КАКВО ПОВЕЧЕ НЯМА ДА КУПЯ - тема 6

  • 121 475
  • 732
  •   2
Отговори
# 210
  • Мнения: 2 339
Вече ще внимавам тогава. Напоследък се нароиха такива салами и луканки "гастро". Явно това ще да е обозначение за по-ниско качество.  Rolling Eyes То от това по-ниско здраве му кажи..

Гастро опаковка означава, че разфасовката е по-голяма, т.е салам Орехите и салам Орехите гастро е с един и същи вкус и качество. Naughty

# 211
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 10 651
Вече ще внимавам тогава. Напоследък се нароиха такива салами и луканки "гастро". Явно това ще да е обозначение за по-ниско качество.  Rolling Eyes То от това по-ниско здраве му кажи..

Гастро опаковка означава, че разфасовката е по-голяма, т.е салам Орехите и салам Орехите гастро е с един и същи вкус и качество. Naughty

Може и да е било до партида, но определено беше различен и по-лош на вкус от обикновено. А нищо чудно и да е бил по-ниско качествен салам с етикет на Орехите.

# 212
  • Мнения: 568
Мерси за темата.   bouquet
Така и така на козметична тема.Аз пък изобщо не съм доволна от коректора на Decleor от спиание Грация..и още няколко неща.

http://beautifullsin.blogspot.com/2014/04/never-again.html

pantera666, тази пудра на Taft наистина е ужасна. И при мен не прави никакъв обем, но пък за сметка на това, косата ми става отвратително гадна и лепкава от нея. Отврат! Sick
Напълно подкрепям. Пудрата е ужасна.


Пудрата на Тафт е чудесен продукт за мен. Много хора не знаят как да си я слагат - оттам и неглижирането. Пудрата ми прави чудесен обем и дори не си личи, че имам някакъв стилизант в косата. А аз имам ужасно тънка коса, та с тази пудра се родих! При това, обемът се запазва за, поне 2 дни....Абе, казано накратко - екстра ми е и дано да я има за дълго на пазара.

# 213
  • Мнения: 1 700
Тази пудра на Тафт не съм я ползвала,но за продуктите на Орехите още си спомням докато работих в хранителен магазин не са вървяли кой знае колко.питала съм клиентите дали са били хубави винаги са ми отговаряли положително.забелязала съм,че веднъж даден продукт е добър,на другият път зле!което е много жалко нас,защото храната която ядем е некачествена и в един момент се чудим какво ядем всъщност?

# 214
  • Мнения: 26
Никога повече каквито и да е макаронени изделия на "Оро" - при варенето станаха на топки макароните!

# 215
  • Стара Загора
  • Мнения: 124
 Не бих купила отново саздърма на Бони. Приличаше повече на желиран пастет с мас. Ужасна е. Скоро май не съм попадала на хубава саздърма.  Thinking

# 216
  • Мнения: 100
Купих си тази година сенник за колата от Джъмбо - от тези, които се слагат на предното стъкло. По края обшит с нещо като хартиена лента, която от слънцето почна да се рони и цялата ми кола цяло лято е като след снежна буря. Направо отврат. Докато разбера, че е от сенника мина доста време, все си мислех, че влиза прах отвън и затова е толкова мръсно. Изхвърлих я на боклука.
От Джъмбо си купих и три пили за нокти, от които също съм силно разочарована. Не са като шкурка, ами все едно са посипани с брокат, даже и един нокът не успях да изпиля с тях - веднага им пада, това ,което трябва да пили.
За пореден път се убеждавам, че само боклуци продават

# 217
  • Мнения: 9 050
От Джъмбо - само хартия за рисуване и химикалки вече. Веднъж си купих четка за лице, от тези на батерии, които се въртят и правят пилинг. Хем я мих, киснах и прах преди да я ползвам за първи път и пак имах проблем. Получих обрив, който изчистих 3 месеца по-късно след 40-дневен курс с антибиотик. Познай дали изобщо спирам пред козметичните пособия там вече.

# 218
  • Мнения: 527
От Джъмбо - само хартия за рисуване и химикалки вече. Веднъж си купих четка за лице, от тези на батерии, които се въртят и правят пилинг. Хем я мих, киснах и прах преди да я ползвам за първи път и пак имах проблем. Получих обрив, който изчистих 3 месеца по-късно след 40-дневен курс с антибиотик. Познай дали изобщо спирам пред козметичните пособия там вече.

А химикалките са изсъхнали.

# 219
  • Мнения: 63
Никога повече няма да купя нищо от магазини Мобо. Моля за помощ някой, който е имал проблеми с този така наречен "мебелен Магазин". Историята накратко е следната - поръчах и платих легло и матрак за същото легло от въпросния магазин мобо. Доставиха ми матрак с 10 см. по къс. Сега нито искат да ми върнат парите за матрака, нито ми доставят подходящ, нито искат да си вземат този, който е неподходящ. Налагат ми невероятен телефонен тормоз - от понеделник до днес са ми се обадили 17 пъти по телефона, като всеки разговор трае минимум 10 минути и ми се повтаря едно и също - по Търговски закон имаме право да разгледаме рекламацията до 30 дни. Искаха да им изпращам снимки на матрака - изпратих им. След това искаха да идват вкъщи на оглед на матрака  #Crazy - това за мен е пълно безумие -отказах им, мъжът ми ходи в магазина - там пак му обясниха въпросното изречение за Търговския закон #Crazy #Crazy Имам чувството, че там работят малоумни хора, на които се казва на всеки въпрос на клиент да отговарят :По търговския закон имаме право да разгледаме рекламацията в 30 дневен срок. Става въпрос за едни пикливи 170 лв. - защо не искат просто да ми ги върнат?!??!?! Приемам всякакви съвети какво да направя. Въпросът вече не е нито за глупавите пари, нито за матрака- матраци за 170 лв. има бол, въпросът е принципен - защо трябва да ме карат да се чувствам ката пълен идиот?!?!

# 220
  • София
  • Мнения: 18 635
С  касовата бележка и документите,които имате в Комисия за защита на потребителите,жалба и така.Малко ще загубите време път насам натам,но за такова отношение  го заслужават.

# 221
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 10 770
И аз бих постъпила така, но също им кажете като се обадят отново по телефона, че ще се обърнете към Комисията за защита на потребителите. Може пък да се размърдат.

# 222
  • Мнения: 9 050
Много е важно обаче, дали матрака е по-къс от поръчания или просто е поръчан по-къс матрак.
Т.е. ако са ви казали, че ви трябва матрак 200 см, вие сте поръчали матрак 200 см., доставили са ви матрак 200 см. и той се е оказал къс, тогава разчитате само на волята на продавача.

Ако обаче вие сте поръчали матрак 200 см., а те са ви доставили 190 см., тогава това дори не е рекламация, а грешно изпълнен договор. Грешката или се поправя, или ако е неотстранима, договора се разваля, вие връщате матрака, а те ви връщат парите.

Та преди да отидете в КЗП е добре да си огледате документите и дали наистина можете да докажете грешка в изпълнението. Дано да можете.

# 223
  • Мнения: 63
Много е важно обаче, дали матрака е по-къс от поръчания или просто е поръчан по-къс матрак.
Т.е. ако са ви казали, че ви трябва матрак 200 см, вие сте поръчали матрак 200 см., доставили са ви матрак 200 см. и той се е оказал къс, тогава разчитате само на волята на продавача.

Ако обаче вие сте поръчали матрак 200 см., а те са ви доставили 190 см., тогава това дори не е рекламация, а грешно изпълнен договор. Грешката или се поправя, или ако е неотстранима, договора се разваля, вие връщате матрака, а те ви връщат парите.

Та преди да отидете в КЗП е добре да си огледате документите и дали наистина можете да докажете грешка в изпълнението. Дано да можете.

Във всички документи матрака е с размер 120/200, а това, което те ми доставиха е с размер 120/190. И по моите скромни познания по право това е неизпълнен договор, и смятам, че това е елементарно доказуемо. Въпросът е, че не знам към кого да се обърна, за да се развали договора - от магазина ме препращат към отдел рекламации, а моя случай не е рекламация, а неизпълнен договор.

# 224
  • софия
  • Мнения: 25 199
Много е важно обаче, дали матрака е по-къс от поръчания или просто е поръчан по-къс матрак.
Т.е. ако са ви казали, че ви трябва матрак 200 см, вие сте поръчали матрак 200 см., доставили са ви матрак 200 см. и той се е оказал къс, тогава разчитате само на волята на продавача.

Ако обаче вие сте поръчали матрак 200 см., а те са ви доставили 190 см., тогава това дори не е рекламация, а грешно изпълнен договор. Грешката или се поправя, или ако е неотстранима, договора се разваля, вие връщате матрака, а те ви връщат парите.

Та преди да отидете в КЗП е добре да си огледате документите и дали наистина можете да докажете грешка в изпълнението. Дано да можете.
Във всички документи матрака е с размер 120/200, а това, което те ми доставиха е с размер 120/190. И по моите скромни познания по право това е неизпълнен договор, и смятам, че това е елементарно доказуемо. Въпросът е, че не знам към кого да се обърна, за да се развали договора - от магазина ме препращат към отдел рекламации, а моя случай не е рекламация, а неизпълнен договор.

КЗП. Можеш и по мейл да подадеш жалба.

Общи условия

Активация на акаунт