Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 13 фев. 2006, 18:00 ч.
  • Преглеждания  578  Мнения  9  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 1 129
Аз например взимах противоза4атъ4ни пет години.Преди това ПМС ми биаха много болезнени,лелката идваШе нередовно и страШно болезнено.Докато бях с хап4етата вси4ко се оправи.Сега е трети месец откакто ги оставих и пак е нередовна,пак запо4наха да ме болят яй4ниците.4етох по библиотеките 4е било нормално през парвите 6,7 месеца да е така,после дали Ште се оправи незнам.Как беШе при вас?

Реклама
# 1
  • Варна
  • Мнения: 1 607
Аз пих противозачатъчни по медицински причини, не с цел предпазване от бременност. Докато ги пиех цикълът ми се скъси ужасно много, но ПМС-то си го имах и докато ги пиех.
Единственото нещо, което беше + е, че по-малко ме болеше като ми идва. Даже забелязвам, че цикълът ми се е удължил след спирането, но това може да е следствие от хормоните(правих инвитро декември).
Защо не се консултираш с гинеколог? Един птофилактичен преглед няма да ти навреди!

# 2
  • На брега на Дунав
  • Мнения: 133
Аз ги пиех 1г.Като ги започнах цикълът ми стана почти безболезнен и по-оскъден.След като ги спрях почти нищо не се промени,въобще не разбирам кога ми идваше,само след като ми дойде ме болеше,но с едно прахче се оправях.Сега година след като не ги пия цикълът ми стана много нередовен,което не ми се е случвало,с няколко дневен ПМС,в деня в който ми идва толкова ми  е лошо,че не знам къде се намирам.
При мен  е така!
Но при всеки е индивидуално!

# 3
  • BABYLAND
  • Мнения: 3 417
Аз ги спрях м. Декември, сега беше първият цикъл, който не е предизвикан от хапчетата. Дойде ми със  7-8 дневно закъснение, без НИКАКВИ симптоми. Без обичайните разкъсващи болки /тях ги нямах и докато пиех анти-бебе/. Значително по-оскъдно, но вече продължава 7 ден , та се надявам скоро да ми спре, защото психясвам вече!
   Знам, че докато се наредят хормоните е нормално нещата да не са като преди, но въпреки всичко се надявах да се нормализира месечният ми цикъл и да ми идва по часовник.
   Ще си правя и тестове за овулация този месец.
   Притеснява ме едно нещо и моля, ако някой има мнение да ми каже. Докато си чаках лелката БТ ми беше 37.5, след това спадна на 37.00 и тогава ми дойде. До ден днеше БТ си стои на 36.90-37.00. Все си мисля , че трябва да ми е по-ниска /тъй като още не е дошла ову-то/ и тази температура е висока. На какво може да се дължи?  Благодаря ви предварително!

# 4
  • софия
  • Мнения: 7 282
   Притеснява ме едно нещо и моля, ако някой има мнение да ми каже. Докато си чаках лелката БТ ми беше 37.5, след това спадна на 37.00 и тогава ми дойде. До ден днеше БТ си стои на 36.90-37.00. Все си мисля , че трябва да ми е по-ниска /тъй като още не е дошла ову-то/ и тази температура е висока. На какво може да се дължи?  Благодаря ви предварително![/b]
съвсем по учебник, какво се притесняваш? Grinning
При овулация БТ се покачва с 0.5 градуса, на повечето жени след ову до цикъла е 37.5, а в първата фаза 37.

# 5
  • BABYLAND
  • Мнения: 3 417
Мерси за инфото ПОЛАРФОКС, но като гледам температурите на останалите са под 37.00, та за това се хванах за главата. Те обикновено след ову са към 37.00-37.20, та за това се стреснах.
   Хихи, като по учебник вика!  Hug

# 6
  • софия
  • Мнения: 7 282
споко, де! Виж някъде примерни графики Laughing Наистина този е по-честия вариант. Другите жени просото са по-хипотермични, което не значи, че не е нормално. Важното е, да имаш 0.5 разлика, а ти я имаш.
Айде1 късмет!

# 7
  • BABYLAND
  • Мнения: 3 417
ТИ СИ ЕДНО ГОЛЯЯЯЯЯЯЯМО УСПОКОЕНИЕ ЗА МЕН! Целувам те и отново ти БЛАГОДАРЯ!!!  newsm51

# 8
  • Велико Търново
  • Мнения: 307
На мен цикъла си ми беше редовен и преди да вземам хапчета и след като ги спрях. По принцип нямам болезнен цикъл, само лека търпима болка в кръста и долу в корема. Докато пиех противозачатъчни ми вървеше около 4-5 дни, а сега се увеличи малко, до към 7 дни. Иначе сега ми е и малко по обилен особено първите дни, отколкото докато вземах анти-бебе. Това е.  Simple Smile

# 9
  • BG
  • Мнения: 4 546
цикълът ми беше нередовен и доста дълъг, преди да започна противозачатъчните. докато ги взимах си идваше точно навреме и нямах болки. пила съм ги 2 години с почивката след първите 9месеца. като ги спрях - първите 2 месеца идваше на време и от тогава - пак нередовен и с болки. Close

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт