Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 29 фев. 2016, 10:29 ч.
  • Преглеждания  9 056  Мнения  42  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 2
Здравейте!Искам да споделя за лошият ми опит при поръчка на мебели от Мебелна борса Никеа.Ще започна оттам :
1.Обслужване в магазина им : наложи се да посетя магазина на мебелна борса Никеа в гр.Пловдив ул.Брезовско шосе.Обслужването там е под всякаква критика като поръчките ни бяха приети от уникално некомпетентен господин , който се вълнуваше от това какво ще обядва , но не и от нашата поръчка.Изгубихме поне час , за да поръчаме едно единствено нещо.Още в този момент може би трябваше да се откажем и да не си губим времето.
2.Пристигане на поръчката : не се спазват дадените срокове , постоянно звънене в магазините им , а съответно телефоните рядко се вдигат.Ние се интересувахме единствено кога ще ни дойде поръчката , а в малкото пъти когато ни се вдигаше телефона , ни обясниха ,че ще ни върнат обаждане , което не стана в продължение на 1- пъти.
3.Поръчката пристигна с ДЕФЕКТИ! #Cussing out #Cussing out #Cussing out Веднага се свързахме с тях , отново по трудния начин ,като в продължение на месец не могат да вземат решение как да процедираме с рекламацията.Редовните оправдания са "вие сте говорили с някой колега , ще проверя и ще Ви се обадя " и така вече един месец.Постоянно препредаване и преразказване на проблема , но решение няма.
Аз оставам в очакване и въпросът ми е мога ли да подам сигнал в КЗП ?

Реклама
# 1
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 1 996
На първо място е трябвало да пуснеш писмена рекламация към магазина с входящ номер, още при получаване на дефектната стока. Ако това е направено, чакаш законните 30 дни за отговор /писмен, задължително/. И ако не се появи такъв, на 31-вия ден отиваш в КЗП с всички документи за покупката и входящия номер на рекламацията. Подаваш писмен сигнал и те поемат случая.
Изобщо с такива не трябва да се занимаваш да ги търсиш по телефона, още повече, че докато чакаш поръчката, ти е станало ясно що за фирма са.

# 2
  • Мнения: 553
Аз съм посещавала мебелна борса Никеа но зад магазин Рила-коректни много сме доволни от тях. Laughing

# 3
  • Мнения: 2
Привет!Въпросният магазин има представителство само на Брезовско шосе на изхода за Войводиното.Зад магазин Рила нямат и предполагам затова сте доволни - просто защото не сте пазарували от тези несериозници от НИКЕА.Пропуснах да кажа,че постоянно си променят цените на мебелите , харесате си в интернет едно , отивате да го видите на живо и да го поръчате цената е пъти по-висока.Когато попитахме защо има разлика започнаха да ни подмятат едни листчета с обяснение кога е променена и оправдания,че информацията в сайта им се не актуализира. newsm78

# 4
  • Мнения: 8
Здравейте. Влязох решена и аз да пусна тема по същия повод, но вече има. Аз също съм страшно недоволна. Пуснах им питане по емайла за да питам за точните размери на един от продуктите и отговора беше "Трябва да питаме производителя.", казах добре питайте го и нищо. Отидох на място все пак да проверя на място продукта, нямаха го, държаха се ужасно и по никакъв начин не ми съдействаха. Казаха ми пуснете си поръчка през сайта, пък каквото дойде дойде.  Sick
Все пак, казах си, ОК. Пуснах поръчката. И след 2 седмици чакане пристига нещо тотално различно на това от снимките. Връщам им го и казвам, че не ми пращат, това което съм поръчала. Казват ОК, ще видим и ще Ви се обадим. Никой!! Звъня и казвам, че искам да говоря с управителя, казват, дайте си телефона той ще Ви обади. Познайте дали ми се обади....
Потрес! Под всякаква критика. Повече никога от тази фирма!

# 5
  • Мнения: 643
Аз съм посещавала мебелна борса Никеа но зад магазин Рила-коректни много сме доволни от тях. Laughing

Имам мебели закупени от там на връх Коледа, каквото се разбрахме това получихме. Що се отнася до адреса на магазина, на Брезовско мисля че е новия магазин.

