Моля, следете за промени страниците на превозвачите!
Нека тази тема бъде за въпроси и коментари по използването на услугата "превоз на покупките ни от френски онлайн магазини". Към момента има само един превозвач и няма друга алтернатива.
В темата нямат място изяви на лични конфликти и нападки. Моля, не използвайте възникнали проблеми с някой от превозвачите като повод за междуличностни, междуотборни или междуфирмени борби! Нека пестим времето и нервите си, да бъдем толерантни и конструктивни!
Френския адрес за доставка на поръчките ни, транспорта им до България и изпращането им до нас осигурява:
France Delivery
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
http://www.francedelivery.com
https://www.facebook.com/Francedelivery?fref=ts
За контакт:
e-mail: francedelivery.bg@gmail.com
Логистика България:
+359882298891 -Mtel
+359879649474 -Vivacom
+359893787495 - Globul
Логистика Франция:
+33 633205918
(въпроси относно доставки във Франция
Франс Деливъри таксуват пратката за всеки започнат килограм!! Ако пратката ви е 2.20кг ще бъде таксувана като 3кг.
Моля имайте предвид, че напоследък има доста оплаквания от услугата на Франс деливъри!
Главните недостатъци са:
1. Понякога камионите пътуват по-рядко. НЕ поръчвайте нищо спешно!
2. Няма гаранция дали ще си получите всички пратки наведнъж. Товаренето на пратките зависи изцяло от превозвача. Ако пристигнат с един камион теглото се обединява. Ако пристигнат с различни камиони плащате за всяка пратка поотделно. Изчислете добре дали е по-изгодно да поръчате с превозвач или директно до БГ!
3. Обработката на пратките, особено тези, които се изпращат по Еконт може да се забави до няколко дни, след пристигането на камиона.
4. Пратките не се отбелязват като получени във Франция, не може да се следи превозването им, какво е пристигнало разбирате чак след обработката на камиона в България.
СЧИТАНО ОТ 17.07.2014 г имат нов офис за получаване на пратките в България, моля проверете адреса им на сайта!!
Упътване за вписването на френски адрес за доставка
След като направим поръчка в сайта и получим потвърдителен e-mail за нея, трябва да уведомим за пратката избрания от нас превозвач, като му изпратим бланка-заявка за доставка на пратката ни от Франция до България. Ако на втората стъпка не се отбележи So Collisimo, пратката ще бъде доставена в пункт, а не на адреса на превозвача. За да бъде взета от пункта, изрично трябва да се пише на превозвача с молба за това, като му бъде даден адреса на пункта. В противен случай след 10 дена непотърсената пратка ще се върне към сайта, от който е поръчана. За безпроблемно вземане на пратката от пункта имената на френския получател (не нашите) трябва да са написани коректно.
France Delivery предлага услугата срещу 5 евро на всеки пакет.
Важно! Когато липсва So colisimo, изберете къщичката!
Внимание! Ако две от страните на пратката са с дължина 100 или над 100 см, тя ще бъде таксувана по тарифно тегло.
Тарифното тегло е по-голямото измежду реалното и обемното тегло. Обемното тегло се изчислява по формулата: дължина х ширина х височина/6000 в сантиметри.
Ако пратката не е обемна, т.е. две от страните й не са по 100 или над 100 см, то тя се заплаща по реалното й тегло с точност до грам.
Движението на поръчката ни от сайта до френския адрес на превозвача можем да следим на този адрес, след като получим от сайта тракинг номер за проследяване. Но когато пратката е отбелязана в този сайт като доставена, това означава, че е пристигнала в местния пощенски клон и предстои доставката й на адрес. Превозвачът поема ангажимент за нашата поръчка едва след като тя пристигне на неговия френски адрес. Няма задължението да следи вместо нас статуса й преди това, както и не е отговорен за евентуалното й забавяне от сайта или от френските пощи.
На втора стъпка при поръчка от La Redoute , моля проверявайте какъв адрес ви изписва! За да не ви бъдат начислени доставка и 25% такса обработка, адресът трябва да бъде коригиран с този на превозвачите!
Предишни теми: 1; 2; 3; 4 ; 5 ;6; 7 ; 8 ; 9; 10 ;11 ; 12 ; 13 ; 14, 16 ; 17; 18; 19; 20; 21