Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 14 окт. 2004, 12:08 ч.

[b]Lekarstvata i myjete[/b]

  • 606
  • 2
  •   1
Отговори
]Zdraveite momicheta, dosta ot foruma izchetoh ot niakolko dni nasam i vchera se registrirah. Pri men e osobeno boleznena naposledyk temata bebe. Bih skala da obsydim slednoto... Kakvo vlianie okazva vzimaneto na medikamenti na oploditelnata sposobnost pri myjete? Moje bi temeta e raziskvana, no az ne ia sreshtnah. Molia za izvinenie ako Vi nalagam povtorenie na raziskvaniata!
 Jelaia Vi ... chtastie i zdravi rozovi bebcheta! passifier  :lilangel:

# 1
  • Мнения: 233
Бени, здравей!
Определено някои медикаменти влияят върху оплодителната способност на мъжете. Както е в нашия случай - химиотерапията най-вероятно е унищожила всякакви оплодителни сили.
Надявам се, че при вас положението не е толкова страшно.

# 2
  • Мнения: 4 321
Цитат на: BeniAlbeni

Kakvo vlianie okazva vzimaneto na medikamenti na oploditelnata sposobnost pri myjete?


здравей и на теб,

За да ти отговорят момичетата по-добре конкретизирай за кои точно медикаменти става въпрос.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт