Да пазаруваме от UK - Начини, доставки, отзиви!-тема 60

  • 136 514
  • 742
  •   1
Отговори
# 600
  • софия
  • Мнения: 25 453
 Laughing Laughing Laughing Аз и още доста техни бивши клиенти не знаем как да се държим с тях. Мммм, да. Така ще да е.
Скрит текст:
По едно време, когато отвориха офис в Пловдив мисля, че работеше в него, но нямам желание и намерение да ровя. Ако греша - извини ме.

# 601
  • Мнения: 10 384
Аз да работя в офис на Габиели ???
Нивгаш Simple Smile Клиент съм им Simple Smile
+ това централния им офис е в Пловдив... така че си го има от началото Simple Smile

Явно за много неща се бъркаш..

спирам по темата! Всеки да си избира Simple Smile

Извън темата - аз също работя с клиенти ежедневно. И повярвай ми, такива като теб с радост ги отказвам да ми бъдат Simple Smile Оправи си малко Дзен-а  Wink

# 602
  • Sofia
  • Мнения: 15 553
То понякога е каквото повикало - такова се обадило. Но това е друга тема.
Ако общуваш както пишеш тука и аз бих се троснала Simple Smile

   Нали говорим за "уж" сериозна фирма, с голям обхват на работа и определено ниво на професионализъм? Ако си продавачка на "Женския пазар", вероятно би ти прилягало да се троскаш на клиентите си, ама фирма, претендираща за нещо повече от махленски маниер на комуникация, не може да си го позволи, ако ще и да им се е паднал най-големият простак за клиент. Simple Smile Най-малкото, винаги при евентуален конфликт с потребителя – търговецът е губещият, абсолютно винаги, без значение кой крив, кой прав! Особено в ерата на Интернет, фирмите трябва да са в пъти по-внимателни как третират клиентелата си, защото нищо не остава скрито-покрито... Wink

# 603
  • софия
  • Мнения: 25 453
За нищо не бъркам, освен в това, за което предварително съм се извинила, ако съм била в грешка. Имам впечатления от офиса им в София.
И точно така - всеки избира, всеки може да прочете конкретни впечатления в темата.
Останалото няма да коментирам. Не ми е интересно, не е тема и написаното от всеки от нас е показателно за нас самите. Wink Отговаряйки ти по твоя начин бих приличала на теб, а това не би ми харесало.

Скрит текст:
Имах дежа вю от този "разговор". Grinning Grinning Grinning

Последна редакция: ср, 11 яну 2017, 11:47 от zvanche

# 604
  • Мнения: 10 384
Те затуй 4 години не съм влизала във форума, явно нищо не се е променило Simple Smile
Приятно ви пазаруване, явно няма смисъл от коментар  Hug

# 605
  • Бургас
  • Мнения: 6 882
Габиели имат по 3 курса всяка седмица.

В грешка сте. Аз съм им клиент. Имат по 2 курса на седмица - в неделя и четвъртък.

# 606
  • София
  • Мнения: 23 165
до скоро бяха с три курса, сега са по два.
явно зависи от обема.
аз съм ползвала няколко превозвача, от всички съм доволна в рамките на разумното.
при всички има недостатъци и предимства.
проблеми също, понякога реагират адекватно, понякога не съвсем.
и пак ползвам всички, който ми е най-удобен в даден момент.

# 607
  • Мнения: 1 454
Благодаря на всички за мненията  Hug Ще разгледам сайтовете на двете фирми и ще реша. Аз по принцип с Габко не съм имала проблеми, обаче много се бавят в последно време и после имам проблем с продавачите от Ибей, и така..
Благодаря отново и хубав ден  Peace

# 608
  • Мнения: 4 031
Здравейте,
от 2-3 години пазарувам само с Габиели. Почнах с тях, защото ми бяха добре като цена и удобни като местоположение. Имаха една промоция 1.50 на кг, та тогава ме зарибиха. Имат 2 курса от Англия на седмица и 1 от Германия мисля. От офиса им в София съм много доволна, другите градове не съм ползвала. За това време нямам нито една изгубена или счупена пратка, надявам се и да нямам и за напред.
Ползвала съм и Габко и Shopper. От Shopper бях доволна, но много кофти място имаха за паркиране, а Габко ме дразнеха с този 1 лв за прехвърляне на стоката им от централен склад в склад Иван Вазов.

# 609
  • Мнения: 958
Габиели имат по 3 курса всяка седмица.
Само с тях поръчвам! Много съм доволна! Супер бързо и адекватно е обслужването им!
За адекватно обслужване можем да говорим, когато имаш проблем. Аз съм много недоволна от отношението, което демонстрират към тези, които им изкарват парите и с удоволствие вече не ги ползвам.
Нямам забележки към ggbg, но не отговарят на условието за повече от 1 курс седмично.
Aбсолютно точно!
Когато имате проблем с пратката си ще разберете колко точни са от Габиели!
Аз останах отвратен от отношението им и реакцията им за очевидна тяхна грешка!
Но който има желание нека да ги ползва!

