Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 19 март 2006, 11:56 ч.
  • Преглеждания  410  Мнения  6  Онлайн  1
Отговори
  • Все на втория етаж
  • Мнения: 5 814
Откакто ги пия, от една година съм точна като часовник. Знам точно кога ще ми дойде и колко ще трае. Реших да ги спра по ред причини. Преди да ги започна имах доста нередовен и обилен цикъл. Въпросите ми са: сега като ги спра, дали ще има някакъв ред или отново ще започне да ми идва когато си поиска и дали отново ще се увеличи количеството и времето?

Реклама
# 1
  • Лондон
  • Мнения: 1 613
Преди да започна противозачатъчните, цикъла ми беше редовен.

След като ги спрях пак си беше редовен, но се удължи с около 1 ден и количеството също беше повече.

# 2
  • Мнения: 5 396
Със сигурност няма да е толкова точен колкото при приема на хапчетата.Количеството е възможно да се увеличи,времето също.

# 3
  • непостоянно
  • Мнения: 346
Пиех противозачатъчни преди години точно с цел регулиране на цикъла. "Лечението" продължи около 3 години. Като ги спрях на 2рия месец картинката беше същата - идва си когато си иска (по 2-3 пъти на месец) - ад  #Cussing out!!! По какви ли не доктори ходих и ми казах - "като родиш едно дете ще се оправи". Е, родих!!! Положението е същото. Чудно ми е сега каво ще кажат въпросните лекари  #2gunfire. Накрая си сложих спирала - хормонална (Мирена). И нещата се оправиха.....Така че според мен си е до организъм, няма правило в случая:)

# 4
  • софия
  • Мнения: 7 282
ммда, едва ли ще ти е редовен цикъла като ги спреш, ще стане както преди. Имай предвид, че може да ти закъснее отначало, също, че и първият месец-два вероятността за забременяване се увеличава значително. И то много често с близнаци  Wink
Хич не ти и трябва да ги спираш, ама изборът си е твой Hug

# 5
  • София / Пловдив
  • Мнения: 8 070
Два - три месеца след като спрях хапчетата и се заехме с бебеправенето, цикълът ми започна отново да варира, но в по - тесни граници. Идваше ми /а и до сега след раждането е така/  на 28 - 32 дни /а преди това и по 45 дни го нямаше/, не стана по - обилен, но си е все така силно болезнен.

# 6
  • София
  • Мнения: 30 606
При мен относно настъпването на цикъла няма промяна (реди и след хапчетата), увеличи се времетраенето.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт