Ebay 94

  • 50 918
  • 751
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: 2 280
Колко време след плащането пращат нещата? Има ли срок? 2 неща платени с пейпал са ми шипнати днес,а а това, което платих 2 дни по-рано по банков път ( парите са получени), ни вест ни кост от продавача....

# 616
  • Мнения: 495
Колко време след плащането пращат нещата? Има ли срок? 2 неща платени с пейпал са ми шипнати днес,а а това, което платих 2 дни по-рано по банков път ( парите са получени), ни вест ни кост от продавача....

Може да е изпратено, но продавача да не го е отбелязал, не е задължително да се отбележи  Peace

# 617
  • Мнения: 2 280
Да, ама продавача не ми и отговаря на съобщенията Simple Smile ще изчакам.

# 618
  • Мнения: 9
здравейте, за първи път поръчах от ибей на 4ти март, платих си нещата  и ми излиза, че две от тях са shipped, а едно не е и това което не е има тракинг нъмбър и в ибей като натисна върху него ми излиза статуса на стоката и една линийка, която е почти до delivered... estimated delivery е от 24.03-14.04 ако ме няма вкъщи какво се случва с пратката, как я получавам, ходя до пощата или ? а и на другите стоки е estimated delivery е до 9 април, до момента не съм получила нищо.. и какво се случва ако не пристигне изобщо  Grinning

# 619
  • Пловдив
  • Мнения: 4 517
здравейте, за първи път поръчах от ибей на 4ти март, платих си нещата  и ми излиза, че две от тях са shipped, а едно не е и това което не е има тракинг нъмбър и в ибей като натисна върху него ми излиза статуса на стоката и една линийка, която е почти до delivered... estimated delivery е от 24.03-14.04 ако ме няма вкъщи какво се случва с пратката, как я получавам, ходя до пощата или ? а и на другите стоки е estimated delivery е до 9 април, до момента не съм получила нищо.. и какво се случва ако не пристигне изобщо  Grinning

Продавачите не винаги отбелязват шипването, не са и длъжни, пише го два поста по-нагоре.Изобщо не е задължително и нещата да се носят на адрес, обикновено от пощата оставят бележка в кой клон са и отиваш да си ги получиш.Ако не пристигне изобщо - кейс в ибей или диспут в Pay Pal и ще си получиш обратно парите.

# 620
  • Мнения: 1
Здравейте Simple Smile , Имам един въпрос , който по- скоро е свързан , предполагам, с настройки на акаунта в Ebay. Много се  надявам някои да може да помогне.
Виждала съм продавачи да си слагат съобщение на акаунта , примерно че ще отсъстват до еди-коя-си дата и продаденните итеми ще бъдат изпратени след нея- предупреждение на купувачите , без да се налага да се премахват листингите..
Някои има ли идея как се прави?
Благодаря Ви Simple Smile

# 621
  • Мнения: 237
shoshovche,
не съм сигурна дали е същото, което търсиш но може да погледнеш тук:

В My Ebay -> Messages -> Change setting  има подменю Out of office email response и като му зададеш Turn ON ти се появава възможност да напишеш от кога до кога няма да си на разположение, също така има и поле в което да оставиш съобщение на клиентите си. Съответно като се появиш го правиш на Turn OFF.

Дано да съм ти била полезна

# 622
  • Мнения: 2 280
Мога ли някъде да видя дали ми е пристигнала пратката на немски адрес?

# 623
  • Мнения: 778
Мога ли някъде да видя дали ми е пристигнала пратката на немски адрес?

Ако имаш тракинг номер и знаеш кой е куриера, влизаш на сайта на куриера и проверяваш

Ако имаш само тракинг номер тук

http://www.trackitonline.ru/

https://www.17track.net/en/

# 624
  • Мнения: 2 280
Продавача ли трябва да ми даде тракинг номер?

# 625
  • Пловдив
  • Мнения: 4 517
Продавача ли трябва да ми даде тракинг номер?

Да, продавачът, в случай че изобщо пратката е пусната с проследяване.

# 626
# 627
  • София
  • Мнения: 8
Здравейте,
Моля за малко помощ. Получих дефектно сребърно колие от английския ибей, продавача веднага предложи да ми го замени, но в пощата ми обясниха, че не мога да го върна, защото е забранено да се изпраща сребро.
Някой връщал ли е бижута? Как изобщо да го изпратя обратно? В сайта на UPS прочетох, че и те имат забранени предмети за изпращане и среброто е сред тях. И съм в голямо чудене какво да правя...

# 628
  • Мнения: 330
И аз с молба за помощ  Praynig
Имам проблем с плащането на фактурата за таксите дължими към Ибей. До скоро при мен това ставаше автоматично, но след като ми лимитираха профила (за доказване на адрес и преминаване в бизнес акаунт в Пей Пал)  сметката ми е неплатена, въпреки, че вече не съм лимитирана.
От Ибей ми пращат съобщение за незабавно плащане, но след опита ми да го направя ръчно ми изписва това - ,, Sorry, we only support USD,EUR currency for one time PayPal payment. "
В сметката си имам долари ( колкото за едната фактура) и паунди.
Не успявам да намеря и чата в хелпа, има само телефон.
Някакви идеи?

# 629
  • Пловдив
  • Мнения: 4 517
Здравейте,
Моля за малко помощ. Получих дефектно сребърно колие от английския ибей, продавача веднага предложи да ми го замени, но в пощата ми обясниха, че не мога да го върна, защото е забранено да се изпраща сребро.
Някой връщал ли е бижута? Как изобщо да го изпратя обратно? В сайта на UPS прочетох, че и те имат забранени предмети за изпращане и среброто е сред тях. И съм в голямо чудене какво да правя...

С доставка до БГ ли го получи?Продавачът британец ли е?

Общи условия

Активация на акаунт