Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 5 фев. 2006, 21:06 ч.
  • Преглеждания  4 023  Мнения  12  Онлайн  1
Отговори
  • София
  • Мнения: 5 374
Aми това е питането ми....от събота насам си имам пак цистит, но редом с това и много неприятен сърбеж.............Дали е възможно  да има пряка връзка между двете?

Реклама
# 1
  • Fight club
  • Мнения: 1 419
СърДечко,
Нищо чудно да има връзка - при мен се е получавало...
Ще трябва да "яхваш магарето" тези дни май!  Laughing

# 2
  • София
  • Мнения: 896
И аз мисля, че има. Отиди на лекар!

# 3
  • Пловдив
  • Мнения: 8 383
Да, има връзка, все пак това е пикочо-полова система. Предполагам цистита си го пипнала от настинка, от където се е отразило на яйчниците и от там течение с гъбички. Това е в общия случай де, но все пак отиди на лекар, че е неприятно с гъби и течение Wink

# 4
  • Варна
  • Мнения: 148
Гъбичките често се получават след прием на антибиотици. Аз така веднъж лекувах цистит с антибиотици и след като го излекувах се появиха гъбичките. Но не беше едновременно.

# 5
  • Пловдив
  • Мнения: 8 383
Гъбичките често се получават след прием на антибиотици.

 newsm26
Особено ако антибиотика е Ципрофлоксацин...

# 6
  • София
  • Мнения: 5 374
Значи, при мене течение няма-само много дразнещо парене ли, сърбене-не знам как да го нарека. То се появи редом с циститните оплаквания.  А пък иначе не пия Ципрофлоксацин, а Бисептол, щото тъпото джипи не ми вдигна телефона в събота.....та се наложи да се консултирам с...педиатъра на Станислав  #Cussing out
Както и да е-взех си Канестен на моя глава, щото съм се оправяла друг  път от него.....то  е за мазане.

# 7
  • при децата
  • Мнения: 3 405
Има връзка, т. като гъбките могат да влязат в пикочния канал и да предизвикат възпаление. Много е гадно, това е точната дума. Аз се лекувах с нолицин и неоренал, вторите са билкови таблетки. А за гъбичките полижинакс. Но ако е цистит трябва да си направиш изследване на урината и да го лекуваш, че става хроночен и най-малката настинка го активизира.
Освен тези хапове пих и но-шпа, за да не боли толкова като пишкам.
Отивай при джи- пи то и не го оставяй на мира Peace

# 8
  • Пловдив
  • Мнения: 8 383
Ама Канестена е за външно приложение...не знам дали има смисъл да го прилагаш, освен ако всичките ти оплаквания не се отнасят за отвън, вместо за вътре  Crazy
Миналата седмица бях на Канестен, но при мен имаше гъби, течение...виж как ще е с крема, ако няма ефект- винаги можеш да пробваш нещо друго.

# 9
  • София
  • Мнения: 5 374
Ама Канестена е за външно приложение...не знам дали има смисъл да го прилагаш, освен ако всичките ти оплаквания не се отнасят за отвън, вместо за вътре  Crazy
Миналата седмица бях на Канестен, но при мен имаше гъби, течение...виж как ще е с крема, ако няма ефект- винаги можеш да пробваш нещо друго.
Ми май по-скоро са ОТВЪН, както се изразяваш ти, по-скоро "наоколо"  Embarassed
Ще видим как ще ми понесе...ама нямам никаква възможност да се "занеса' до пустия лекар.....много ме е яд.

# 10
  • Пловдив
  • Мнения: 8 383
Ми май по-скоро са ОТВЪН, както се изразяваш ти, по-скоро "наоколо"  Embarassed

В такъв случай кремът ще помогне Wink
Само го мажи по честичко- 2-3 пъти дневно, поне седмица- както пише в листовката.

# 11
  • София
  • Мнения: 5 374
Благодаря, СТеф!   bouquet

# 12
  • София
  • Мнения: 1 983
и един съвет от мен - наред с антибиотика за цистита пий и витамин Б, от моята джипка знам, че при пиене на антибиотик и тези витамини се пият, защото точно тогава организма е много податлив на гъбички Hug

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт