Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Проблемно забременяване
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Sofia

Мнения: 270
Случвало ли ви се е такова нещо?
 Crying or Very sad
На мене ми се случва през месец - два. Гинеколожката ми каза че е най - вероятно да е на хормонална основа и пих три месеца дуфастон. Чесно - резултат нямаше.Даже докато го пих това кървене се случваше всеки месец, но хо пише като възможен страничен ефект в опаковката!
Лечението с Дуфастон свърши някъде лятото и забелязвам чекакто и преди напримередин или два месеца нямам болки в гърдите, или имам, но не силни, нямам никакви необичайни течения извън цикъл, идва ми на 27 или 28 ден като по часовник, а след това изведнъж по време на овулация12-14 ден ми се подува кохема, боли ме като през мензис и се появява нещо като розова слуз , придружена с леко розово или кафеникаво течение, което или отшумява или напомня от време на време за себе си докато ми дойде отново. И тъкмо решавам да посетя лекар - отново всичко си идва на мястото. Но тази цикличност ме навежда на мисълта че е нещо свързано с яйчниците. Май наистина скоро трябва да посетя отново лекар.
Все пак реших да споделя и във форума.
Цитирай

София

Мнения: 4 257
На мен ми се случи веднъж - миналия месец. Прокървих на 14, 15, и 16 ден, точно около  ову-то. Кръвта първо беше червена, а после кафеникава, но малко. Първо се шашнах, но после видях, че е обсъждан въпроса във форума и се успокоих. Но ако и този месец ми се появи, ще отида на лекар.
Цитирай

София

Мнения: 1 455
Цитат на: lea
Първо се шашнах, но после видях, че е обсъждан въпроса във форума и се успокоих. Но ако и този месец ми се появи, ще отида на лекар.

Леа, моляте ми кажи къде е обсъждан този въпрос с кървенето, защощо от сутринта се ровя. Нещо ми стана и на мен, за първи път и направо вчера вече се притесних. Точно трябваше да съм в овулация преди 3-4 дена и видях капчици кафява кръв, предположих, че е нормално, защото съм чувала, че овулацията е придружена с малко кръв понякога. НО вече 4 ден имам съвсем леко кървене и то кафяво.
Благодаря ти предварително и тези които могат да помогнат да пишат.
Цитирай

Sofia

Мнения: 270
Когато ходих на лекар по този въпрос ми казаха че е хормонално нарушение и ми предписана дуфастон.
По - миналия месец, когато ми се получи така кафявото течение продължи чак до настъпване на цикъла. Беше много слабо и се появяваше вечер.
Миналия месец- нищо! Този месец точно на 13 ден сутринта като отидох до тоалетна имаше 2-3 капки кръв - все едно че ще ми идва, слетобяд беше с цвят на боза, и после, учудващо спря! дано не се появи пак. Извинявайте за всичките подробности!
Незная има спирането дали има връзка с приема на фолиева киселина от преди 5 дена започнах. Не ми се вярва!
Цитирай

Sofia

Мнения: 948
Цитат на: Gigi
Точно трябваше да съм в овулация преди 3-4 дена и видях капчици кафява кръв, предположих, че е нормално, защото съм чувала, че овулацията е придружена с малко кръв понякога. НО вече 4 ден имам съвсем леко кървене и то кафяво.
Благодаря ти предварително и тези които могат да помогнат да пишат.


Най- добре е да отидеш на лекар да ти хвърли едно око. Четири дена са много! Има доста жени, които прокървяват леко по време на овулация, но най- много за 1-2 дена. Тичай и да кажеш после какво е станало Wink
Цитирай

София

Мнения: 4 257
Ами аз както писах, миналия месец прокървих 3 последователни дни, и то точно така, все едно, че ще ми идава - първо червеникаво, но до обяд стана кафеникаво и спря. Така и 3-те дни. Но този месец нямам никакво такова течение и не съм отишла на лекар. Дано не съм сбъркала. Със сигурност обаче не е от приема на фолиева киселина.
Цитирай

София

Мнения: 1 455
Мисля в крайна сметка да отида на лакар в понеделник, тъкмо ще видя какво е положението събота и неделя.
Пък тъкмо си мислех да не е от фолиевата киселина, но така както чета какво пишете май не е от нея, но аз все пак ще питам лекарката да не би да е от нея.
Обезателно ще ви пиша какво ми е казала лекарката, ако ходя де.
Цитирай

София

Мнения: 4 257
Пиши непременно! Много ще е полза за такива несериозни като мен!  baduu
Цитирай

София

Мнения: 1 455
Момичета вчера бях на лекар и като й обясних, че вече започвам 2-ра седмица да кървя, тя ми обясни, че може предната седмица кървенето да е причинено от напрежение и стрес и силни емоции (вярно е че имахме доста неприятен случай и имахме големи грижи), а тази седмица вече ми тече червена кръв, не кафява и лекарката каза, че това може да ми е цикъла. Та съвета й беше да изчакам до чентвъртък-петък и ако не спре да започна да пия вит. С по 3-4 хапчета от малките 3 пъти на ден. и Другата седмица в понеделник-вторник да отида. Това е.
Да ви кажа нещо доста странно ви се вижда, но ще видя ако до петък не е спряло отивам при друга лекарка.
Цитирай

София

Мнения: 4 257
Защо ти се вижда странно? Кога по принцип трябва да ти дойде? А витамин С ти го е изписала, за да намали кръвотечението. Аз го пия като съм с много силен мензис.
Цитирай

София

Мнения: 1 455
Ами Леа, вижда ми се странно понеже очаквах цикъла ми в края на тази седмица. А от началото на миналата ми е това кафявото, а от вчера вече е червена кръв. Искренно се надявам лекарката да е права и всичко да е от напрежение и силни емоции и просто това наистина да ми е цикъла.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.