Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 9 март 2006, 23:50 ч.

спешно въпрос моля

  • 413
  • 9
  •   1
Отговори
бебка беше с температура, предписаха и антибиотик , от който се обрина. Исписаха ни противоалергични на листовака пише, че може да предизвика алергична реакция  #Crazyсега седя и се чудя дали да и го дам. Има ли мами чиито бебчета са получили обрив от антибиотик и е минал от самосебе си.
Бного благодаря за отговорите

# 1
  • Мнения: 1 149
Вики не ми е получавал, но знам че сипопа Калпол и панадола са малко антиалергени, но не мога д ате посъветвам да й дадеш, званни на педиатъра ви
успех, дано се оправи бебчето

# 2
  • Мнения: 10 719
Досега не са ми се изривали от антибиотик.Защо не даваш Кларитин, той е за алергии.
Дано бързо да се оправи бебочето  bouquet

# 3
  • София
  • Мнения: 2 271
По-добре дай противо алергичното.Може да стане по-лошо!

# 4
  • София
  • Мнения: 31 105
Посъветвай се с педиатъра, по негово осмотрение може да смени антибиотика.
Само веднъж щяха да сменят антибиотика на Дияна, защото го повръщаше, но се оказа, че просто й дразни стимаха - пиеше го на гладно (т.е. киселото мляко преди антибиотик не е храна).

По принцип когато джипито на Дияна изписва антибиотик (слава богу рядко) винаги ме предупреждава да не го спирам по средата на приема, защото пак може да се получи алергична реакция.

Обади се на лекаря или заведи детето на преглед,  и попитай как да процедираш по нататък.

# 5
  • София
  • Мнения: 997
 Аз също смятам, че трябва  да се обадиш на лекаря. Синът ми се обрина от аугументин. Оказа се, че този антибиотик е силно алергизиращ-педиатърката изписа Зиртек, но и веднага смени антибиотика. Алергиите са сериозно нещо, така, че не се чуди-давай противоалергичното.
Бързо оправяне!

# 6
Благодаря момичета

# 7
  • Мнения: 1 228
При нас се получи обрив след приема на Еритран.Давах Кларитин и се оправи,но тези обриви, доколкото знам, минават по-бавно.

# 8
  • София
  • Мнения: 2 009
Ние пихме вече Клацид и понеже сме с изразена хранителна алергич, го пиехме със Зиртек/ противоалергични капки/
По принцип обривите при алеегии са по-упорити и изчезват по-трудно, дори е възможно да се обрине повторно без алерген, защото кръвта се чисти от анти телата в нея! Не се притеснявай, давай противоалеегичните и се съветвай с педиатри!

# 9
  • в една мансарда точно под звездите ..........
  • Мнения: 312
Моя син пи антибиотик за пръв път когато още нямаше годинка! Тогава се обрина от АБ. Беше Курам. Педиатърката тогава ни изписа сиропа за алергия - Калергин, обаче мен ме достраша да му го давам защото в листовката пишеше, че е за деца над 2 год. и обрива ни мина от самосебе си! От тогава при налагането на лечение с АБ ни изписват други не от рода на Курам! Успех!

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт