ВИДЕОКАМЕРА SAMSUNG

  • 1 559
  • 8
  •   1
Отговори
Купихме си видеокамера Самсунг но не можем да снимаме с нея тъй като непрекъснато иска изваждане на касетата.Някой имал ли е подобен проблем.Ужас ако са ни продали неработеща ще се побъркам струва 800 лв.Чудя се да се обаждам ли в сервиза.

# 1
  • Бургас
  • Мнения: 130
Отивай направо в сервиза. Този проблем по принцип е чисто срещан при видеокамерите с марката CANON.  Желая ти успех!

# 2
  • 5 етаж в ляво
  • Мнения: 1 407
и ние имаме самсунг,но никакви проблеми кажи речи от 1 год.я имаме.Тази вечер устанвих обаче че на светкавицата крушката и изгоряла,но това не е фабричен проблем.Много съм доволна иначе.

# 3
  • на село
  • Мнения: 3 810
Служебните камери са ни Canon при правенето на снимките те се записват на отделна смарт карта, а не на самата мини ДВ касета.
Незнам при Самсунга, но Канона поради това има две позиции CART  и TAPE и затова когато се правят снимки неможе в същото време  да се прави видеозапис, но чак да се вади касетата -не.
Погледни дали и вашата камера не е така, доколкото знам всички по- нови модели камери са на този принцип, записват снимките на отделни карти/ като дигитален фотоапарат  Wink/, докато преди камерите правеха снимките върху самата видеолента.

# 4
  • 5 етаж в ляво
  • Мнения: 1 407
да точно така,самсунга е със смарт карта за снимки.и има копче което се превключва когато искаш да снимаш и да правиш снимки.от картата се прехвърлят с едно устройство/не знам как се казва/на компа и така.Незнам защо касетата се вади? newsm78по добре да се обадите в сервиз или да отидете в магазина да ви я видят.Може пък проблема да не е толкова голям.......Успех

# 5
  • Мнения: 3 089
нашата е самсунг, но няма дефект (за сега). не знам какво друго да кажа, освен да се свържеш със сервиза или с доставчика и да питаш. дано е в гаранция...

# 6
Преди 2 години си купих Samsung-VP-D105i. В края на първата година и се повреди LCD-дисплея. Стоя на ремонт в гаранционния сервиз 3 месеца. Преди седмица обаче и се повреди превключвателя REC\PLEY. Кофтито е, че вече не е в гаранция. Кво да ви кажа малко чактисвам от механика и електроника и с помощта на "Неволята" я разглобих до основи, открих и дефекта и си я оправих сам. Каво дави кажа това е както всичко не-марково добре измислено но зле изпълнено. Дребни дефекти са напълно нормални за тази марка техника. Моят съвет е "НЕ СИ КУПУВАЙТЕ КАКВОТО И ДА БИЛО СЪС МАРКА SA:SUNG" !!!!!

# 7
  • Мнения: 46 403
... Моят съвет е "НЕ СИ КУПУВАЙТЕ КАКВОТО И ДА БИЛО СЪС МАРКА SAМSUNG" !!!!!

Ние пък имаме камера, микровълнова, телевизор и прахосмукачка и до сега нищо не е дало дефект, няма друга марка, от която да съм толкова доволна, моят съвет е "КУПУВАЙТЕ КАКВОТО И ДА БИЛО С МАРКА SAМSUNG"  smile3521

# 8
  • Мнения: 1 008
И нашата е Самсунг и за съжаление преди 3 седмици ни се развали LCD-дисплея. Оставаха 2 дни до изтичане на гаранцията и извадихме късмет... но уж за 10 дни щеше да е готова, а още не е... Обаждахме се в сервиза и казват, че нямат части, да чакаме Shocked А пък на нас ни трябва....
Иначе по въпроса, и аз мисля, че е добре да отидете в сервиза. А може да има проблем със самата касета, не с камерата newsm78

Общи условия

Активация на акаунт