Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 12 март 2006, 14:00 ч.

Обрив след ползване на Елоком

  • 442
  • 5
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 7 217
Малката ми дъщеря е на 1,5г.В петък бяхме на кожен,защото бузките и често стават на пъпки от студа.Изписаха ни Елоком и на другия ден вечерта цялото и коремче и гръбче бяха на ситни червени точици.Водихме я при дежурния педиатър.Каза ни да не я мажа повече.Изписа ни Кларитин и ампули с калций.Притеснявам се много,обрива си стои.Пихме сиропа вчера вечерта и сега.Кога да очаквам ефект.Иначе малката си е весела,но като че ли по-сънлива.Не трябваше ли вече да няма обрив.

# 1
  • Мнения: 1 228
При нас се беше получил обрив след прием на Еритран.Изписаха ни Кларитин и се оправи,но не става бързо.Такива обриви минават по-бавно.При нас мина повече от седмица.

# 2
  • Густо майна филибето,слънце грее от небето
  • Мнения: 1 645
Малката ми дъщеря е на 1,5г.В петък бяхме на кожен,защото бузките и често стават на пъпки от студа.Изписаха ни Елоком и на другия ден вечерта цялото и коремче и гръбче бяха на ситни червени точици.Водихме я при дежурния педиатър.Каза ни да не я мажа повече.Изписа ни Кларитин и ампули с калций.Притеснявам се много,обрива си стои.Пихме сиропа вчера вечерта и сега.Кога да очаквам ефект.Иначе малката си е весела,но като че ли по-сънлива.Не трябваше ли вече да няма обрив.

Много бързаш Wink
Трябва да мине няколко дни за да може организма да се прочисти.
И Дани беше получил алергия от Панадола,пихме Фенистил капки 2 седмици,а обрива започна да изчезва след4 - 5 дни, и то постепенно.
Не се притеснявай,ще се оправите Wink

# 3
  • София
  • Мнения: 341
Наистина трябва време, за да се поизчистят обривите. При нас се е случвало кожата да се възстанови напълно чак след ДВЕ седмици- просто наблюдавай как върват като цяло нещата (пъпчиците да не се увеличават, да не стават по-ярки...  картината дали върви като към бавно подобрение). Вече НЕ ползвам кортикостероиди, защото са нож с две остриета (независимо от това, което казва Бърди Wink ). Особено за кожата на лицето-възможно странично действие на Елоком е обезцветяване, зачервяване, изтъняване на кожата. Добре е да посетите и друг дерматолог. Успех!

# 4
  • София
  • Мнения: 7 217
Пух,можеш ли да ми препоръчаш добър дерматолог,който да работи със здравната каса.Благодаря предварително.

# 5
  • София
  • Мнения: 341
Писах ти на лични.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт