На море в Турция - тема 27

  • 63 797
  • 742
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: 163
Искам да помоля администратора на групата, ако може да добави отпред при коментарите и този текст, отнасящ се за Маджести клуб Тархан, виждам че има доста хора които се интересуват от него, нека има повече коментари. Това са коментари от различни потребители на БГ мама и аз съм си ги извадила за лична информация. Надявам се че ще е полезна и за други. Ето и текста:

Хотелът, за който питаш има нови собственици от две години. Старото му име беше само Тархан Клуб. Има отделни къщички, а във всяка къщичка има по няколко стаи с отделни входове. Някои от стаите обаче ми се видяха доста малки и тесни, незнам дали това е важно за вас. Има пясъчен плаж, но е доста малък, за сметка на това има два големи басейна с много шезлонги около тях. Ресторантът е достатъчно голям. Като цяло е доста спокойно и тихо наоколо, но според мен в околностите на хотела не става за разходка, а само вътре в комплекса. За обслужване не мога да дам мнение, защото със смяната на собствениците са се променили нещата предполагам. Доста е далече от центъра на Дидим, до там се стига с долмуш (маршрутка) като цената е 1,50 - 2 лири за около 30 минути. Сравнително близо има пазар - на 2-3- спирки с долмуша, ако ти допадат такъв тип пазари де    Пак сравнително близо се намира и храма на Аполон, който си заслужава, ако отиваш за първи път 


Здравейте любителки на пътешествията ,преди няколко дена се върнахме от хотел Тархан Маджести в Дидим.Бяхме за десет дена със собствен транспорт.Хотела е тип HV1, което е голямо предимство.Не се блъскаш с хора по асансьори и не вървиш по тесни коридори. Стаите са тесни и дълги ,но са големи.Има големи тераси пред които се разкрива екзотичната градина.В гардероба няма полици и багажа ни беше в куфарите.Аниматорите бяха много забавни ,имаше игри и вечерни програми.Африканското шоу най-много ми хареса и завърши с пяна парти. Най-впечатляваща е градината със зелена трева и много палми,екзотични цветя.Храната е разнообразна ,но омръзва.Ако има любители на пилешки дюнер, там го предлагат всеки ден в неограничени количества и е много вкусен.Водата е бутилирана и е неограничена има хладилници на много места в комплекса.Непременно опитайте гюзлеме със сирене ,захар или картофи всеки ден от 11 до 16 часа до тенис корта.В ресторанта винаги има места и не е натоварен и претрупан с хора.Плажа е с насипан пясък ,морето е плитко ,но има медузи, които парят.Определено не ми хареса,не може да се сравнява с нашият пясък и нашият плаж.Затова пък има два басейна и три пързалки ,на които ние стояхме през повечето време.Като цяло много ни хареса.

Здравей!Има осигурени хавлии за плаж.Още при настаняването ти дават карти според броя на почиващите.Кърпите могат да се сменят по всяко време на деня.Има много млади семейства с бебета.За храната не мога да ти кажа, защото детето ми е голямо.В ресторанта има детско отделение, но никога не съм влизала там и не знам какво има.Веднъж видях майка, която храни детето си с купено пюре.Стаите са достатъчно големи и третото легло не беше походно в моята стая, но не знам на вас каква стая ще ви дадат.Има и по-големи.Плажа е чист, пясъкът е насипан.Водата е по-студена отколкото на нашето Черноморие , но става за къпане.Има медузи и мен ме опари една.
Интернет има в лоби бара ,в нашата стая имаше много добър интернет също, но бяхме близо до рутер ,зависи къде ще ви настанят ,други българи с които говорихме в стаята нямаха интернет.В общите части имаше интернет.Безплатен е.Хотела е ултра алл, 24 часа.Има турско кафе аз пих такова ,много добре го правиха.Турски чай също.Има и от машина, но на мен не ми хареса,еспресо няма.Ако имаш други въпроси питай, може и на лични.


Здравейте, вчера се върнахме от Маджести клуб Тархан бийч в Дидим. Ето го и обещания разказ.
Тръгнахме в 20:10 с автобус от Сливен и в 09:15 бяхме в хотела. Веднага ни сложиха гривните и отидохме на закуска. Храната е в изобилие - салати /10 вида/, десерти, пъстърва, херинга, сом, ципура, акула, пиле на грил, свинска пържола на скара, пилешка пържола, телешко, дюнер, спагети, супи, тиквички, патладжан, плодове, зеленчуци и какво ли още не.
Хотелът представлява двуетажни едностайни вилички. Стаите се почистват всеки ден, средно големи са, удобни са, но не са супер лукс. В стаята има двойна спалня и допълнително легло /ние бяхме с дете/, баня, тоалетна, душ кабина, телевизор, климатик, хладилник, гардероб. Хладилникът е зареден и веднъж можеш да ползваш напитките безплатно, след това се заплаща. Кърпи за плаж дават на рецепцията и ти дават карти за всяка кърпа. Можеш всеки ден да си сменяш кърпите. В лобито и на басейна има безплатен интернет.
Ако нещо конкретно ви интересува -питайте. Морето беше идеално, времето топло. Ние бяхме от 13.09-21.09.2013г.


Здравей! Да ходих миналата година по време на майските празници и останах много доволна. Тази година пак отивам там от 2 май за седем нощувки . Хотела /комплекса/ е много хубав и е точно както изглежда на снимките. Стаите ги почистваха всеки ден. Храната беше много хубава и имаше достатъчно. До хотела имаше спирка на маршрутки, които отиваха до града - цената беше около 1,70 лири /не помня точно колко/. Преди да се стигне до града/с маршрутката/ има алхеологически храм - "Храма на Аполон". Той е с вход. Интересно е - ходи се самостоятелно. От организираните екскурзии посетихме "Памуккале" - беше около 40 евро на човек. Екскурцията е цял ден, защото е на около 200 км., но се посещава преди това един СПА комплекс с кални извори и там се хранихме /включено в цената/. На връщане от "Памуккале" ни заведоха в една работилница за "оникс" - също беше много интересно. Показваха ни как се обработва. Но това е относително - зависи кой какво го вълнува. Изобщо си изкарахме добре и за това тази година имаше оферта с повече нощувки на същото място и се навихме пак да ходим. Надявам се да е същото преживяване та дори и по-хубаво. Коментар на MAMMA66 по мое запитване

Здравей, маршрутките са на често, сигурно на 15 минути, хващат се по главната улица, като излезеш от хотела. На допълнителни екскурзии не сме ходили, че и ние бяхме с малко дете. Ходихме само до центъра на Дидим, но не е нищо особено, даже според мен въобще не е интересно. Говоря за самия център.
За плажа не са необходими акваобувки, равно е, без камъни и по пясъка и по водата. Нищо не сме плащали допълнително. Комари нямаше, ние бяхме там в средата на септември. Като цяло -доволни сме. Храната беше много хубава и в изобилие. Имаше моменти, когато ми се искаше от всичко да опитам, но вече не можеш и хапка да хапна. Коментар на mamajo по мое запитване


Надявам се че мамите които съм цитирала няма да ми се обидят за споделената информация. Благодаря ви още веднъж! Hug Hug Hug

# 616
  • Варна
  • Мнения: 3 939
Някой пътувал ли е с малко дете на автобусните почивки до Турция- Мармарис, Кушадасъ, Дидим, Бодрум. Става дума за дете на пет и половина години. Дали според вас може да изтрае пътя или е прекалено много и въобще дете разрешено ли е да пътува с тези почивки



Oсобенно лятото повече от половината семейства съвсем естествено и за по малките е проблем.За по големите им намерихме цаката - таблет зареден с детска анимация Simple SmileSimple SmileSimple Smile

# 617
  • Русе
  • Мнения: 1 514
Да попитам нещо, четох в сайта на Емералд, май и на другите туроператори, че има техен представител в хотела. Моя приятелка ходи в Атлантик и каза, че през цялото време във фоайето на хотела е стоял представител на туроператора, към когото можеш да се обърнеш, ако имаш въпроси или проблеми. Дали във всеки хотел е така? Не ми се вярва във всеки хотел да има по един такъв човек, ако сме малко хора за съответната дата със съответната фирма. Как точно стои въпроса с представителя на туроператора, за да зная какво да очаквам.
Четох още за хотела, който съм си избрала, където пише платените и безплатните услуги, че здравните услуги са платени. Ако недай си боже някой се разболее, колко горе долу се плаща. Нали имаме застраховка, какво включва и какво не включва тази застраховка, все пак сме с деца и се притеснявам?

# 618
  • Мнения: 163
Да попитам нещо, четох в сайта на Емералд, май и на другите туроператори, че има техен представител в хотела. Моя приятелка ходи в Атлантик и каза, че през цялото време във фоайето на хотела е стоял представител на туроператора, към когото можеш да се обърнеш, ако имаш въпроси или проблеми. Дали във всеки хотел е така? Не ми се вярва във всеки хотел да има по един такъв човек, ако сме малко хора за съответната дата със съответната фирма. Как точно стои въпроса с представителя на туроператора, за да зная какво да очаквам.
Четох още за хотела, който съм си избрала, където пише платените и безплатните услуги, че здравните услуги са платени. Ако недай си боже някой се разболее, колко горе долу се плаща. Нали имаме застраховка, какво включва и какво не включва тази застраховка, все пак сме с деца и се притеснявам?

 И аз съм чела това в сайта на Емералд, само че не съм сигурна доколко е вярно. Моите притеснения също са свързани с това че сме с малко дете и всичко може да се случи. Особено се притесних от поста на един потребител не помня в коя тема точно беше, че имал проблеми точно със застраховката и от фирмата му отказали съдействие, а му казали плати си разходите за лечение сам, като се върнеш ние ще ти ги възстановим. Надявам се да нямаме проблеми, но още от сега съм направила дълъг списък с лекарства за всеки случай. Иначе знам че в хотелите предлагат медицинско обслужване, но въпросното лице му бяха отказали, понеже не работили с турския посредник по медицинските услуги.

# 619
  • Мнения: 7 605
Искам да помоля администратора на групата, ако може да добави отпред при коментарите и този текст, отнасящ се за Маджести клуб Тархан, виждам че има доста хора които се интересуват от него, нека има повече коментари. Това са коментари от различни потребители на БГ мама и аз съм си ги извадила за лична информация. Надявам се че ще е полезна и за други. Ето и текста:




Администратор няма. Трябва линкове към оригиналните текстове, за да се вижда от кога е коментарът и от кого  Peace

# 620
  • Русе
  • Мнения: 249
Един въпрос за Веноса - има ли чадъри на плажа или само тента?

# 621
  • Мнения: 163
Искам да помоля администратора на групата, ако може да добави отпред при коментарите и този текст, отнасящ се за Маджести клуб Тархан, виждам че има доста хора които се интересуват от него, нека има повече коментари. Това са коментари от различни потребители на БГ мама и аз съм си ги извадила за лична информация. Надявам се че ще е полезна и за други. Ето и текста:




Администратор няма. Трябва линкове към оригиналните текстове, за да се вижда от кога е коментарът и от кого  Peace

ми те една част са от лична кореспонденция! Как да дам линк?
тогава нека си остане така!

# 622
  • Мнения: 416
Да попитам нещо, четох в сайта на Емералд, май и на другите туроператори, че има техен представител в хотела. Моя приятелка ходи в Атлантик и каза, че през цялото време във фоайето на хотела е стоял представител на туроператора, към когото можеш да се обърнеш, ако имаш въпроси или проблеми. Дали във всеки хотел е така? Не ми се вярва във всеки хотел да има по един такъв човек, ако сме малко хора за съответната дата със съответната фирма. Как точно стои въпроса с представителя на туроператора, за да зная какво да очаквам.
Четох още за хотела, който съм си избрала, където пише платените и безплатните услуги, че здравните услуги са платени. Ако недай си боже някой се разболее, колко горе долу се плаща. Нали имаме застраховка, какво включва и какво не включва тази застраховка, все пак сме с деца и се притеснявам?

 И аз съм чела това в сайта на Емералд, само че не съм сигурна доколко е вярно. Моите притеснения също са свързани с това че сме с малко дете и всичко може да се случи. Особено се притесних от поста на един потребител не помня в коя тема точно беше, че имал проблеми точно със застраховката и от фирмата му отказали съдействие, а му казали плати си разходите за лечение сам, като се върнеш ние ще ти ги възстановим. Надявам се да нямаме проблеми, но още от сега съм направила дълъг списък с лекарства за всеки случай. Иначе знам че в хотелите предлагат медицинско обслужване, но въпросното лице му бяха отказали, понеже не работили с турския посредник по медицинските услуги.

Що касае х-л Атлантик наистина имаше представител на туроператора през цялото време във фоайето, дори минаваше през плажа и басейните, за да ни съобщи че си тръгва - това ставаше привечер по различно време между 17 и 19ч. Изключително любезен и коректен  Peace Имаше инцидент с дете от нашата група, което падна на мокрите плочки до басейна. Закараха го с линейка в Кушадасъ. И то, и майката пренощуваха в болницата и доколкото ми е известно не са плащали нищо! За подробности не съм разпитвала. Пътувахме с Емералд.

# 623
  • Мнения: 6
Да попитам нещо, четох в сайта на Емералд, май и на другите туроператори, че има техен представител в хотела. Моя приятелка ходи в Атлантик и каза, че през цялото време във фоайето на хотела е стоял представител на туроператора, към когото можеш да се обърнеш, ако имаш въпроси или проблеми. Дали във всеки хотел е така? Не ми се вярва във всеки хотел да има по един такъв човек, ако сме малко хора за съответната дата със съответната фирма. Как точно стои въпроса с представителя на туроператора, за да зная какво да очаквам.

Не ми се вярва въобще някъде да има непрекъснато представител на ТО агенция. Понеже ние все ходим в хотели от клубен тип, а те са все извън населените места, още след пристигането ни се обажда по телефона или идва в хотела представител. Ако се интересуваме от екскурзиите, които предлага, непрекъснато се върти край нас, ако не, си дава телефона и при нужда го търсим. Дори миналата година се наложи да търсим представителя, само за да попитаме кога ще ни вземе автобуса от хотела на връщане(с нашата агенция бяхме само нашето семейство). На други места, на рецепцията има табла с разписание кога ТА ще бъде в хотела.  Въобще препоръката ми е да не разчитате много-много на тур-агента.

# 624
  • Мнения: 42
Kissa благодаря за информацията и на мен много ми харесва хотела, а и е на много добра цена Peace
Ние тази година мислим за първи път да пътуваме с децата с автобус,но мисля че ако им създадеш достатъчно забавления няма да има проблем (таблети, телефони,книжки и т.н.)
 
Аз съм отново в чуденка къде да ходим,хотела в Мармарис на който се бяхме спряли Club Turban, излезе доста по скъп отколкото предполагах,така че отпада Sad, а в Мармарис друг неможах да си харесам. Явно там е да се ходи без деца Laughing
За сега съм се спряла на IC Green Palace в Анталия,но исках да попитам ако някой може да даде повече информация за Eftalia Village, знам че двата хотела не могат да се сравнят, но пък във втория можем да останем повече нощувки,та за това питам. Не можах да намеря много отзиви за него, разбрах че самата база е по остаряла,но ние в стаята почти не стоим, така че това не е от първостепенно значение за нас. Определено искам да отидем в първия, но там бюджета стига за 7 нощувки, а във другият можем да останем за 10 и за това съм в размисъл.

# 625
  • Мнения: 262
kisssa, аз съм този който писа за проблеми с представителя на Емералд за Анталия/хотел Грийн палас/.Юни 2013г. Самата ТА Емералд нямаше вина до толкова че за ползването на застраховката отношение има застрахователната компания ,в случая Булстрад. Но определено вина носеше и местната агенция,партньор на Емералд там-Якут Травел.Както и да е,вече е минало.Като резултат вече Емералд не работят с тази агенция,имало и други оплаквания от тях.По принцип където и да е,по курортите местните посрещащи фирми рядко имат непрекъснато представител в хотела.Но при нужда,като здравословен проблем например са длъжни да реагират веднага.Самите агенции имат няколко човека които обслужват голям брой хотели-примерно в Кушадасъ няколко десетки броя.При посрещане е хубаво да вземете телефона  на техния представител за съответния хотел и да му звъннете при нужда.Големите родни ТА работят с проверени местни фирми и ако има чести оплаквания от тях,не се колебаят да ги сменят.Така че вярвам ,че няма да имате проблеми/да не дава Господ/.

# 626
  • Мнения: 163
Да попитам нещо, четох в сайта на Емералд, май и на другите туроператори, че има техен представител в хотела. Моя приятелка ходи в Атлантик и каза, че през цялото време във фоайето на хотела е стоял представител на туроператора, към когото можеш да се обърнеш, ако имаш въпроси или проблеми. Дали във всеки хотел е така? Не ми се вярва във всеки хотел да има по един такъв човек, ако сме малко хора за съответната дата със съответната фирма. Как точно стои въпроса с представителя на туроператора, за да зная какво да очаквам.
Четох още за хотела, който съм си избрала, където пише платените и безплатните услуги, че здравните услуги са платени. Ако недай си боже някой се разболее, колко горе долу се плаща. Нали имаме застраховка, какво включва и какво не включва тази застраховка, все пак сме с деца и се притеснявам?

