Не е ли редно преди да го удължат да попитат купувача!! Аз не желая примерно удължаване. Чакам ги два месеца тези две детски роклички и бяха за повод на приятелка. Сега идва нейния рожден ден 28-ми април и подозирам, че няма да дойдат до тогава, а влизаме в лятото и роклите не са подходящи за сезона. До година , ще им умалеят на децата и практически са неизползваеми. Много съм ядосана, 45лв на вятъра дадох. Остават ми 10 дни до края на защитата, ако не го удължат. Мога ли дори, ако е удължен да си пусна диспут и да ми върнат парите?
Именно защото можете да пуснете диспут по всяко време, не е нужно да ви иска разрешение, за да удължи срока Удължения срок не означава, че ще пристигне в последния ден.. случвало ми се е няколко пъти да удължа срока с 30 дни, а пратката да дойде на 2рия ден