# 6
  • Мнения: 3
Привет!Въпросният магазин има представителство само на Брезовско шосе на изхода за Войводиното.Зад магазин Рила нямат и предполагам затова сте доволни - просто защото не сте пазарували от тези несериозници от НИКЕА.Пропуснах да кажа,че постоянно си променят цените на мебелите , харесате си в интернет едно , отивате да го видите на живо и да го поръчате цената е пъти по-висока.Когато попитахме защо има разлика започнаха да ни подмятат едни листчета с обяснение кога е променена и оправдания,че информацията в сайта им се не актуализира. newsm78

Здравейте и от мен,аз съм един от доволните клиенти.И ДА Мебелна Борса Никеа имаше зад магазин Рила сега са на Брезовска. Преди да сте запознати не пишете глупости.За рекламацията ви не е виновна Мебелна Борса Никеа,а фирмата производител затова дават 2 години гаранция.За да може ако възникне проблем той да се отстрани.Първо се запознайте с всичко след това пишете глупости по сайтовете.

# 7
  • Мнения: 33
Защо ли не прочетох мненията преди да поръчам ... сама съм си виновна.
Направих поръчка на легло края на октомври месец- все още го чакам! Няма свързване по телефона с тях, пиша мейли, не ми се отговаря... вече не знам какво да правя, нямам никаква информация. Мина доста повече от 20 работни дни ...
Ако поръчам от друго място и вземе, че дойде и от Никеа?
Страшно съм недоволна от липсата на всякаква връзка с тях.

# 8
  • Мнения: 1
Не си и помисляйте да пазарувате от тази фирма. Много некоректни!!!! Поръчах си маса от тях, която дойде счупена. Първо никой не ми се обади, че ще ми я доставят, а директно я закарали на адреса, съответно баба ми( на 77 г.) се притеснила, дала им парите и те си заминали. Отварям пакета и установявам, че има 2 счупени ламела (това става на 14.12.2016 г.) след което им изпращам имейл със снимки на масата, обяснявам им каква е ситуацията, получавам някакъв неадекватен отговор, че трябва да чакаме отговор от производителя какво ще се случи по-нататък...е днес сме 10.01.2017г. такъв отговор НЯМА!!!!!!!!!!!!! НЕ СЕ ЗАЛЪГВАЙТЕ И НЕ ПАЗАРУВАЙТЕ ОТ ТЯХ!!!!!!!!!!!!

# 9
  • Мнения: 249
Ето я и моята тема! Копирам си поста от друга :


Никога по никакъв повод няма да поръчвам от мебелна борса Никеа- http://mebelnaborsa.bg/ . На 15-ти декември поръчах 2 комплекта чаршафи и до Нова година никой не се обади за доставка. На 03.01.2017 г.се обадих за пръв път и после поне 5 пъти. "Да, госпожо, виждам поръчката, не знам защо не сме ги изпратили"  ooooh! - това чувах всеки път. В петък /13.01.17 г./ ми звънят, че са ги пратили. Познайте дали съм ги получила ? При куриерите дошъл само единият комплект, но наложеният платеж е за двата. Отдавна не бях попадала на по-голям непрофесионализъм.

# 10
  • Мнения: 1
Никога повече няма да си късам нервите с тези кретени #Crazy #Crazy #Crazy

# 11
  • Мнения: 1
Октомври 2016 поръчах 3 неща. Още чакам третото - януари 2017 сме!!! От Никеа ни дума, ни вопъл, ни стон. Как да кажа ходеге и позорувайте там!!!

# 12
  • Мнения: 1
Да добавя и моето негативно мнение. След поръчка на 29.11.2016 започна великото чакане да се случи нещо. Не се отговаря на имейли, на телефона за клиенти връзката е почти невъзможна, когато това се случи се дава мъгляв отговор. Стигнах до там да изпращам приятел от Пловдив за да провери какво се случва на място и все пак да имам някаква яснота. Два пъти ходи до магазина. В крайна сметка едната част от поръчката стигна някак до София, но доставката се забави седмица, защото имаше грешка в сумата за плащане. Куриерът казва, че няма корекция на сумата, от Никея обратното. Възмутена съм. Направиха ме на маймуна, а аз съм търпелив човек. Този опит за контакт и безумни разговори продължиха 1 месец. В крайна сметка отказах поръчката. В последствие ....много вял опит да приема поне стоката налична в София - до няколко дни?!?! - каквото и да означа това. Тези хора не знаят какво е търговия и обслужване на клиенти.

# 13
  • Мнения: 3
Нека и аз да напиша негативите относно тази компания. Е щастливият 25. 11 2016 г. Моите родители решиха да си поръчат от там секция и спален комплект . Подписаха се документите платински си и до 20 дни щяха да са в Свиленград.
СъщИя ден поясниха  ,  че ще пристигне януари  понеже поръчката е направена по време на така нареченият черен петък и понеже декември е месец с много празници. От наша страна няМашев проблем хора сме . И на 5 . 1 . 2017 се обаждат на баща ми той е титуляра ,  че поръчката е в Свиленград но витрината на секцията е счупена дали ще я приеме, нормално я отказа. Тогава му казаха господине поръчката ще се забави 2 седмици той каза добре . А и между другото се обадиха на 27 . 12 . 2016 че уж до 2 дни ще има доставка майка ми си смени смените за да е вкъщи звънях ме но никой не вдигна , но нищо реших ме Коледа е януари ще пристигнат. И така след този 05.01.2017 минаха 3 седмици и понеже аз живея в Пловдив реших да проверя какво се случва с поръчката , все пак е платена на 100 % и не са малко пари 1500 лв.  Получих вежливо отношение оговорката ми с Димитър Бозаджиев беше че до 02.02 поръчката ще е на адреса . Имаше скандали е прочие понеже се държа подигравателно с мен . Поисках документ за дата на доставката не ми дадоха нищо . Вчера 31.01.2016  реших да проверя какво се случва на място една дама Ница  не си каза фамилията ми държеше тон и никакво отношение питах каква ще е компенсацията  за закъснението и за ситуацията ,  и исках ако е възможно да ми върнат парите тя отговори  че  в общите условия на фирмата се изчаква 30  след рекламАзия които изтичат на 05.02.2017 (до петък) ако няма доставка ще върнат парити. Много Ви моля не си тровете нервите с тези измамници. Моля Ви ако знаете къде мога да подам жалба кажете ми знам адреса и телекота на агенцията защитя на потребителя  но не знам какво ми е нежно  , Благодаря !?

# 14
  • Мнения: 249
Ето я и моята тема! Копирам си поста от друга :


Никога по никакъв повод няма да поръчвам от мебелна борса Никеа- http://mebelnaborsa.bg/ . На 15-ти декември поръчах 2 комплекта чаршафи и до Нова година никой не се обади за доставка. На 03.01.2017 г.се обадих за пръв път и после поне 5 пъти. "Да, госпожо, виждам поръчката, не знам защо не сме ги изпратили"  ooooh! - това чувах всеки път. В петък /13.01.17 г./ ми звънят, че са ги пратили. Познайте дали съм ги получила ? При куриерите дошъл само единият комплект, но наложеният платеж е за двата. Отдавна не бях попадала на по-голям непрофесионализъм.

Да разкажа финала  #2gunfire : След многобройни разговори и хабене на нерви на 21.01.2017 г. пристига заветният втори комплект. Плащам 2 двойни комплекта, получавам си пратката и светкавично се прибирам да пера, защото чаршафите вече ми трябват спешно. Започвам да простирам и изненадааа - вторият дългоочакван комплект е единичен. Изпаднах в ступор. След 37 дни чакане те не можаха дори да уцелят какво да пратят. Страшни негодници. Веднага звъня и отново "съжаляваме госпожо, много неприятно, стават грешки и бла-бла. В понеделник ще ви се обадим с решение." В понеделник - 39 ден - никой не се обажда. Звъня аз и накрая - о, чудо! - говоря с госпожа, която се представя от отдел рекламации. Звъни ми тя, но без конкретно предложение. Аз предложих да задържа единичния комплект, който съм платила като двоен, а те да ми изпратят един двоен на цената на единичен, като единственото ми условие беше да получа чаршафите на следващия ден. Тя не можа да вземе решение и каза, че ще говори с търговския директор  Shocked , сякаш исках да ми подарят половината фирма, а не да получа това, което съм платила. Обади ми се и каза, че не могат да ми ги пратят за 1 ден, а за два. В крайна сметка им теглих една майна, но не можах да си свърша работа както трябва, наговори маса телефон и изгорях с разликата в цената. Негодници, непрофесионалисти, измекяри ..... Дано ги глобят и да ги затворят.

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт