Неприятна изненада от мобилен оператор

  • 36 235
  • 254
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 2 807
Който бърза да пише, не успя да познае. Били Мтел.

Лиляно моме, пак се заяждаш  #2gunfire . Чудя се модераторите как не са ти забранили профила още.

# 106
  • Мнения: 6 833
Лиляна, преди време прехвърлях номер в Глобул - бързо става, струваше 12лв.

# 107
  • Мнения: 9 474
Благодаря, но те вече не нахалстват. За по-нататък ще знам. Имам един друг номер, който смятам да прехвърля на друг човек. Това лесно ли става, естествено, когато след 7-8 месеца ми мине срока на договора.

Двете лични карти,едно заявление,плащате ако има нещо.изравнително и в 7-дневен срок го прехвърлят.Понеже служителя няма никаква полза от тази услуга бъдете готови за сериозна психоатака за нов договор  Wink

# 108
  • СОФИЯ
  • Мнения: 11 498
Действайте с жалбите,физиономиите на служителите са безценни  Twisted Evil
Още по-безценни са физиономиите на представляващите съответното търговско дружество. Личен опит.

# 109
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Sweetɣ, благодаря.
Благодаря, но те вече не нахалстват. За по-нататък ще знам. Имам един друг номер, който смятам да прехвърля на друг човек. Това лесно ли става, естествено, когато след 7-8 месеца ми мине срока на договора.

Двете лични карти,едно заявление,плащате ако има нещо.изравнително и в 7-дневен срок го прехвърлят.Понеже служителя няма никаква полза от тази услуга бъдете готови за сериозна психоатака за нов договор  Wink
Да правят каквото искат. Искам да стане бързо и да се отърва от това бреме, че направих услуга и нямам търпение да ми се махне от главата.

Който бърза да пише, не успя да познае. Били Мтел.

Лиляно моме, пак се заяждаш  #2gunfire . Чудя се модераторите как не са ти забранили профила още.
И какво сега, истината ли те заболя?

# 110
  • Мнения: 851
На мен ми звъняха миналата седмица малко преди осем вечерта, за да си сменя тарифния план по телефона. Веднага, докато си говорим...Само бях чувала, че на възрастни хора го правят тоя номер, но и не очаквах, че още го има. Отказах, разбира се, но още не съм ходила до офис да видя дали не са си свършили работа. Така де, щом става по телефона, значи става и без титуляр. Що пък не.

# 111
  • Мнения: 9 474
На мен ми звъняха миналата седмица малко преди осем вечерта, за да си сменя тарифния план по телефона. Веднага, докато си говорим...Само бях чувала, че на възрастни хора го правят тоя номер, но и не очаквах, че още го има. Отказах, разбира се, но още не съм ходила до офис да видя дали не са си свършили работа. Така де, щом става по телефона, значи става и без титуляр. Що пък не.

Тез сладури са вивакомците, нали?  Mr. Green

# 112
  • Мнения: 524
нямам изгода да рекламирам оператори, поне да ми плащат сметкте, пък тогава ще си помисля  Laughing с глобул също съм имала неприятни случки, сега например се сещам, преди няколко години някакви непознати номера бяха започнали да ме тормозят, отидох в Глобул и исках да си сменя номера, казаха, че е възможно срещу 15 лева. Съгласих се и ми го смениха. След като ми издадоха касов бон и взеха парите ми казаха, че договора ми е за преподписване. Преподписах на същия план и след като си тръгнах се усетих как при положение, че са знаели за изтеклия договор ми взеха парите, а можеше да спра картата си, щом е изтекла. Да ми дадат нова с нов договор и да имам нов номер без да плащам никакви пари за него, но не ми предложиха такъв вариант   #2gunfire

# 113
  • Мнения: 6 833
Доста хора се набутаха по този начин с договори по телефона.
Все ми се струва, че я забраниха тази практика или бъркам?

# 114
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
people_change, и сега си съгласна да плащаш две години всеки месец по 9 лева за нещо което не ползваш, а не да се опиташ да пуснеш искане за прекратяване на договора си, като се позовеш на решението на КЗП?

# 115
  • Мнения: 25 596
Благодаря на всички!   bouquet
За прекратяването на договора е ясно - така прекратих няколко (към различни оператори) поради "ами не може да продължите да ползвате такава тарифа, не я поддържаме вече". Т.е. те предпочетоха да загубят сигурен и лоялен клиент, който години наред си е плащал сметките коректно, защото явно им е по-изгодно да набутват хората с нови договори.  Confused
Ами, прави са си - щом им се позволява, защо да не се възползват? Антимонополно законодателство? У нас? Ха!

# 116
  • София
  • Мнения: 923
Доста хора се набутаха по този начин с договори по телефона.
Все ми се струва, че я забраниха тази практика или бъркам?

не са, Виваком само така подписват договори, и даже звънят два или три месеца преди края на стария договор, но поне са коректни, това което са ти казали това пише в договора. Пращат ги с куриер. Аз прехвърлих номера си от Мтел, два месеца след това искаха да им плащам несъществуващи сметки приписани на моя номер, но им натрих носовете с касовата бележка и копие от прекратения договор. Всичко пазя ей така за всеки случай  Peace

# 117
  • Мнения: 9 474
Аз като човек,който си е изкарвал парите така   Blush (не се гордея,наистина) съм много "за" гоненето им до дупка! Май се опитвам да изкупя някаква вина.

# 118
  • Мнения: 524
Май не може по телефона да се подновяват, защото са се обадили, че ще дойдат на адрес с договор  ooooh!

# 119
  • Мнения: 851

Тез сладури са вивакомците, нали?  Mr. Green

Ма те всичките са сладури, моите са Мтел.

Общи условия

Активация на акаунт