 И аз съм чела това в сайта на Емералд, само че не съм сигурна доколко е вярно. Моите притеснения също са свързани с това че сме с малко дете и всичко може да се случи. Особено се притесних от поста на един потребител не помня в коя тема точно беше, че имал проблеми точно със застраховката и от фирмата му отказали съдействие, а му казали плати си разходите за лечение сам, като се върнеш ние ще ти ги възстановим. Надявам се да нямаме проблеми, но още от сега съм направила дълъг списък с лекарства за всеки случай. Иначе знам че в хотелите предлагат медицинско обслужване, но въпросното лице му бяха отказали, понеже не работили с турския посредник по медицинските услуги.

Що касае х-л Атлантик наистина имаше представител на туроператора през цялото време във фоайето, дори минаваше през плажа и басейните, за да ни съобщи че си тръгва - това ставаше привечер по различно време между 17 и 19ч. Изключително любезен и коректен  Peace Имаше инцидент с дете от нашата група, което падна на мокрите плочки до басейна. Закараха го с линейка в Кушадасъ. И то, и майката пренощуваха в болницата и доколкото ми е известно не са плащали нищо! За подробности не съм разпитвала. Пътувахме с Емералд.

Зори благодаря че сподели, успокои ме!

# 627
  • Мнения: 163
kisssa, аз съм този който писа за проблеми с представителя на Емералд за Анталия/хотел Грийн палас/.Юни 2013г. Самата ТА Емералд нямаше вина до толкова че за ползването на застраховката отношение има застрахователната компания ,в случая Булстрад. Но определено вина носеше и местната агенция,партньор на Емералд там-Якут Травел.Както и да е,вече е минало.Като резултат вече Емералд не работят с тази агенция,имало и други оплаквания от тях.По принцип където и да е,по курортите местните посрещащи фирми рядко имат непрекъснато представител в хотела.Но при нужда,като здравословен проблем например са длъжни да реагират веднага.Самите агенции имат няколко човека които обслужват голям брой хотели-примерно в Кушадасъ няколко десетки броя.При посрещане е хубаво да вземете телефона  на техния представител за съответния хотел и да му звъннете при нужда.Големите родни ТА работят с проверени местни фирми и ако има чести оплаквания от тях,не се колебаят да ги сменят.Така че вярвам ,че няма да имате проблеми/да не дава Господ/.
да спомних си че проблема всъщност беше с Булстрат! Съжалявам за грешката и обвиненята срещу Емералд, просто толкова много инфо съм изчела, че не помня всичко на сто процента с подробностите. Но това което ти се е случило е ужасно, нали затова има застраховка да си спокоен и да разчиташ че ако се наложи ще може да се възползваш.
Мен по-скоро ме притесняват отношенията с чуждия партньор, надявам се да е коректен, до момента от емералд бяха много коректни и точни.

# 628
  • Мнения: 262
lovelymam,навсякъде има повишение от миналата година. Например IC GReen Palace за един и същ период-началото на юни е по-скъп и то от сега с 43 лв.на човек,автобус.Ако сериозно се замисляте,гледайте поне до края на февруари да сте резервирали. По принцип сте прави ,че няма база за сравнение с Eftalia Vilage. Последния е от типа HV,като определено обслужване ,храна,територия,плаж са отразени и в ниската цена. Вие трябва да си вземете решение дали предпочитате високо ниво,ама наистина високо за 7 нощувки или по-скромно ,но за 10 дена. Една подробност,ако държите на плажа в Ефталия няма да ви хареса въобще.

# 629
  • Мнения: 163
туко що видях, че в новите оферти на Емералд с ранно записване с плащане до 31,01,2014 самолетния превозвач е друг. Добре че съм си принтирала нашата оферта, и си отворих интернет сайта на авиокомпанията за повече инфо. Съветвам ви при избор на оферта и направена резервация да си принтирате самата оферта, след време в нета няма да има и помен от нея, а и вие едва ли ще си спомнята цялата инфо на 100 процента.В подписания договор обаче нямам записан превозвач, това дали означава че може да го сменят? newsm78

Общи условия

Активация на акаунт