Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 21 фев. 2006, 12:31 ч.
  • Преглеждания  354  Мнения  5  Онлайн  1
Отговори
  • Stara Zagora, Bulgaria
  • Мнения: 171
ЗДРАВЕЙТЕ на всички.ДВЕТЕ МИ ДЕЦА СА ОТ 3 ДНИ С ТЕМПЕРАТУРА 37-38,5.ПИЕМ НУРОФЕН,ЕФЕРАЛГАН, НО ОТ ВЧЕРА НИ СЕ ПОЯВИХА ОТОЦИ ПО ЛИЦАТА-КАТО УЖИЛЕНИ ОТ ПЧЕЛА СА-ЛЕКАРКАТА НИ КАЗА ЧЕ Е НЯКАКЪВ ВИРУС НАПРАВИХМЕ И  ИЗСЛЕДВАНИЯ - СЛЕДОБЕД ЧАКАМ РЕЗУЛТАТИТЕ.КАКВО МОЖЕ ДА  Е ТОВА??? Sad

Реклама
# 1
  • Мнения: 7 552
Алергична реакция към Нурофен?

# 2
  • Stara Zagora, Bulgaria
  • Мнения: 171
Алергична реакция към Нурофен?
НЕ ГО ПИЕМ ЗА ПЪРВИ ПЪТ ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ЧАК СЕГА ДА НАПРАВЯТ РЕАКЦИЯТА

# 3
  • Мнения: 7 552
Как са дечицата иначе?

# 4
  • Stara Zagora, Bulgaria
  • Мнения: 171
Как са дечицата иначе?
[/quoteОБЩОТО ИМ СЪСТОЯНИЕ Е ДОРИ МНОГО ДОБРО,ИМАТ АПЕТИТ НЕ СА ОТПАДНАЛИ.НО ПРОПУСНАХ ДА КАЖА ЧЕ СА И НА FLIXOTIDE ОТ ИЗВЕСТНО ВРЕМЕ.НА 5 ГОДИНИ СА И ДВАМАТА ,НО ЗА 1 ПЪТ ВИЖДАМ НЕЩО ТАКОВА Weary

# 5
  • гр.София
  • Мнения: 171
Вероятно е алергична реакция към някое от лекарствата, но изчакай резултатите от изследванията.
Скорошно оздравяване! Peace

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт