желанията са им вече подредени.
Нека тежкият труд положен
да им отвори път възможен
за нови знания жадувани
и за училища така бленувани!
Да създадат приятелства верни
и да прекарат пет години ценни!
Mariaroni
" Мило мое ми дете,
поизмъчих от воле
твойте нерви, твойта вяра,
но сълза във теб да няма!
Знаеш ли - не ме съди!
Исках ти да си щастлив,
затова така те юрках
все да учиш без отпускане.
Чак сега разбирам как
трябваше да дам аз знак,
че каквото и да стане....
ти оставаш мой юнак!
Във която и гимназия
ти да влезеш, знай едно:
нищо в тоз живот НЕ страшно е!
Всяко зло е за добро!
И каквото който да ти казва,
знай, че ти си мой герой!
Знам как труди се...понасяйки
трудностите и завоите.
Важното е, че си здравичък!
Моля се да си добре,
а гимназии....навсякъде!
Да си син за мен е ЧЕСТ!
Обичам те, мое прекрасно дете!!!
къдрица
ЗАЯВЛЕНИЕ за участие във втори етап на класиране след положени изпити за приемане в държавните и в общинските училища след завършен VII клас
Първи урок по англииски. Учителката:
- Кой от вас, деца, знае английската азбука?
Син на програмист:
- Аз!
- Добре, казвай сега подред.
- Q, W, E, R, T, Y ...
"Има ли изискване за часовника,т.е. може ли електронен/цифров или трябва да е стрелкови/механичен?"
"исках да кажа - просто часовник - какъвто и да е ! М.г едно дете в последния момент баба му беше донесла будилника - да си го гледа детето - като се ошашкали и забравили за часовника, та й звъняли да му донесе един и то, детето катало с него - нямало проблем!"
"Т.е, ако се изтичам с една саксия розмарин, може и да не направя впечатление."
"Само не разбрах: розмарина показва колко е часа или ще го хапва за тонус?
Ако е билка за подпомагане на умствената дейност да го накича и моя с няколко китки?!"
"Розмаринът засилва паметта със 75 %"
"bRE! От къде да намеря розмарин? В кауфланд дали има пресен ? Някакви дъвки с него или др. продукти?
Предполагам, че сухия няма да върши работа - да го мирише ли само или да го пасе?"
"Да го мирише, действа през носа.
Ако не намериш капки - тикаш две клонки да поседят малко пред изпита."
процедурата в НПМГ:
- освен двата изпита от външното оценяване за кандидатстване в НПМГ се полага и допълнителен изпит в зависимост от профила на съответната паралелка;
- за да се кандидатства в НПМГ трябва кандидатът да има оценка от(за) този изпит;
- постижения от някои състезания могат да донесат оценка, която да е еквивалентна (да замества) оценката от профилиращия изпит. Дори е възможно кандидатът да има няколко заместващи оценки за изпита, получени от няколко признавани състезания - в този случай е валидна най-голямата от тях;
- възможно е при наличие на заместваща оценка за изпита кандидатът да пожелае да се яви и на самия изпит - ако на изпита изкара по-висока оценка, тя се взима при балообразуването, ако изкара по-ниска оценка от наличната до момента заместваща оценка - заместващата оценка се взима при балообразуването;
- особен е случаят когато заместващата оценка е много висока (напр. максималната 6.00) и в нашите таблици, публикувани на сайта ни, виси успокоителното съобщение "Кандидатът еди кой си му признаваме оценка ... за изпит ...". Признаваме, ама ако каже, че иска да кандидатства при нас Smile Човекът (или човечката Wink ) може да си е гениален физик, да кажем, ама да иска да учи в училище по изкуства и наличие на заместваща оценка по физика да не го интересува.
В тази връзка: дори да имате заместваща оценка от сътезание и да не възнамерявате да полагате допълнителния изпит в НПМГ - задължително трябва да декларирате желанието си да участвате в приемната кампания при нас за да може данните Ви да се подадат в РИО. В противен случай не включваме информация за такъв кандидат в общия пакет данни, подавани в РИО, колкото и високи заместващи оценки да има кандидатът.
- декларирането на такова намерение за участие в приемната кампания в НПМГ се прави по един от следните два начина:
online в периода 25-29 май
или присъствено в НПМГ в периода 27-29 май
А сега лошата новина: в момента цялата мрежова инфраструктура в НПМГ е срината след сериозна авария и никакви мрежови услуги (сайт, поща и т.н.) не работят. Ако сайтът не тръгне до неделя - ще се наложи подаване на заявка за участие в приемната кампания на НПМГ да се прави присъствено.
Ииии...добрата новина: работи се по отстраняване на щетите от аварията с подкрепата на много наши приятели и спомоществователи и сме умерени оптимисти (40-50%), че скоро отново ще се появим online.
Молим всички заинтересувани родители и деца да ни извинят за причинените неудобства.
И тук - http://www.facebook.com/notes/%D0%BD%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0% … 7/599885920041266
ГРАФИК НА ДЕЙНОСТИТЕ - ГРАФИК НА ДЕЙНОСТИТЕ
Литература – 8-ми клас
АРХИВ
6 клас , 6 клас, 6клас , 6 клас втори срок , 6 клас втори срок -2 , 6 клас втори срок -3 , ШЕСТИ КЛАС края, ШЕСТИ клас за седми - лятото......, Септември ще бъде май - щурмуването на СЕДМИ клас да започне сега!, СЕДМИ клас - първи срок, СЕДМИ клас - първи срок - 2 тема, СЕДМИ клас - първи срок - 3 тема, СЕДМИ клас - първи срок - 4 тема, СЕДМИ клас - първи срок - 5 тема, СЕДМИ клас - първи срок - 6 тема, СЕДМИ клас - първи срок - 7 тема, СЕДМИ клас - втори срок - 8 тема, СЕДМИ клас - втори срок - 9 тема, СЕДМИ клас - втори срок - 10 тема , СЕДМИ клас - втори срок - 11 тема, СЕДМИ клас - втори срок - 12 тема, СЕДМИ КЛАС - 14 тема Великденско-ваканционна! , СЕДМИ КЛАС - 15 тема - Розмарина пригответе, седмокласник на НВО изпратете, СЕДМИ КЛАС - 16 тема - Акула с розмарин хапни, шестица чакай после ти, СЕДМИ КЛАС-17 тема-Розмарина умножете,задачите решете и родителите вий шашнетеСЕДМИ КЛАС - 18 тема - В очакване на 04.06.2013г., СЕДМИ КЛАС - 19 тема - В очакване на 04.06.2013г.(2), СЕДМИ КЛАС - 20 тема - В очакване на 04.06.2013г.(6), СЕДМИ КЛАС - 21 тема - 6 + 6 Денят!!!, СЕДМИ КЛАС - 22 тема - Форумските деца винаги успяват!!!!