Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Клюкарник
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-7 от 7 отговора


Мнения: 5 143
Здравейте!
Имам следната питанка. Фирмата беше дългогодишен клиент на Мтел и последно имахме двегодишен договор с тях, който вече изтече. Когато сключихме договора, бяха взети няколко телефона на промоционални цени. Те са кодирани.
Сега решихме да минем на друг оператор, защото сметките ни в Мтел бяха много високи.
Има ли такъв закон в България, че две години след закупуването на кодиран телефон, операторът да е длъжен да предостави кода за разкодиране при поискване от клиента? Някои от телефоните ни са дори от по-предния договор с Мтел, тоест от 4 години и те също са кодирани.
В Германия съм искала код за разкодиране след изтичането на две години и ми го предоставиха дори по имейл. В Мтел първо казаха, че няма проблем, а сега искат по 150лв за код за телефон  (дори за 4-годишните телефони) Shocked
Много ще съм благодарна, ако се включи някой запознат  bouquet
Цитирай

София

Мнения: 1 152
По същия въпрос писах жалба до КЗП - отговора беше Мтел е в правото да откаже разкодиране, телефоните били техни, нищо че съм ги платила Rolling Eyes

Накрая в едно сервизче - по 10 лв. на телефон и готово. И повече нищо от измекярите.
Цитирай


Мнения: 1 132
В сервизите за ремонт на джиесеми ги разкодирват за 10 лв.
Цитирай

През девет форума в десети

Мнения: 6 453
Интересен казус.
Не се предавай, пусни жалба където се сетиш. Трябва да се разреши този проблем, не е редно това.
Надявам се и да не е законно.
Цитирай

навсякъде

Мнения: 0
Здравейте!
Имам следната питанка. Фирмата беше дългогодишен клиент на Мтел и последно имахме двегодишен договор с тях, който вече изтече. Когато сключихме договора, бяха взети няколко телефона на промоционални цени. Те са кодирани.
Сега решихме да минем на друг оператор, защото сметките ни в Мтел бяха много високи.
Има ли такъв закон в България, че две години след закупуването на кодиран телефон, операторът да е длъжен да предостави кода за разкодиране при поискване от клиента? Някои от телефоните ни са дори от по-предния договор с Мтел, тоест от 4 години и те също са кодирани.
В Германия съм искала код за разкодиране след изтичането на две години и ми го предоставиха дори по имейл. В Мтел първо казаха, че няма проблем, а сега искат по 150лв за код за телефон  (дори за 4-годишните телефони) Shocked
Много ще съм благодарна, ако се включи някой запознат  bouquet

Такъв закон няма.
Услугата „Отключване на мобилни устройства” е допълнителна услуга, която не е договорена в потребителския договор. Нейната цена е опредена от Мтел и е включена в ценоразписа на компанията. С цените на услугата „Отключване на мобилни устройства“ може да се запознаете на сайта на Мтел: http://www.mtel.bg/spravki-tseni-i-taksi . Ако договорът, с който са закупени апаратите  е изтекъл и подновен за нов срок или се преподпише в момента, имате възможност да получите код за отключване напълно безплатно.
Цитирай

Пловдив

Мнения: 90
Добре де....когато телефона вече е платен изцяло, лично ваш си е,те не са ли длъжни да ви "предадат цялата власт" по управлението му. Какво ще правите с него по-нататък тях не ги засяга ни най-малко....Тая простотия не мога да я разбера с това кодиране.... апарата се плаща на тях,договора също се плаща на тях....какво ги бърка не мога да разбера.... #2gunfire
Цитирай


Мнения: 193
http://www.mtel.bg/spravki-tseni-i-taksi . Ако договорът, с който са закупени апаратите  е изтекъл и подновен за нов срок или се преподпише в момента, имате възможност да получите код за отключване напълно безплатно.


Цитат
Предоставяне на отключващ код за мобилен телефон, закупен без Дългосрочен Договор или Прима карта    Безплатно

Имам договор и телефон. Служител ми обясни при подписването и закупуването, че след изтичането му ще ми дадат кода безплатно. Не е необходимо да преподписвам и подновявам. Договорът става безсрочен. Къде е истината? Ако е вярно това за подновяване на договора, защо служителите в офисите заблуждават клиентите?
Цитирай

където ми харесва

Мнения: 999
Бе тия луди ли са? Как по 150лв на телефон? Тия си правят пълна гавра с вас.
Първо, ако имате тази  "оферта" можете да я приложите в жалба към КЗП.
Второ, вижте си в договора, това което е постнала и ГАЛ-- дали не го пише. Ако го пише, имате пълно право да се разправяте директно в офис на Мтел.
Не ги оставяйте да си правят гавра с вас. Мтел в това отношение са тотални олигофрени.
И нож да ми опрат в гърлото, с тия повече договор не сключвам по никакъв начин. ooooh!
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-7 от 7 отговора