Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 18 фев. 2006, 12:29 ч.
  • Преглеждания  440  Мнения  7  Онлайн  1
Отговори
  • Русе
  • Мнения: 2 955
Имам от време на време от 1 седмица световъртеж, но тази сутрин е ужас направо. В допълнение цветът, в който виждам слънчевата си стая се сменя от жълтеникав-оранжев/заради слънцето/ в сив...
Мерила съм си 2 пъти кръвното в такива моменти-не е от ниско кръвно.
Някой има ли идея от какво може да бъде?И дали да се обадя на докито или да пробвам няколко дни сама да се оправя?

Реклама
# 1
  • Bourgas
  • Мнения: 138
Иди веднага на лекар защото и на мен така ми ставаше и докато ме разберат че вдигам кръвно минаха 4 дена.При теб може и да не е това но когато има бебок в корема ти всичко е важно.

# 2
  • Портокалия
  • Мнения: 878
Да не би да ти е нисък хемоглобина?Най добре,както ти е казала Дан4ето отиди на лекар за по сигурно.

# 3
  • Варна
  • Мнения: 288
На мен ми се виеше свят почти през цялата бременност.Кръвното ми падаше

# 4
  • Мнения: 3 537
на мен ми се вдигаше и падаше кръвното постоянно и ми се превиждаха нещо като мушички , лежах в болницата до раждането , бях на диета , родих и всичко се оправи . вече нямам световъртежи и дори бях забравила за тези неприятности newsm10

# 5
  • На погрешната планета
  • Мнения: 2 735
И на мен в осмия мес. ми се виеше свят.Оказа се доста високо кръвно и ме вкараха в болница.Тичай при лекаря!

# 6
  • Морето
  • Мнения: 601
 Разбирам те напьлно,аз  днес сутринта буквално припаднах. В 30-та седмица сьм.Слу4ва ми се за 3-ти пьт.Ходих на лекар и ми каза,4е ми е от ниското крьвно.Но тьи като при тебе явно не е ,наи уда4но е и ти да отидеш и да разбереш какьв е твоя слу4аи,след което пиши да разбера какво ти е казал...
 

# 7
  • София
  • Мнения: 2 309
Да не би да ти е нисък хемоглобина?Най добре,както ти е казала Дан4ето отиди на лекар за по сигурно.

Абсолютно в възможно да е от хемоглобина. При мен ниския хемоглобин съчетан с кръвно 80/50 няма да ти разправям какви работи ми причинява, не само световъртеж.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт