Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 10 апр. 2006, 22:16 ч.

помогнете! пак безхаберни лекари!

  • 333
  • 2
  •   1
Отговори
здравейте! моля ви за съвет или препоръка! момиченцето на моята братовчедка(11м.) една седмица беше с висока температура и естествено педиатърката я успокояваше, че е от зъбките. е да, ама не- едва когато от ушичките и потекла гной, и предписала антибиотик, които да пие 10 дни. слава богу, оправи се малката, но възникна нов проблем- страхотен обрив по телцето. измазаха хиляди мазила, но нямаше никакъв ефект. сега се оказва, че от антибиотика е развила алергия, но не е ясно към какво. първо спряха млякото и купуваха някакви скъпи заместители, но нямаше ефект. сега са забранили да яде почти всичко и още не могат да рзберат от какво е. моля ви, ако на някои се е случвало нещо подобно да даде съвет. благодаря ви предварително:)

Последна редакция: вт, 11 апр 2006, 00:00 от Reza

# 1
  • на село
  • Мнения: 1 911
Е защо ще спират храни и ще сменят мляко, че тя е на 11м. и ако е имала алергия към млякото до сега щеше да се прояви, най -вероятно алергията е била към АБ.
Само не разбрах пие ли го още въпросния АБ или не и най -добре е да се обърне към лекар, ако не към тази която е изписала АБ към друг.

 И моля те пиши на кирилица, че така се чете трудно.

# 2
lekarite smjatat, che e alergichna reakcija mejdu antibiotika i mljakoto, no vupreki, che sprjaha mkjakoto, problemut si ostana. sega sa zabranili mnogo drugi hrani, za da razberat kum kakvo e alergichna.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт