Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Портокалия

Мнения: 878
Здравейте моми4ета,хванах инфекция на пико4ния мехур и гълтам един антибиотик-amoxicilina labesfal се казва,дали може да навреди на беб4о?много ми е притеснено,доктора ми каза,4е антибиотиците вредяли само първото тримесе4ие,но все пак...А и не мога да не се лекувам......Намерих един саит за лекарства,ама нищо не пише за този антибиотик  Какво мислите?

Цитирай


Мнения: 5 391
Смятам, че е доста по-опасно ако не се лекуваш, отколкото ако пиеш антибиотик, при положение че си почти в 9 месец.А и нямаш ли доверие на лекаря си?
Аз също пих антибиотик, бях в 6 месец, има група антибиотици, които се изписват при нужда на бременни, не вредят, защото не преминават плацентарната бариера.
Цитирай

Варна

Мнения: 408
И аз в момента съм с такова, но още се ослушвам за антибиотика. Пий много 4ай от липа, сок от касис. Пия и Цистон / на Хималая / , на билкова основа е.Така ме бяха посъветвали моми4етата тук.
Късмет и бързо оправяне:)
Цитирай
аз пиех duomox ,който е от същата група. дори 2ч преди да родя трябваше да си изпия поредното хапче,защото бях настинала. не се безпокой-това е възможно най безвредния вариант за теб.
Цитирай

София

Мнения: 5 102
Лекувай се иначе инфекцията може да премине в бебчо.
Цитирай

София

Мнения: 3 069
Антибиотика може да навреди през 1-я триместър, но и това може да не е вярно. С големия ми син ме оперираха от апандисит ж 2-я месец и след това седем дена ме спукаха от пеницилин, пък си е жив и здрав голям мъж.Лекуваи се спокоино и успех Peace
Цитирай


Мнения: 3 219
Аз сьм на атибиотици от края на 6-я месец.Пьрво пих Оспамокс,после Зин Ат,после пих нещо,което не е май антибиотик,но е много силно-Ципрофлоксацин,сега пия нещо като за след изчистване-Неоренал.Всичко това комбинирано с луди дози Гинипрал,от който се чувстваш като наркоман-така лудо ми бие сьрцето и всичко ми трепери.Забравих да кажа,че всичко трьгна от една настинка и се стигна до остьр пиелоневрит-или нещо такова дано не греша-т.е. нещо на пикочните пьтища и бабреците.Много е гадно,но не е фатлано и не пречи на плода.Аз се бях побьркала и си правих консултации с 4 лекари всички бяха категорични,че на този етап антибиотика не пречи.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.