От Франция до България - превоз на покупките ни (22)

  • 37 095
  • 322
  •   1
Отговори
  • Sofia
  • Мнения: 9 715

Моля, следете за промени страниците на превозвачите!
Нека тази тема бъде за въпроси и коментари по използването на услугата "превоз на покупките ни от френски онлайн магазини".  Към момента има само един превозвач и няма друга алтернатива.
В темата нямат място изяви на лични конфликти и нападки. Моля, не използвайте възникнали проблеми с някой от превозвачите като повод за междуличностни, междуотборни или междуфирмени борби! Нека пестим времето и нервите си, да бъдем толерантни и конструктивни!
Grinning

Френския адрес за доставка на поръчките ни, транспорта им до България и изпращането им до нас осигурява:

France Delivery
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
http://www.francedelivery.com
https://www.facebook.com/Francedelivery?fref=ts
За контакт:
e-mail:  francedelivery.bg@gmail.com
Логистика България:
+359882298891 -Mtel
+359879649474 -Vivacom
+359893787495 - Globul
Логистика Франция:
+33 633205918
(въпроси относно доставки във Франция

Франс Деливъри таксуват пратката за всеки започнат килограм!! Ако пратката ви е 2.20кг ще бъде таксувана като 3кг.

Моля имайте предвид, че напоследък има доста оплаквания от услугата на Франс деливъри!
Главните недостатъци са:
1. Понякога камионите пътуват по-рядко. НЕ поръчвайте нищо спешно!
2. Няма гаранция дали ще си получите всички пратки наведнъж. Товаренето на пратките зависи изцяло от превозвача. Ако пристигнат с един камион теглото се обединява. Ако пристигнат с различни камиони плащате за всяка пратка поотделно. Изчислете добре дали е по-изгодно да поръчате с превозвач или директно до БГ!
3. Обработката на пратките, особено тези, които се изпращат по Еконт може да се забави до няколко дни, след пристигането на камиона.
4. Пратките не се отбелязват като получени във Франция, не може да се следи превозването им, какво е пристигнало разбирате чак след обработката на камиона в България.


СЧИТАНО ОТ 17.07.2014 г имат нов офис за получаване на пратките в България, моля проверете адреса им на сайта!!

Упътване за вписването на френски адрес за доставка

След като направим поръчка в сайта и получим потвърдителен e-mail за нея, трябва да уведомим за пратката избрания от нас превозвач, като му изпратим бланка-заявка за доставка на пратката ни от Франция до България. Ако на втората стъпка не се отбележи So Collisimo, пратката ще бъде доставена в пункт, а не на адреса на превозвача. За да бъде взета от пункта, изрично трябва да се пише на превозвача с молба за това, като му бъде даден адреса на пункта. В противен случай след 10 дена непотърсената пратка ще се върне към сайта, от който е поръчана. За безпроблемно вземане на пратката от пункта имената на френския получател (не нашите) трябва да са написани коректно.

France Delivery предлага услугата срещу 5 евро на всеки пакет.

Важно! Когато липсва So colisimo, изберете къщичката!

Внимание! Ако две от страните на пратката са с дължина 100 или над 100 см, тя ще бъде таксувана по тарифно тегло.
Тарифното тегло е по-голямото измежду реалното и обемното тегло. Обемното тегло се изчислява по формулата: дължина х ширина х височина/6000 в сантиметри.
Ако пратката не е обемна, т.е. две от страните й не са по 100 или над 100 см, то тя се заплаща по реалното й тегло с точност до грам.

Движението на поръчката ни от сайта до френския адрес на превозвача можем да следим на този адрес, след като получим от сайта тракинг номер за проследяване. Но когато пратката е отбелязана в този сайт като доставена, това означава, че е пристигнала в местния пощенски клон и предстои доставката й на адрес. Превозвачът поема ангажимент за нашата поръчка едва след като тя пристигне на неговия френски адрес. Няма задължението да следи вместо нас статуса й преди това, както и не е отговорен за евентуалното й забавяне от сайта или от френските пощи.

На втора стъпка при поръчка от La Redoute , моля проверявайте какъв адрес ви изписва! За да не ви бъдат начислени доставка и 25% такса обработка, адресът трябва да бъде коригиран с този на превозвачите!

Предишни теми: 1; 2; 3; 4 ; 5 ;6; 7 ; 8 ; 9; 10 ;11 ; 12 ; 13 ; 14, 16 ; 17; 18; 19; 20; 21


# 1
  • Мнения: 1 104
В предната тема пишеше,че превозвача задържа пратки , в които е сбъркано името. Означава ли това,че който има много акаунти и има променена буква и това считат за сбъркано име?!

# 2
  • В мечтите
  • Мнения: 639
Аз бях поръчала от друг акаунт и ми бяха казали,че винаги е хубаво в адреса за доставка освен чуждото име трябва да се изписва и нашето,за да няма обърквания.Аз така с един часовник се замотах,но трябваше да им звънна по навреме,другия път ще знам  Peace

# 3
  • Мнения: 1 480
А дано през новата година, нещата с превозвача да вървят по гладко Peace

# 4
  • Плевен
  • Мнения: 981
А дано през новата година, нещата с превозвача да вървят по гладко Peace
Аз лично не вярвам, но Нова година-нов късмет! Аз чакам една пратка от септември, надявам се все пак да си я получа  Peace

# 5
  • София
  • Мнения: 2 296
Нищо не чакам, но да ви следя!
Благодаря за темата, NBM!   bouquet

# 6
  • Мнения: 127
И аз благодаря за темата.  bouquet Чакам три малки поръчки от ЛР със следващият курс, моля се всичко да е наред Praynig и скоро да си получа поръчаното.

# 7
  • София
  • Мнения: 1 193
Много се радвам ,че новият кърс е тръгнал !
В заявлението бях посочила ,че ще взема пратката си от техния офис ,дали в последствие мога да го променя на доставка с Еконт ?

# 8
  • ВАРНА
  • Мнения: 2 755
В предната тема пишеше,че превозвача задържа пратки , в които е сбъркано името. Означава ли това,че който има много акаунти и има променена буква и това считат за сбъркано име?!


Аз съм нямала проблеми досега,въпреки няколкото акаяунта от Ларедут  newsm78 Но пък от други френски сайтове не пазарувам  Peace

# 9
  • София
  • Мнения: 2 296
КУРС №42   04.12.2014 г.   12.12.2014 г.   Пристигнал

# 10
  • Sofia
  • Мнения: 9 715
Уважаеми клиенти,
Днес, 12/12/2014 г. /ПЕТЪК/, пристигна курс № 42 на FRANCE DELIVERY. Пратките ще се обработват и ще можете да получите Вашите поръчки, съобразно избраният начин на доставка, както следва:
От офисът на FRANCE DELIVERY:
15/12/2014 г. /ПОНЕДЕЛНИК/ от 14.00 ч. до 17.00 ч.
Пратките за нашите клиенти, които получават доставките си с Еконт - ще бъдат предадени на 15/12/2014 г. /ПОНЕДЕЛНИК/.
Всички клиенти, които имат пристигнали пратки в курс № 42, ще получат уведомителни е-мейли.
Приятен и успешен ден,
Екипът на FRANCE DELIVERY

# 11
  • Мнения: 200
а кога ли ще е следващият курс, № 43?

# 12
  • Мнения: 1 480
Получих имейл, че имам пратка  newsm68

Вие имате получена/и пратка/и от курс № 42 на FRANCE DELIVERY.
На 15/12/2014 г. /ПОНЕДЕЛНИК /- до края на деня, Вашата доставка е предадена на Еконт. Пратките ще отпътуват към съответните дестинации на  16/12/2014 г. /ВТОРНИК/. Очаквайте и-мейл и смс от интегрираната ни с  Еконт система с по-подробна информация за вашият/те пакет/и  (брой, тегло, цена).

# 13
  • Мнения: 8
Някой знае ли френският адрес на превозвача, защото ми го изискват, за да завърша регистрацията си в един сайт? Регистрирах се в сайта на France Delivery, но вече над час нямам имейл, с който да си потвърдя акаунта и съответно да мога да се логна...

# 14
  • Мнения: 1 480

Adres:
3 Rue D Aubure
pour FD
67100
Strasbourg
France
0633205918

Общи условия

Активация на акаунт