Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 29 фев. 2016, 10:29 ч.

Мебелна борса Никеа - внимавайте!

  • 11 964
  • 43
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2
Здравейте!Искам да споделя за лошият ми опит при поръчка на мебели от Мебелна борса Никеа.Ще започна оттам :
1.Обслужване в магазина им : наложи се да посетя магазина на мебелна борса Никеа в гр.Пловдив ул.Брезовско шосе.Обслужването там е под всякаква критика като поръчките ни бяха приети от уникално некомпетентен господин , който се вълнуваше от това какво ще обядва , но не и от нашата поръчка.Изгубихме поне час , за да поръчаме едно единствено нещо.Още в този момент може би трябваше да се откажем и да не си губим времето.
2.Пристигане на поръчката : не се спазват дадените срокове , постоянно звънене в магазините им , а съответно телефоните рядко се вдигат.Ние се интересувахме единствено кога ще ни дойде поръчката , а в малкото пъти когато ни се вдигаше телефона , ни обясниха ,че ще ни върнат обаждане , което не стана в продължение на 1- пъти.
3.Поръчката пристигна с ДЕФЕКТИ! #Cussing out #Cussing out #Cussing out Веднага се свързахме с тях , отново по трудния начин ,като в продължение на месец не могат да вземат решение как да процедираме с рекламацията.Редовните оправдания са "вие сте говорили с някой колега , ще проверя и ще Ви се обадя " и така вече един месец.Постоянно препредаване и преразказване на проблема , но решение няма.
Аз оставам в очакване и въпросът ми е мога ли да подам сигнал в КЗП ?

# 1
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 2 295
На първо място е трябвало да пуснеш писмена рекламация към магазина с входящ номер, още при получаване на дефектната стока. Ако това е направено, чакаш законните 30 дни за отговор /писмен, задължително/. И ако не се появи такъв, на 31-вия ден отиваш в КЗП с всички документи за покупката и входящия номер на рекламацията. Подаваш писмен сигнал и те поемат случая.
Изобщо с такива не трябва да се занимаваш да ги търсиш по телефона, още повече, че докато чакаш поръчката, ти е станало ясно що за фирма са.

# 2
  • Мнения: 553
Аз съм посещавала мебелна борса Никеа но зад магазин Рила-коректни много сме доволни от тях. Laughing

# 3
  • Мнения: 2
Привет!Въпросният магазин има представителство само на Брезовско шосе на изхода за Войводиното.Зад магазин Рила нямат и предполагам затова сте доволни - просто защото не сте пазарували от тези несериозници от НИКЕА.Пропуснах да кажа,че постоянно си променят цените на мебелите , харесате си в интернет едно , отивате да го видите на живо и да го поръчате цената е пъти по-висока.Когато попитахме защо има разлика започнаха да ни подмятат едни листчета с обяснение кога е променена и оправдания,че информацията в сайта им се не актуализира. newsm78

# 4
  • Мнения: 8
Здравейте. Влязох решена и аз да пусна тема по същия повод, но вече има. Аз също съм страшно недоволна. Пуснах им питане по емайла за да питам за точните размери на един от продуктите и отговора беше "Трябва да питаме производителя.", казах добре питайте го и нищо. Отидох на място все пак да проверя на място продукта, нямаха го, държаха се ужасно и по никакъв начин не ми съдействаха. Казаха ми пуснете си поръчка през сайта, пък каквото дойде дойде.  Sick
Все пак, казах си, ОК. Пуснах поръчката. И след 2 седмици чакане пристига нещо тотално различно на това от снимките. Връщам им го и казвам, че не ми пращат, това което съм поръчала. Казват ОК, ще видим и ще Ви се обадим. Никой!! Звъня и казвам, че искам да говоря с управителя, казват, дайте си телефона той ще Ви обади. Познайте дали ми се обади....
Потрес! Под всякаква критика. Повече никога от тази фирма!

# 5
  • Мнения: 643
Аз съм посещавала мебелна борса Никеа но зад магазин Рила-коректни много сме доволни от тях. Laughing

Имам мебели закупени от там на връх Коледа, каквото се разбрахме това получихме. Що се отнася до адреса на магазина, на Брезовско мисля че е новия магазин.