# 610
  • Мнения: 1 141
Според мен и Габиели и ГГБГ са добри. Имала съм проблеми и с двете фирми. Разрешиха ги благоприятно за мен. Доволна съм.
Явно има значение и отношението на клиента към тях. Ако си груб и нахален, може и да те отсвирят....

# 611
  • софия
  • Мнения: 25 453
Нито съм била груба, нито нахална. Последно ми бяха изпратили пратка в офис, който съм въвела и ползвала, но за конкретната беше посочен различен адрес. Другият ми беше неудобен и трябваше доста да се разкарвам. Изпратих принт скрийн от системата и това, което съм отбелязала с въпрос защо пратката е изпратена там. Нагло ми отговориха, че и те можели да ми пратят, какъвто искат принт скрийн. Дори не съм им се обаждала, защото от предходни разговори по телефон имах неприятно впечатление. Само мейли разменяхме. Било е преди няколко години и съм ги изтрила, за което се оказва, че трябва да съжалявам. След този случай реших, че нямам желание, нерви и пари да проверя ако се случи по-сериозен проблем дали и как ще реагират. (За сравнение, при аналогична ситуация в ггбг, след проверка, се извиниха и не таксуваха доставката в рамките на София.) Преди това съм се обаждала 1-2 пъти да питам най-нормално дали има пристигнала пратка при тях, която е рег в системата им, продавачът е казал, че е пристигнала, но при тях не е отбелязано. Всеки път са отговаряли троснато и с досада, което създава напрежение.
Подобно е било отношението към доста хора и е споделяно тук. Явно много сме "грубите" и "нахалните" в темата, които не знаем как да говорим с представители на Габиели, питайки за информация за собствените си пратки, които плащаме и чиито транспорт до Бг не е безплатен, т.е. не ни правят лична услуга да ги докарат. От собствен опит няма да спра да твърдя, че при задаване на въпроси, свързани с работата на фирмата, общуването с представители на Габиели не е приятно и от тяхна страна създава ненужно напрежение. Поне така е било преди. Сега нямам нужда и желание да проверявам дали е подобрено.
Комуникацията с клиента е (голяма) част от работата на фирмите с тази дейност и ако те нямат култура и желание да говорят по телефон/в лице с хора с различно ниво на възпитание и култура, това създава напрежение и лошо впечатление. Не е редно да се сърдиш на клиент, че задава въпроси, свързани с твоята работа. Работя със системи и доста потребители по повод тяхното ползване, и знам, че стават бъгове/грешки, причинени и от моя страна и е редно да се извиниш, а не да прехвърляш грешката върху другия. От  страна на Габиели нямаше дори "извинете".
Всеки има право да опита и сам да си състави мнение. Аз не приемам за адекватно отношение да се сопват и да се държат с досада, когато питам най-нормално за неща, които са част от работата на някой. Най-нормалното нещо е поне да кажеш "извинявай", когато си сгрешил, а не се държиш арогантно и нагло. Всеки, който работи греши. Мога да избера дали да общувам с възпитани и нормални хора или с такива, които не са.
Потребителката, която пламенно ги защитава, винаги е подхождала агресивно и с лични обиди, когато някой си позволи "лукса" да изкаже недоволство от фирмата.

Последна редакция: чт, 12 яну 2017, 08:29 от zvanche

# 612
  • Plovdiv, Purvenes
  • Мнения: 49
Здравейте! Имам следващ проблем, може би някой имал подобен, направих поръчка от теско директ, като след няколко дена получих мейл че е предадена на куриер, след това получих мейл от курие където пише следно ( Good news, your Tesco Direct 284 parcel is now with your local Hermes courier and is on its way to you. Delivery will be attempted between 11:00 and 15:00 today.

At the moment you won't be able to change this timeslot, but if you're not at home during this time, and your parcel does not need a signature, the courier will attempt to leave your parcel in a safe location. However, if your parcel does require a signature, we will be in touch with you to let you know when we will reattempt delivery. ) и след като натисна проследи поръчка пише :   Delivery will be attempted between 11:00 and 15:00 today, това още на 10.01, да разбирам ли че поръчка не беше доставена, или я оставиха някъде, от фирма превозач нищо не ми отговориха , в сайта на теско за проследяване като последна информация излиза това ( Parcel is out for delivery   Enfield )  и от тогава нищо. Сега къде да пиша и къда да я търся? Възможно ли че я оставиха някъде до адрес, без подпис и никой от фирма превозач не я видя? не знам какво да правя, за първи път поръчвам от теско, от други сайтове не съм имала този проблем. Ако някой имал подобна ситуация моля да сподели как е решил проблема

# 613
  • Мнения: 34
Извинявам се предварително, ако не съм на правилната тема.... Но искам да попитам някой дали е пазарувал от сайта http://www.sleekmakeup.com/eu  ??? Ако не тук къде бих мога да попитам? Благодаря !

# 614
  • Мнения: 634
Аз съм пазарувала от sleek make up с директна доставка до бг, от техния фирмен сайт. Някои от нещата ги има в амазон, поръчвала съм и до превозвач Peace

Общи условия

Активация на акаунт