Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Здравейте,
Нова съм във форума, но приятелка ми каза, че при вас мога да намеря наистина добри съвети.
От 3 седмици пя Парлодел заради повишени нива на пролактина и секрет от гърдите. Дозата ми е минимална - 1/2 таблетка 1 път дневно. въпросут ми е следният:

Трябва ли да спра приема на Парлодел, за да ми дойде цикъла, както се прави с другите хормонални препарати? Или идването на цикъла не се влияе от вземането на Парлодел и не е необходимо спирането му?

Много ви благодаря предварително за съветите. За първи път вземам това лекарство и не съм сигурна в правилното му приложение.
« Последна редакция: пт, 31 мар 2006, 11:04 от Reza »
Цитирай

София

Мнения: 677
Ако не се лъжа трябва да повишиш дозата на парлодела за да ти дойде цикълът, но това може само лекар да ти каже със сигурност. Високите нива на пролактина пречат за нормално протичане на овулация и последващо идване на цикъла, поне на мен така ми го обясниха. Аз се опитах да забременея докато кърмя и се наложи да намаля кърменята за да намаля нивото на пролактина в организма си.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.