# 6
  • Мнения: 3
Привет!Въпросният магазин има представителство само на Брезовско шосе на изхода за Войводиното.Зад магазин Рила нямат и предполагам затова сте доволни - просто защото не сте пазарували от тези несериозници от НИКЕА.Пропуснах да кажа,че постоянно си променят цените на мебелите , харесате си в интернет едно , отивате да го видите на живо и да го поръчате цената е пъти по-висока.Когато попитахме защо има разлика започнаха да ни подмятат едни листчета с обяснение кога е променена и оправдания,че информацията в сайта им се не актуализира. newsm78

Здравейте и от мен,аз съм един от доволните клиенти.И ДА Мебелна Борса Никеа имаше зад магазин Рила сега са на Брезовска. Преди да сте запознати не пишете глупости.За рекламацията ви не е виновна Мебелна Борса Никеа,а фирмата производител затова дават 2 години гаранция.За да може ако възникне проблем той да се отстрани.Първо се запознайте с всичко след това пишете глупости по сайтовете.

# 7
  • Мнения: 34
Защо ли не прочетох мненията преди да поръчам ... сама съм си виновна.
Направих поръчка на легло края на октомври месец- все още го чакам! Няма свързване по телефона с тях, пиша мейли, не ми се отговаря... вече не знам какво да правя, нямам никаква информация. Мина доста повече от 20 работни дни ...
Ако поръчам от друго място и вземе, че дойде и от Никеа?
Страшно съм недоволна от липсата на всякаква връзка с тях.

# 8
  • Мнения: 1
Не си и помисляйте да пазарувате от тази фирма. Много некоректни!!!! Поръчах си маса от тях, която дойде счупена. Първо никой не ми се обади, че ще ми я доставят, а директно я закарали на адреса, съответно баба ми( на 77 г.) се притеснила, дала им парите и те си заминали. Отварям пакета и установявам, че има 2 счупени ламела (това става на 14.12.2016 г.) след което им изпращам имейл със снимки на масата, обяснявам им каква е ситуацията, получавам някакъв неадекватен отговор, че трябва да чакаме отговор от производителя какво ще се случи по-нататък...е днес сме 10.01.2017г. такъв отговор НЯМА!!!!!!!!!!!!! НЕ СЕ ЗАЛЪГВАЙТЕ И НЕ ПАЗАРУВАЙТЕ ОТ ТЯХ!!!!!!!!!!!!

# 9
  • Мнения: 253
Ето я и моята тема! Копирам си поста от друга :


Никога по никакъв повод няма да поръчвам от мебелна борса Никеа- http://mebelnaborsa.bg/ . На 15-ти декември поръчах 2 комплекта чаршафи и до Нова година никой не се обади за доставка. На 03.01.2017 г.се обадих за пръв път и после поне 5 пъти. "Да, госпожо, виждам поръчката, не знам защо не сме ги изпратили"  ooooh! - това чувах всеки път. В петък /13.01.17 г./ ми звънят, че са ги пратили. Познайте дали съм ги получила ? При куриерите дошъл само единият комплект, но наложеният платеж е за двата. Отдавна не бях попадала на по-голям непрофесионализъм.

# 10
  • Мнения: 1
Никога повече няма да си късам нервите с тези кретени #Crazy #Crazy #Crazy

# 11
  • Мнения: 1
Октомври 2016 поръчах 3 неща. Още чакам третото - януари 2017 сме!!! От Никеа ни дума, ни вопъл, ни стон. Как да кажа ходеге и позорувайте там!!!

# 12
  • Мнения: 1
Да добавя и моето негативно мнение. След поръчка на 29.11.2016 започна великото чакане да се случи нещо. Не се отговаря на имейли, на телефона за клиенти връзката е почти невъзможна, когато това се случи се дава мъгляв отговор. Стигнах до там да изпращам приятел от Пловдив за да провери какво се случва на място и все пак да имам някаква яснота. Два пъти ходи до магазина. В крайна сметка едната част от поръчката стигна някак до София, но доставката се забави седмица, защото имаше грешка в сумата за плащане. Куриерът казва, че няма корекция на сумата, от Никея обратното. Възмутена съм. Направиха ме на маймуна, а аз съм търпелив човек. Този опит за контакт и безумни разговори продължиха 1 месец. В крайна сметка отказах поръчката. В последствие ....много вял опит да приема поне стоката налична в София - до няколко дни?!?! - каквото и да означа това. Тези хора не знаят какво е търговия и обслужване на клиенти.

# 13
  • Мнения: 3
Нека и аз да напиша негативите относно тази компания. Е щастливият 25. 11 2016 г. Моите родители решиха да си поръчат от там секция и спален комплект . Подписаха се документите платински си и до 20 дни щяха да са в Свиленград.
СъщИя ден поясниха  ,  че ще пристигне януари  понеже поръчката е направена по време на така нареченият черен петък и понеже декември е месец с много празници. От наша страна няМашев проблем хора сме . И на 5 . 1 . 2017 се обаждат на баща ми той е титуляра ,  че поръчката е в Свиленград но витрината на секцията е счупена дали ще я приеме, нормално я отказа. Тогава му казаха господине поръчката ще се забави 2 седмици той каза добре . А и между другото се обадиха на 27 . 12 . 2016 че уж до 2 дни ще има доставка майка ми си смени смените за да е вкъщи звънях ме но никой не вдигна , но нищо реших ме Коледа е януари ще пристигнат. И така след този 05.01.2017 минаха 3 седмици и понеже аз живея в Пловдив реших да проверя какво се случва с поръчката , все пак е платена на 100 % и не са малко пари 1500 лв.  Получих вежливо отношение оговорката ми с Димитър Бозаджиев беше че до 02.02 поръчката ще е на адреса . Имаше скандали е прочие понеже се държа подигравателно с мен . Поисках документ за дата на доставката не ми дадоха нищо . Вчера 31.01.2016  реших да проверя какво се случва на място една дама Ница  не си каза фамилията ми държеше тон и никакво отношение питах каква ще е компенсацията  за закъснението и за ситуацията ,  и исках ако е възможно да ми върнат парите тя отговори  че  в общите условия на фирмата се изчаква 30  след рекламАзия които изтичат на 05.02.2017 (до петък) ако няма доставка ще върнат парити. Много Ви моля не си тровете нервите с тези измамници. Моля Ви ако знаете къде мога да подам жалба кажете ми знам адреса и телекота на агенцията защитя на потребителя  но не знам какво ми е нежно  , Благодаря !?

# 14
  • Мнения: 253
Ето я и моята тема! Копирам си поста от друга :


Никога по никакъв повод няма да поръчвам от мебелна борса Никеа- http://mebelnaborsa.bg/ . На 15-ти декември поръчах 2 комплекта чаршафи и до Нова година никой не се обади за доставка. На 03.01.2017 г.се обадих за пръв път и после поне 5 пъти. "Да, госпожо, виждам поръчката, не знам защо не сме ги изпратили"  ooooh! - това чувах всеки път. В петък /13.01.17 г./ ми звънят, че са ги пратили. Познайте дали съм ги получила ? При куриерите дошъл само единият комплект, но наложеният платеж е за двата. Отдавна не бях попадала на по-голям непрофесионализъм.

Да разкажа финала  #2gunfire : След многобройни разговори и хабене на нерви на 21.01.2017 г. пристига заветният втори комплект. Плащам 2 двойни комплекта, получавам си пратката и светкавично се прибирам да пера, защото чаршафите вече ми трябват спешно. Започвам да простирам и изненадааа - вторият дългоочакван комплект е единичен. Изпаднах в ступор. След 37 дни чакане те не можаха дори да уцелят какво да пратят. Страшни негодници. Веднага звъня и отново "съжаляваме госпожо, много неприятно, стават грешки и бла-бла. В понеделник ще ви се обадим с решение." В понеделник - 39 ден - никой не се обажда. Звъня аз и накрая - о, чудо! - говоря с госпожа, която се представя от отдел рекламации. Звъни ми тя, но без конкретно предложение. Аз предложих да задържа единичния комплект, който съм платила като двоен, а те да ми изпратят един двоен на цената на единичен, като единственото ми условие беше да получа чаршафите на следващия ден. Тя не можа да вземе решение и каза, че ще говори с търговския директор  Shocked , сякаш исках да ми подарят половината фирма, а не да получа това, което съм платила. Обади ми се и каза, че не могат да ми ги пратят за 1 ден, а за два. В крайна сметка им теглих една майна, но не можах да си свърша работа както трябва, наговори маса телефон и изгорях с разликата в цената. Негодници, непрофесионалисти, измекяри ..... Дано ги глобят и да ги затворят.

