«абравена парола?
или
–егистрирай се јктиваци€ на акаунт


≈л. поща с ко€то се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

ƒа ѕопълнете формата за регистраци€ Ќе ѕродължете с Facebook регистраци€та

 люкарник
0 ѕотребители и 1 √ост преглежда(т) тази тема.
1-7 от 7 отговора


ћнени€: 4 480
«дравейте!
»мам следната питанка. ‘ирмата беше дългогодишен клиент на ћтел и последно имахме двегодишен договор с т€х, който вече изтече.  огато сключихме договора, б€ха взети н€колко телефона на промоционални цени. “е са кодирани.
—ега решихме да минем на друг оператор, защото сметките ни в ћтел б€ха много високи.
»ма ли такъв закон в Ѕългари€, че две години след закупуването на кодиран телефон, операторът да е длъжен да предостави кода за разкодиране при поискване от клиента? Ќ€кои от телефоните ни са дори от по-предни€ договор с ћтел, тоест от 4 години и те също са кодирани.
¬ √ермани€ съм искала код за разкодиране след изтичането на две години и ми го предоставиха дори по имейл. ¬ ћтел първо казаха, че н€ма проблем, а сега искат по 150лв за код за телефон  (дори за 4-годишните телефони) Shocked
ћного ще съм благодарна, ако се включи н€кой запознат  bouquet
÷итирай

—офи€

ћнени€: 886
ѕо същи€ въпрос писах жалба до  «ѕ - отговора беше ћтел е в правото да откаже разкодиране, телефоните били техни, нищо че съм ги платила Rolling Eyes

Ќакра€ в едно сервизче - по 10 лв. на телефон и готово. » повече нищо от измек€рите.
÷итирай

мисл€ за теб

ћнени€: 812
¬ сервизите за ремонт на джиесеми ги разкодирват за 10 лв.
÷итирай

ѕрез девет форума в десети

ћнени€: 5 194
»нтересен казус.
Ќе се предавай, пусни жалба където се сетиш. “р€бва да се разреши този проблем, не е редно това.
Ќад€вам се и да не е законно.
÷итирай

навс€къде

ћнени€: 0
«дравейте!
»мам следната питанка. ‘ирмата беше дългогодишен клиент на ћтел и последно имахме двегодишен договор с т€х, който вече изтече.  огато сключихме договора, б€ха взети н€колко телефона на промоционални цени. “е са кодирани.
—ега решихме да минем на друг оператор, защото сметките ни в ћтел б€ха много високи.
»ма ли такъв закон в Ѕългари€, че две години след закупуването на кодиран телефон, операторът да е длъжен да предостави кода за разкодиране при поискване от клиента? Ќ€кои от телефоните ни са дори от по-предни€ договор с ћтел, тоест от 4 години и те също са кодирани.
¬ √ермани€ съм искала код за разкодиране след изтичането на две години и ми го предоставиха дори по имейл. ¬ ћтел първо казаха, че н€ма проблем, а сега искат по 150лв за код за телефон  (дори за 4-годишните телефони) Shocked
ћного ще съм благодарна, ако се включи н€кой запознат  bouquet

“акъв закон н€ма.
”слугата Дќтключване на мобилни устройстваФ е допълнителна услуга, ко€то не е договорена в потребителски€ договор. Ќейната цена е опредена от ћтел и е включена в ценоразписа на компани€та. — цените на услугата Дќтключване на мобилни устройстваУ може да се запознаете на сайта на ћтел: http://www.mtel.bg/spravki-tseni-i-taksi . јко договорът, с който са закупени апаратите  е изтекъл и подновен за нов срок или се преподпише в момента, имате възможност да получите код за отключване напълно безплатно.
÷итирай

ѕловдив

ћнени€: 90
ƒобре де....когато телефона вече е платен изц€ло, лично ваш си е,те не са ли длъжни да ви "предадат ц€лата власт" по управлението му.  акво ще правите с него по-нататък т€х не ги зас€га ни най-малко....“а€ простоти€ не мога да € разбера с това кодиране.... апарата се плаща на т€х,договора също се плаща на т€х....какво ги бърка не мога да разбера.... #2gunfire
÷итирай


ћнени€: 193
http://www.mtel.bg/spravki-tseni-i-taksi . јко договорът, с който са закупени апаратите  е изтекъл и подновен за нов срок или се преподпише в момента, имате възможност да получите код за отключване напълно безплатно.


÷итат
ѕредостав€не на отключващ код за мобилен телефон, закупен без ƒългосрочен ƒоговор или ѕрима карта    Ѕезплатно

»мам договор и телефон. —лужител ми об€сни при подписването и закупуването, че след изтичането му ще ми дадат кода безплатно. Ќе е необходимо да преподписвам и поднов€вам. ƒоговорът става безсрочен.  ъде е истината? јко е в€рно това за поднов€ване на договора, защо служителите в офисите заблуждават клиентите?
÷итирай

където ми харесва

ћнени€: 513
Ѕе ти€ луди ли са?  ак по 150лв на телефон? “и€ си прав€т пълна гавра с вас.
ѕърво, ако имате тази  "оферта" можете да € приложите в жалба към  «ѕ.
¬торо, вижте си в договора, това което е постнала и √јЋ-- дали не го пише. јко го пише, имате пълно право да се разправ€те директно в офис на ћтел.
Ќе ги остав€йте да си прав€т гавра с вас. ћтел в това отношение са тотални олигофрени.
» нож да ми опрат в гърлото, с ти€ повече договор не сключвам по никакъв начин. ooooh!
÷итирай
0 ѕотребители и 1 √ост преглежда(т) тази тема.
1-7 от 7 отговора