Не ми признават гаранцията

  • 5 614
  • 34
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 838
Странно. Когато имах проблеми с тъча на телефонът ми, звънях на този телефон няколко пъти. Да, бяха любезни, но ми казаха, че да върне пари, или да замени телефона с нов зависи единствено от добрата воля на търговеца. И единственото на което е длъжен е да го ремонтира в определен срок.

# 31
  • София
  • Мнения: 44 084
Е, явно като се прескочи срока вече влиза в други задължения.
Но разбира се, за поправка следва и да е отстраним дефекта.

# 32
  • Мнения: 838
Дефекта беше временно отстраним. По принцип този модел се оказа дефектен, но никой не си го изтегли. Нито търговецът, нито производителя. Сменях му мнооого пъти дисплеят, докато имах право на това.

# 33
  • Мнения: 156
Дефекта беше временно отстраним. По принцип този модел се оказа дефектен, но никой не си го изтегли. Нито търговецът, нито производителя. Сменях му мнооого пъти дисплеят, докато имах право на това.
Една от последните промени гласи,че даден продукт е възможно да се ремонтира до 3 пъти след което търговеца е задължен да го замени с нов,ако няма възможност е длъжен да възстанови сумата на клиента.Що се отнася до Техномаркет явно политиката им е да не приемат рекламаций.Имах случай с кафе машина която закупих от тях сервиза казаха,че не подлежи на ремонт,а Техномаркет отказаха да ми възстановят сумата,с мотива да си избера нещо друго.Взех си протокола за замяна издаден ми от оторизирания сервиз и си тръгнах,съвсем спокойно им казах,че ще им докажа,че съм права.Е много им стана притеснено щом ми бяха издирили и мобилния телефон и още на следващата сутрин в 10 часа ми звъннаха с най-мекия тон да отида да си получа парите,цяла седмица ми звъняха всеки ден кога ще отида
,нали съм била казала,че ще отида да си получа сумата.Мили хора търсете си правата,не им позволявайте да злоупотребяват с вас и вашите пари!

# 34
  • Мнения: 194
Всичко казано по-горе  е вярно. Ако до 6 месеца. след закупуването стоката даде дефект, се приема че той е съществувал дори и в момента на продажбата и на търговеца се пада да докаже, че това не е така.След 6 месеца това вече е отговорност на потребителя. Което НЕ значи, че търговецът може да откаже рекламация. Той е ДЛЪЖЕН да я приеме, дори и когато е неоснователна, да транспортира ЗА СОБСТВЕНА СМЕТКА стоката до сервиз и евентуално след това да откаже рекламацията. Длъжен е да издаде документ и да води специален регистър на рекламациите. До 30 дни трябва да се реши проблемът (евентуално да се отхвърли рекламацията). Не е длъжен да връща пари или да заменя, достатъчно е да ремонтира. НО след 30 дни вече потребителят решава дали иска да му върнат парите или да му заменят стоката. Има и вариант за отбив от цената, ако все пак потребителят си иска обратно стоката, защото проблемът не е толкова съществен. Ако една стока даде един и същи дефект 3 пъти, то тогава подлежи на замяна.
 Това е накратко част от Закона за защита на потребителите. Добре е да сме запознати и да си търсим правата  bouquet 

Общи условия

Активация на акаунт