Пазаруване от Aliexpress.com 42

  • 54 465
  • 732
  •   1
Отговори
# 720
  • Мнения: 154
Здравейте момичета. Ще напиша личното си мнение, но никой от вас не е длъжен да го споделя естествено (всеки си има мнение). Аз лично не бих поръчала рокля за бала си за себе си или още по малко за детето си поради факта, че сватби много, кръщенета също, но бала е един. Прочетох последните две три страници с вашите коментари за бална рокля струваща 10 или 20 $, но пак казвам аз не бих се доверила. Има много снимани оригинали, а дефакто идва за нищо пари - нищо парцалче (дано да греша). Момичета внимавайте с тази поръчка за този повод.
Сега като чета всичко и се замислям, дали да не продам моята бална рокля, така и така стой под леглото вече 14 години ще станат, но ако реша ще намеря конкретната тема където да го направя, за да не спамя тази, че тук се коментира друго. Simple Smile
Успех мили девойки с избора, това е страхотен незабравим повод, който трябва да е безупречен (дори и с малко средства пак може да е всичко идеално).

# 721
  • Мнения: 639
Напълно съм съгласна!За 10 долара хубава рокля от този тип няма,все пак получаваш това,за което  плащаш,въпреки ,че има доста обяви с по-скъпи неща ,а са страшни боклуци... Grinning

# 722
  • Мнения: 1
Здравейте! Искам да ви попитам имате ли информация, дали ако направя поръчка тази седмица ще бъде обработена? Питам защото доколкото знам наближава китайската нова година, а тогава мисля доста от търговците са в почивка. И още едно въпросче: според вас има ли значение от кой търговец ще поръчам тези обувки:
http://www.aliexpress.com/item/Hot-sale-Nike-air-max-90-lunar-me … /32255430651.html
http://www.aliexpress.com/item/2014-Newest-Nike-Air-Max-90-Men-S … /32257142780.html

Единият търговец е с 98.7% рейтинг, докато другия - 94.8%...има ли голямо значение? newsm78

# 723
  • Мнения: 888
Бързам да похваля USB флашка. Поръчах 64 ГБ. След проверката й е 62 и нещо. Доволна съм! Работи без забележки!
http://www.aliexpress.com/snapshot/6434134543.html

Взех една, да видим какво ще дойде, 64 ГБ за 16 лв..
Мания е да се пазарува на такива цени, разочарованието е после  Joy
Ако стане като телефона от предишните ми постове търкам се завинаги от али-то  hahaha


Да се похваля флашката дойде, колкото и каквито формати да и правих, размера си и е обявеният. Благодаря за споделеното мнение. Друго е когато стоката е проверена. За 13 дни от поръчката до момента стоката е доставена Simple Smile
Само дето не е в опаковка, че ми се щеше да пробвам да взема една, две за препродаване....

# 724
  • Мнения: 154


От 20 Декември единия няма никакви обработени поръчки, а има 70 заявки, а другия от 31 Декември няма обработени поръчки, а има 13 заявки. Това понякога не е критерии рейтинга, като единия има 4 отзива написани (с по високия рейтинг), а другия няма никакви написани отзиви. Не се определя рейтинга между 4 гласа, а между много повече. Виждала съм продавачи с рейтинг от около 200 гласа. Не знам ти си решаваш, но удължи срока за доставка и за връщане за всеки случай. Бях видяла под един артикул, че целия февруари няма да обработват поръчки, поради новата година. Успех. Simple Smile

# 725
  • Мнения: 5 892
Мога ли да подам някъде оплакване на Али да ми прекратят сделката, че дестинацията ми е Белгия, а не България или трябва да си чакам времето?

# 726
  • Някъде там
  • Мнения: 886
WaltherP99 Ясно  Wink Тъй като за първи път пазаря от алито в кой сайт качвате снимки за диспута и на английски ли си пишете?

На английски, освен ако не знаете китайски  Laughing
Качват се снимки в самият диспут, като се отвори .
Клипове , ако има нужда, в youtube  Peace

Благодаря   bouquet Писах аз ама никой не отговаря.  Остават му още 2дни за отговор Tired Предполагам,  че е видял че съм отворила диспут  Rolling Eyes

# 727
  • Там някъде......
  • Мнения: 197
Здравейте на всички!Искам да попитам някой пазарувал ли е от този сайт дамски маркови чанти и имали ли сте проблем с митниците за внос във страната? newsm78

# 728
  • Мнения: 169
Момичета, имам една поръчка, която от вчера е със статус "Processing Stara Zagora" и нищо повече. Ходих до пощата няма пратка. Не е на голяма стойност около 5$, следователно и на митница няма да е. Някакви идеи кога да я очаквам?

# 729
  • Мнения: 5
Здравейте. Моля по-опитните за съвет. Simple Smile Поръчах за първи път и както вървят нещата, най-вероятно ще ми е за последен. Поръчах този таблет:http://www.aliexpress.com/item/New-10-Inch-Tablet-PC-With-Bluetooth-Wifi-Google-PAD-Cameras-Tablet-Touch-IPS-Screen-Retina/1967631827.html,  пакет4-цена 127$. В митницата още 75лв./ за ДДС,DHL транзитна доставка,такса митнически документи/. Бях го поръчала за подарък за Коледа, но се забави, получих го след Нова година. Както и да е, дотук що-годе ок. НО...на третия ден таблета,след като го заредих-тотално блокира. Бях сменила language, от английски на български. И от третия ден до сега,колкото и пъти да го включвам и пробвам, на дисплея ми изписва само:"Операционната система не отговаря.Искате ли да изключите?".Абсолютно нищо не работи. Веднага писах на продавача,изпратих снимки,но нищо смислено не ми отговори. Искаше да сменя надписа на английски, понеже не разбирал "Russian"... Е, как да го сменя, като приложенията не се отварят и след като ми е изпратил такова "произведение на изкуството",което така е блокирало, че ни напред ни назад... Разбрах, че с този търговец/английския му под всякаква критика/, колкото и да му пиша и да му обяснявам си е само губене на време и causa perduta.  Естествено отворих диспут, ескалирах, изпратих видео доказателства. Описах, че искам цялата сума+митото, без да се разхождам да връщам таблета. НО...днес получих крайното решение от Alibaba и просто не е за вярване, купувача ли защитават или търговци-мошенници. Ето го решението:Thank you for contacting AliExpress.
Please kindly understand that our mediation is on the basis that you provided enough evidence for your claim. If you failed to provide sufficient valid evidence eventually, AliExpress Case Management Team could not consider your claim as requested.
Regarding your dispute about the order<...>, Aliexpress can provide you two following options, and we kindly invite you to choose one of them:
Option 1)  40% refund without returning goods. (We checked the information and supportive evidence you provided for this dispute, your claim about system cannot function well is accepted. According to the problem of the order, we can provide you this partial refund option. If you would like to get a full refund, we suggest you to choose option 2.)
Option 2)  Return the goods for a full refund.  (Please kindly note that if there is no agreement that seller pay the returning shipping fee, according to the return policy that seller set for this order, buyer may need to pay for the returning freight; Thus a partial refund as compensation would be a better choice if you would like to keep the product that still has certain value.If you choose this way, we will ask seller to provide the returning address.  Please be aware that the returning address must be confirmed or provided by seller. If you send it to a wrong place, you will be responsible for the loss.)
Please let us know your choice or other remarks within 3 calendar days. If you fail to choose or reach an agreement with seller before the deadline, we will close this dispute directly according to the option 1. If the seller provides valid counter evidence as response, we might update options you could choose.
Note: If you have already settled the dispute with seller, please kindly give a response in the complaint center so that we can be informed and follow this dispute based on the settlement.
Thank you in advance for your understanding and great cooperation.
Best regards,
AliExpress Case Management Team      Въпроса ми е, мога ли да оспорвам и променя по някакъв начин това решение, защото нито от двата варианта считам, че е справедлив..? Ще съм благодарна за съвети Heart Eyes

# 730
  • Мнения: 4 706
Аз бих се съгласила на частично връщане и с парите го откарай на ремонт, ако може да му преинсталират ОС. То аз не бих купила от този продавач де, но това е друг въпрос.

# 731
  • Мнения: 68
Вчера получих поредната поръчка, кожен калъф за телефон HTC http://s.click.aliexpress.com/e/zj6YZ76ub
Много съм доволна от качеството

# 732
  • Ямбол
  • Мнения: 1 604



                         43 тема

Общи условия

Активация на акаунт