Доволни ли сте от телевизията и интернета на Виваком?

  • 39 349
  • 117
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 48
Имаме домашен тел интернет и тв на Виваком, ок са си.

# 31
  • Мнения: 291
Oт интернета не бях въобще доволна.  Peace

# 32
  • София
  • Мнения: 44
Здравейте!
От 1 месец ние също сме на Виваком - интернет и ТВ, уж Fibernet. Таксата ни е 25 лв., като има над 100 канала и 50 МВ интернет. Свързаност би трябвало да е оптика.
Преди това ползвахме Мтел - 40 канала и 30 МВ нет + сим карта за 30 лв.

Що се отнася за Виваком - след 1 месец не са блеснали с нищо хубаво.
В магазина на увещаваха, че щом имаме прекаран оптичен кабел на Мтел, щели да го ползват него и чудо - няма да правим нови дупки. Голям плюс за мен, защото ми писна постоянно да кърпя дупки и боядисвам. Но не. Дойдоха и отрязаха кабела и сложиха обикновен коаксиален - честито, нов кабел в коридора, и то сив, че да контрастира на стената. Обясниха ми, че оптика стига до кутия в блока, от там продължава този кабел.
Много ме усъмниха, а след като видях у двама приятели, че оптиката им стига до приемниците в апартамента ..... от колцентъра им ми казаха, че нямат изградена оптична мрежа в района където живея и не мога да ползвам Fibernet. Писах им жалба- нова изненада последва, като видях, че срокът да отговарят на жалби е 20 работни дни. Супер. Междувременно - телевизията насича; рутера им постоянно губи сигнал... насъбра ми се много. Писах им още две жалби. Отговор - благодарим ви, стараем се да подобрим обслужването на клиенти и ценим обратната връзка. Свързаността ви е оптична. Толкова, никакво обяснение защо има разминаване между това което ни казват служителите им.
Също така - при оптичната свързаност слагат 4 устройства, т.е. пригответе си подходящ разклонител. При мен са само 3, заради това, че влиза коаксиален, а не оптичен кабел у нас.
За сега няма да се занимавам повече с тях, защото всеки път когато стигна до нашите телекоми се заричам да е за последно. Супер нагли, мързеливи и некомпетентни служители.

Като цяло - да, услугата им е изгодна, но питайте по няколко пъти нещата които ви интересуват. Ако трябва проверявайте и на кол центъра, защото в магазините гледат как да ви набутат продажба, а дали си заслужава е друг въпрос.
Офертите са много, но е важно и качеството и обслужването.

# 33
  • Лутаща се
  • Мнения: 788
Бате Иво, благодаря за изчерпателния отговор.

Твоето мнение е още едно доказателство за правилното ми решение да не ставаме абонати на Виваком.
Решихме да си останем при досегашния доставчик, въпреки по-високата цена от преди. Доволна съм от качеството им и на телевизията, и на интернета. А и колкото пъти е имало проблем техниците идват на часа, понякога и за глупости, ако не ми се е рестартирал правилно рутера.  Embarassed

# 34
  • Мнения: 581
Мен пък ме вбесиха по повод услугата им 3g мобилен интернет за лаптоп.
Ползвам стикчето им трета година. Около Коледа си купих нов смартфон и започнаха да ме убеждават, че ако си пусна мобилен нет и на телефона, ще ми приспаднат от таксата за мобилния интернет за лаптопа. Това, разбира се, ако преподпиша договор за стикчето за още две години. Е, подлъгаха ме-преподписах. Това колко ниска става скоростта, след изчерпването на определен обем от мб. няма да коментирам, така е при всички оператори. Обаче...преди месец стикчето за мобилен интернет на лаптопа угасна и не тръгваше по никакъв начин. Занесох го в офис, където ми обясниха, че ако е в гаранция, ще ми го пратят на ремонт. Да, но съм го ползвала трета година, а гаранцията била само две години. Възразих, че може да го ползвам трета година, но съм преподписала договор за още две години, така че би трябвало да ми съдействат, щом съм вързана за въпросните две години. Да, ама трябвало по време на преподписването аз сама да се сетя( забележете, сама да се сетя?!) да си поискам ново стикче. Питам ги- как да се сетя сама, като идея нямам, че е възможно това и не би ли трябвало служителите да ми го кажат по време на преподписването? И второ мога ли да знам, че няма да ми приемат стика за ремонт, и въобще, че стика ще се развали, за да се сетя да поискам нов?
И сега, стоя с разваления стик, плащам по 6 лв такса всеки месец и ще плащам до изтичането на договора, защото нямам право на тгаранционен ремонт. Нямам право на ремонт, но нямам право и да се откажа от услугата!
Преди време ползвах мобилен интернет от Макс телеком, пак така ми се развали стикчето. В офиса нито ми поискаха гаранцията, нито ме питаха откога съм клиент, направо ми замениха на секундата стика.
Същата история с кабелния им интернет, обявената тарифа важала само, ако си прекарам и телефон. Ама на мен не ми трябва телефон, е, не можело. Що за идиотщина?!

# 35
  • София
  • Мнения: 3 789
Че отношението към клиентите е отвратително - спор няма. Колкото до качеството - супер доволна съм от Интернета, висока скорост, никакво насичане и прекъсване, денонощно има оператори, които оправят нещата моментално. Имам и карта за телефона с неограничен интернет - никакви проблеми с нея  Peace. Но това е за сметка на телевизията - при по-силен дъжд или вятър прекъсва, редовно я няма никаква по празниците, когато нямат и дежурни екипи  ooooh!. Огромното предимство вече е споменато - могат да се гледат различни неща една седмица назад, да се записват предавания и да се ползва доста голяма видиотека, особено от български филми - стари и най-новите (2,40 лв, но определено си струва). Големият минус е, че кабелите минават през едни доста големи кутии, които не е предвидено да се закрепват някъде по някакъв начин. Едното грозно устройство е закрепено на магия зад висящия на стената телевизор и при всеки проблем се налага да се вади и пъха обратно  ooooh!.

# 36
  • Мнения: 191
От самото им създаване сме на Виваком и до сега не сме имали проблеми. Simple Smile

# 37
  • София
  • Мнения: 44
Мен пък ме вбесиха по повод услугата им 3g мобилен интернет за лаптоп.
.................

Аз бих им пускал жалби всеки ден - заради подвеждане от страна на персонала им и затова, че не са дали информация при преподписването на договорите. Особено и ако се цитира комисията за защита на потребителите. В крайна сметка се заплаща за услуга, която не може да се ползва и в частност вината е на Виваком.
Относно тези стикчета - съпругата ми взе такова за майка си. Там където живее нямат друго покритие, а практиката ни е показала, че те представят най-добре в района, в сравнение с мтел и глобул.
Оказва се, че в много чести случаи при инсталиране на стикчето не се стартират автоматично драйверите. Това се прави "ръчно" от файловете в устройството. При инсталирането обаче, съпругата ми беше сама и не знаеше за тази подробност, и определено за нея беше приключение. Казах й да звънне на кол центъра - деинсталирайте и инсталирайте и ще се оправи. Отново висококомпетентно мнение. По-късно във форумите намерих отговора и го оправих....

# 38
  • Мнения: 581
Аз писах жалба и сега чакам писмо от арменския поп Laughing
Извинявам се, че използвам темата, но някой може ли да ми каже за нета на мтел, дали си струва?
Същият пакет- интернет и телевизия, икономичен. Разбрах, че може да се ползва услуга, при която може да се гледа телевизионния пакет и на таблета, лаптопа и смартфона?

# 39
  • София
  • Мнения: 8 103
За телевизията на МТел знам, че не става, постоянно прекъсва. Дали и при Виваком не е същото?

От 3 години сме при МТел, и досега телевизията е спирала един път, а интернета два пъти. За разлика от Булсатком, където при първата светкавица и е спряла телевизията. Лично ние сме много доволни от интернета на МТел Peace

# 40
  • София
  • Мнения: 3 789
Интернета на Булсатком не бих го заменила с нищо на света, но се оказа, че не мога да включа и ТВ, затова се наложи да преминем към Виваком.

И по темата: снощи в 1 часа се озовах без ТВ - до сутринта, когато се обадих да си рестартират приемниците (уж имали профилактика и след това не всички се били стартирали автоматично  newsm78). Тази нощ изби в 3 часа барабар с интернета, та до преди малко  ooooh!

# 41
  • Мнения: 1 174
Чувала съм за хора, който имат ужасни проблеми с Виваком, аз не съм от тях ( Слава на Бога). Имах DTH с антена от вън, много се повлияваше от времевите условия, минах IPTV - никакъв проблем не съм имала.  Не ми прекъсва,  за година и половина съм рестартирала приемника 2 пъти. Чувала съм, че интернета ADSL е много куц, затова не съм си правила експеримент и директно сложих FTTB, нямала съм прекъсвания все още и той не е прекъсвал, а  скоростта ме устройва. Виж за телефоните- няма да ги сменя за нищо, Плащам 30 лв, но имам минути много (съответстващи на разговорите ми) имам включен нет с достатъчно МБ на максимална скорост ( до сега не ми се е случвало да ги прехвърля и скоростта да ми падне за да видя как е после )  Мтел с тяхната счупена система ми изкараха "невероятни" сметки преди време, 6 месеца ми отне докато се оправя с тях, писане на жалби до кой ли не ... Глобул са ми сиви мишки, нямат с какво да ме грабнат.
Успех с решението.

# 42
  • Мнения: 313
и аз да се включа в тази тема,не се стърпях Twisted Evil
виваком=измамници/ако мине номера/

Ползвам техен нет,бисквитка и телефон-като за тези 3 неща,получавам няква отстъпка-като качество не мога да си кривя душата-добър нет е,не прави мизерии,не спира,добра скорост.
Обаче-обслужването им е под всякаква критика.
Декември 2013 ми се обаждат и ми предлагат смяна на нета с уайърлес такъв-безплатно,без смяна на такси  и тн.
Ок-им казвам аз-заповядайте.На 20.12 в 20 ч вечерта пристига тяхна кола и баща ми/договора се води на негово име/слиза и подписва на капака на една кола пред блока.Сакън да не изпуснат клиента Laughing
на 27.12 пристигат,омотаха ми апартамента с кабелчета и заминаха.
таксата ми беше 30лв и 40 ст.Януари ми пристига сметка 38 лв ShockedВикам си-нещо от смяната,приравнявания-ок.Февруари пристига сметка 35,40.Тогава вече звъня аз на кол центъра и обяснявам надълго и нашироко какъв е проблема.От там ми викат-идете в офиса,в който сте подписали.Казвам им аз,че сме подписали пред блока на капака на една кола.Но въпреки това,естествено,че се води подписано в техен офис.Отиваме в офиса,където се води договора и обясняваме и там какъв е проблема.Там ми казват-обадете се на кол центъра.Брех,мама му стара,аз ли не разбирам или тия си играят с мен на котка и мишка Rolling EyesЗвъня пак на кол центъра-всеки път различни оператори,обяснения и разговори,успокояват ме,че таксата ми нямало да бъде 38 лв,ами само 35,40 ShockedКазвам,че не желая да ми е 35,40лв,а30,40лв,както си е било до сега и,че не ми е за 5-те лева в повече,но ме дразни начина,по който ми ги взимат. Единия път дори ми хлопнаха слушалката ,без да ме изслушат.И така цял един дъъълъг месец в обяснения и нерви.Разгеле в един слънчев ден едната операторка ми каза,че ще пусне прослушване на разговора,за да се уверят,че наистина са ми казали,че няма да има смяна на таксите,тъй като тя не била свидетел на разговора ни тогава..Казвам й аз-вие мислите ли,че ако ми е казано ,че ще има смяна на таксите,аз ще се занимавам да ви звъня цял месец!?
Чакам,чакам,не се обаждат да ми кажат кво са прослушали в крайна сметка.Обадих се пак-те ми викат-съжаляваме,но са ви прозвънили от другаде/офис/,ние/от кол центъра/не се обаждаме на клиентите. ShockedОтиваме отново в офиса,където се води договора,пак казваме за кво иде реч и -ооо,чудо-момчето ни казва-няма проблем госпожо,донесете си договора/що ли не го взех,да ме пита човек/ и със задна дата ще ви пуснем отстъпката,която трябва да имате.Бегом до вкъщи,че другата смяна не се знае с какво ще ме изненада,да си хвана сегашната смяна в офиса. Mr. GreenВръщам се,изпринти си човекът едно листче,приложи си го към договора и така ми свърши одисеята/поне за сега/.
С нетърпение чакам пролетта да ми изтече договора и да им кажа завинаги сбогом

Дългичко стана,извинете ме.

# 43
  • Бургас
  • Мнения: 6 876
Аз съм много доволна от телевизията, особено от функцията им за превъртане до два часа назад на повечето канали. Така си пускам сериалите и предаванията със закъснение и превъртам досадните реклами  Sunglasses
Не знам други доставчици да имат такава екстра.

# 44
  • Мнения: 25 564
А, то сблъсъците с тях винаги са дълги и драматични.  Laughing

Общи условия

Активация на акаунт