# 15
  • Мнения: 2
Дайте да се вземем в ръце и да викнем господари на ефира.ако можем да се спре дова безобразие.аз съм ефна от пострадалите от тази фирма.нито поръчка нито върнато капаро от 23.11.2016 до3.02.2017

# 16
  • Мнения: 3
Аз мога да се похваля , че с 2 ходене до там и с 10 емейла  и не знам колко обаждания от наша страна , мебелите дойдоха . Все още не са на частиците и не знам дали състоянието им е нормално Simple Smile . Какво да Ви кажа обаждайте се и пишете емейли  така не могат да отрекат че сте пинали и сте тръсили Simple Smile

# 17
  • Мнения: 3
Аз нямам думи , за тези . Моля ви кажете  ми къде да подам жалба. След 3 месеца чакане Ви бях писала че дойдоха . Баща ми започна да злобява и познайте  няма елементи за секцията и не може да се зглоби  и сега ще ходя пак Sad Sad Sad

# 18
  • Мнения: 4
и аз изгорях,от тази борса Никеа.Порачах си топ матрак,пратиха ми ми по-голям матрак.Звънях по цял ден докато кам 17,30 ти отговарят.Измислят какви ли не глупости само и само да се измъкнат от положение

# 19
  • Мнения: 2
       Няма такава фирма, кошмар! Поръчваш си продукт, консултантите седят и ти се мръщят и зъбят, все едно не си изкарват заплатите от продажбите! Дават ти срок на доставка, уж де! На 22 ноември съм направила поръчка, днес е 8 февруари, неколкократно се обаждах и питах какво става с поръчката ми! Отговорите бяха, че все още се води в процес на изработка. Днес отидох на място да видя за какво става въпрос и въобще ще имам ли съответната мебел, която съм поръчала. Беше ми обявено, че стоката била пристигнала, но не била отговаряла на изискванията и я били върнали. Питам кога се е случило това, обясниха ми че било миналата седмица, а аз лично точно тогава говорих тъкмо 3 пъти по телефона. Попитах момичето защо лъже, при положение че съм звъняла, не знаеше какво да ми каже! На това отгоре и карат персонала да лъже клиентите!
        Съответно си гоня и интересите, при неспазване на договор от тяхна страна са длъжни по закон да ти платят обезщетение!                                  
       Обезщетението, което евентуално ми предлагат е ваучер за следваща покупка, който няма да използвам и им го казах директно в очите, че повече като клиент няма да ме видят!
      Евентуално като дойдела стоката, а това щяло да стане евентуално пак в края на месеца, сме щяли да се пазарим!
      Съответно пък мен не са ме хванали в гората, така че от утре ще бъдат предадени на Комисията за защита на потребителите! Не съм първата, която им се е вързала, така че ако имате излишни нерви за лекуване може и да се пробвате.

# 20
  • Мнения: 2
Здравейте хора, организирам група, която желае да участва в Господари на ефира по повод неспазване на договорите и некоректното изпълнение на поръчките! Изпратих сигнал, нека се организираме всички пострадали от тази мутренска фирма!

# 21
  • Мнения: 4
внимаваите,не пазаруваите от мебелна борса никеа,толкова селско поведение няма,не порачваите нищо

# 22
  • Мнения: 2
Здравейте хора, организирам група, която желае да участва в Господари на ефира по повод неспазване на договорите и некоректното изпълнение на поръчките! Изпратих сигнал, нека се организираме всички пострадали от тази мутренска фирма!

# 23
  • Мнения: 452
Здравейте, прочетох ви и малко със страх поръчах,но само там имаше скрина, който търсих на добра цена.
нямах проблем . Дойде сравнително бързо, горе долу когато ми и казаха. В същия град съм и от място си го взех,обадиха ми се ,ако искам да отида . Отидох, защото се бях настроила покрай коментарите,че ще сгреша с тази поръчка и исках да видя реално какво получавам. Всичко беше така както искам. Аз съм от доволните.
  Peace

# 24
  • Мнения: 4
браво,явно сте от малкото доволни клиенти но за мен са некоректни,аз не им исках парите просто да подменят матрака,но не стана

# 25
  • Мнения: 922
Какво стана,обърнахте ли се към '' Господари на ефира'' ? Доста често съм се заглеждала в мебелите им,но откакто прочетох темата се отказах да пазарувам от там.Съмнявам се да са подобрили качеството на обслужване и въпреки , че харесах много един бар стол няма да го поръчам.

# 26
  • Мнения: 452
браво,явно сте от малкото доволни клиенти но за мен са некоректни,аз не им исках парите просто да подменят матрака,но не стана

Абе не знам. Не мисля,че съм представителна извадка за доволни  клиенти или пък клиенти с късмет. Както и вие не сте такава извадка за недоволни.
Предполагам,че е като навсякъде-има и доволни има и недоволни. Peace нормално. Според мен.

П.с.пишете иначе какво се случва с Господарите Peace

# 27
  • София
  • Мнения: 10 653
Точно им писах на тия .. да не ми карат поръчката. От 28 януари е, дали я имам...
Преди 2 седмици, след като ни вопъл ни стон, аз ги търсих ми каза една, че още била в производителя, имали проблем с транспорта?! Питам- а някой да каже на клиентите ви ала бала- мънка, че се стараели. Реших да изчакам, а оназ пое ангажемент миналия понеделник да ми се обади.  След като никой не звънна, аз след работа звъннах и оназ същата, явно се беше подсетила вече ми се обади и рече, че миналата сряда ще предават на куриер и че ще ми се обади да ми каже товарителница.  Дали се обади. Ни тя, ни куриер, ни дяволи. Директно няма да им я платя.

Последна редакция: пн, 27 фев 2017, 20:19 от magnet_for_happiness

# 28
  • Мнения: 4
тея измамници още  ли работят дано по скоро фалират

# 29
  • Мнения: 76
Да споделя и моя опит с Мебелна борса Никея-.
Първата поръчка - холна маса - пристигна в грешен цвят. Наложи се да ходим в Пловдив в магазина да си избираме правилния цвят, и обслужващите даже не знаеха за коя маса става вообще въпрос. В крайна сметка нещата се получиха....
Втора поръчка - 2 нощни шкафчета. Поръчах ги декември - февруари ми се обадиха, че са ги пуснали на моя адрес , но аз не съм ги била приела и съм ги върнала, което вообще не е вярно. След няколко обаждания и уговорки в крайна сметка си поръчах шкафчета от другаде, а шкафчетата от Никея и до ден днешен след 5 месеца ги няма....Не че вече ще ги взема де... Но вече знам.... Гола вода са тия Никея... Не се захващайте с тях...

# 30
  • Мнения: 1
Здравейте, и аз имам сериозни проблеми с комуникацията с тази фирма. Абсолютно неоткриваеми са по телефона. Направих поръчка на холов ъгъл с фотьойл и маса на 30.03.2017 и все още чакам доставката им. Писах им мейли и никакъв отговор, даже намерих продавачката във Фейса и там и писах, но никакъв резултат. Мисля да им пусна жалба в КЗП за не спазени срокове на доставка и да си търся правата.

# 31
  • Мнения: 76
Здравейте, и аз имам сериозни проблеми с комуникацията с тази фирма. Абсолютно неоткриваеми са по телефона. Направих поръчка на холов ъгъл с фотьойл и маса на 30.03.2017 и все още чакам доставката им. Писах им мейли и никакъв отговор, даже намерих продавачката във Фейса и там и писах, но никакъв резултат. Мисля да им пусна жалба в КЗП за не спазени срокове на доставка и да си търся правата.
От мен съвет - поръчвай си от другаде и от тях ако нещо дойде връщай го.Аз ако чаках на тях 6 месец минава откакто поръчах шкафчета и още ги няма а аз си взех от другаде....Гола вода са тия Никея !

# 32
  • Yambol
  • Мнения: 29
За съжаление и аз съм от редиците на измамените,така както е тръгнало. За още по голямо съжаление пък изпратих и капаро за секция в размер на 165 лв. Направихме поръчката на 14.05.,никой не се свърза с нас няколко дни,след което изпратихме мейл със запитване дали е приета поръчката.Бяхме насочени да заплатим въпросното капаро,след което поръчката ще бъде задействана със срок за изработка 25 дни.Капарото заплатихме на 18.05. и си чакаме,след запитване по имейл какво става с изработката, ни отговориха, че срока е 25 Работни дни и той изтича средата на следващия месец(юли в случая)  Shocked Shocked Shocked Аз ли не мога да смятам?Тяхното календарче ли нещо куца?Като чета темата май не се надявам и да ми възстановят капарото.... Ако има някой,който си е получил капарото обратно,моля да сподели.

# 33
  • Мнения: 1
 Shocked  Shocked  Здравейте. Направо съм изумена колко лоши коментари имат в този форум за Никеа. За поред път се убеждавам, че ние бълагарите когато сме доволни от качеството,обслужването или общо казано от спазване на договора ни , никога не благодарим и не оставяме дори коментар за добра оценка. Обаче ако един на сто му се е забавила поръчката не е изпълнена навреме или има някакъв проблем с нея ще вдигнем глас от тук до небето. Моля ви нека бъде толерантни и нека и доволните хора пишат отзиви както е навсякъде другаде по света.
Аз лично вече сигурно има две години от който винаги когато ми трябва мебел дори и кухненска посуда се обръщам към тях. Препоръчвам ги на приятели и роднини. Признавам, веднъж покрай Коледа се забави на една приятелка кухнята малко, но помним зимата и снега,какво чудо беше Laughing Вичко добро за сега и останете с усмивка Simple Smile

Последна редакция: пт, 23 юни 2017, 17:06 от SilviaIlieva67

# 34
  • София
  • Мнения: 10 653
Недоумявам как някой може да ги препоръчва 😁 тук не е 1 на 100, а 100 на 1!

# 35
  • Варна
  • Мнения: 698
Аз пък не разбирам как половината от коментиралите са с 2-3 публикации. Stop

# 36
  • София
  • Мнения: 1 212
Леле сега намерих тази тема. Имаха някакво уж грандиозно намаление и направих поръчка. Направи ми впечатление, че уж пишеше безплатна доставка, а служителката, която се свърза с мен ми даде няколко опции, всичките със заплащане. Избрах Спиди, уж най-бързо. Казаха ми срок от 10 работни дни, днес е шестият. След тези негативни коментари се чудя дали да не почна да ги тормозя още от сега и да звъня или да чакам? Имайки предвид, че договорката ни е по телефон, ако не се спазят сроковете, а дойдат след това, мога ли да откажа да взема поръчката без това да е проблем за мен? Не знам къде да си прочета правата.

# 37
  • Мнения: 922
Shocked  Shocked  Здравейте. Направо съм изумена колко лоши коментари имат в този форум за Никеа. За поред път се убеждавам, че ние бълагарите когато сме доволни от качеството,обслужването или общо казано от спазване на договора ни , никога не благодарим и не оставяме дори коментар за добра оценка. Обаче ако един на сто му се е забавила поръчката не е изпълнена навреме или има някакъв проблем с нея ще вдигнем глас от тук до небето. Моля ви нека бъде толерантни и нека и доволните хора пишат отзиви както е навсякъде другаде по света.
Аз лично вече сигурно има две години от който винаги когато ми трябва мебел дори и кухненска посуда се обръщам към тях. Препоръчвам ги на приятели и роднини. Признавам, веднъж покрай Коледа се забави на една приятелка кухнята малко, но помним зимата и снега,какво чудо беше Laughing Вичко добро за сега и останете с усмивка Simple Smile

Аз пък много пъти съм забелязвала да има добри коментари,когато някой е доволен от нещо.За ''Виденов'' например има и добри и лоши отзиви,но когато някой е доволен не си е спестил суперлативите,а ги е изказал.Тук явно няма кой с какво да се похвали от тази фирма , освен 1-2-ма човека,които са били късметлии направо,че нещо с поръчката им не се е объркало.И на кой пък трябва да благодарим?Те предлагат мебели,които ние си плащаме и очакваме за парите,които даваме всичко да е в срокове и да отговаря на качеството,което обещават..ще благодарим,ако ни го подаряват,но уви.Ти като си купуваш мляко и хляб и видиш,че са в срок и не са развалени ходиш ли да стискаш ръцете на касиерките и да им благодариш,че са ти продали продукти в срок на годност?Или направо при производителите,че то на тях май трябва да се благодари. newsm78 А и доста ги похвали тия ''Никеа'' на тях червен килим постели ли,че всичко ти е било ок с поръчката?
Като гледам кога си се регистрирала и от кога не си влизала ми стана ясно,че си от въпросната фирма.Не се хаби напразно. Wink

Последна редакция: вт, 04 юли 2017, 21:41 от lozanovaa

# 38
  • Мнения: 3
То направо да ги оплачеш тия хора от Никеа как ли се издържат ако имат само 5/6 клиента.Всички недоволни като вас.За такъв голям магазин да ли сте били само вие клиенти,защо не се запитате,колко клиенти има магазина и сайта.Просто явно доволните клиенти не влизат по тези сайтове за да пишат глупости.Като във всяка фирма и те си имат недоволни да то си проличава,но предполагам на всеки от вас е оправена стоката. Никoи не написа за това,но всички написахте как сте чакали едикакъв си срок за да ви доставят стоката,еми ще чакате на ли е от производител трябва да се изработи и да ви се достави.Това Българина му дай само да се оплаква и да хвърля плънки. newsm78

# 39
  • Мнения: 922
То направо да ги оплачеш тия хора от Никеа как ли се издържат ако имат само 5/6 клиента.Всички недоволни като вас.За такъв голям магазин да ли сте били само вие клиенти,защо не се запитате,колко клиенти има магазина и сайта.Просто явно доволните клиенти не влизат по тези сайтове за да пишат глупости.Като във всяка фирма и те си имат недоволни да то си проличава,но предполагам на всеки от вас е оправена стоката. Никoи не написа за това,но всички написахте как сте чакали едикакъв си срок за да ви доставят стоката,еми ще чакате на ли е от производител трябва да се изработи и да ви се достави.Това Българина му дай само да се оплаква и да хвърля плънки. newsm78
Laughing Laughing Ти сериозно ли? Първо никой не го интересува колко клиенти има в магазина и в сайта,всеки гледа това,което е поръчал и заплатил.Щом са определили срок от месец примерно са длъжни да го спазят,ако не са сигурни то нека определят срок от 3 или 4 месеца и всеки да прецени дали иска да чака толкова.Нормално е като си поръчал и платил едно,а то пристигне друго или се забави с месеци да се оплачеш.Нормално е,ако качеството не ти харесва също да споделиш и да се оплачеш,щом има толкова много доволни клиенти нека заповядат и да кажат никой не ги е спрял,просто явно няма такива. Laughing Ти може да предполагаш,че стоката е оправена,ама прочети цялата тема и тогава предполагай вместо да говориш глупости.Българина не знае как да е търговец първото,което е така ,че недей да хвърляш думи на посоки,ти ако си купиш нещо и не е това,което е описано или закъснява с месеци какво ще направиш?Много ми е интересно такива като тебе какво правят в тези ситуации?

# 40
  • Мнения: 3
 LaughingНяма да се оплаквам по сайтовете.Пазарувам често онлайн,даже последно си поръчах една маска която дойде след месец бях забравила,че съм поръчала.И какво получих я и се приключи,да повече няма да поръчам нищо то тях.

# 41
  • Мнения: 922
LaughingНяма да се оплаквам по сайтовете.Пазарувам често онлайн,даже последно си поръчах една маска която дойде след месец бях забравила,че съм поръчала.И какво получих я и се приключи,да повече няма да поръчам нищо то тях.
Да за маска от 5 лв. няма нужда да пишеш оплаквания,но за обзавеждане за дома е друго.Не знам даже как може да сравняваш 2-те неща.  Laughing

# 42
  • София
  • Мнения: 10 653
Освен забавянето проблем имат и с поведението към клиентите. Мишкарска работа. Лъжат, че и после забравят какво са плямпали. За пръв и последен път поръчах от тия. Добре е хората да знаят и да не се занимават с тях.

# 43
  • Мнения: 21
Много съжалявам че не видях темата преди да поръчам от тях. Непрофесионалисти от всякъде!Не спазват сроковете които обявяват и то с много,държат се арогантно , затварят ти телефона докато говориш когато не им изнася ( в редките случаи когато си вдигнат телефона ) Все ще връщат обаждане,но не го правят все не са запознати ами друг колега отговарял по дадения въпрос. Не знам още колко нерви ще потроша с тях докато си получа платените артикули то вече прекалиха!

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт