Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Искам бебе
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 29 отговора

Cтраната на лалетата...

Мнения: 7 914
Момичета може ли да ми обясните на какво се дължи следното изказване на доктор( не е  гинеколог, а дом. доктор- жена) :

След спиране на противозачатъчни е възможно да няма 6 месеца цикъл ( #Crazy ) и не е необходимо да се притеснява човек през това време... и след тази половин година ако не е забременял да отиде вече на гинекологичен преглед?


 newsm09
Цитирай

Стара Загора

Мнения: 488
Сигурно си е мислила за нещо друго не за цикъл.
Цитирай

в Австрийско...

Мнения: 1 951
Отивай на друг лекар според мен, не се чуди повече.
Цитирай

София

Мнения: 2 140
аз не мисля,че е много нормално,но при мен наистина така се случи и нямах цикъл 7 месеца след противозачатъчни.
Цитирай

CH/Sofia

Мнения: 456
При мен, след спирането на противозачатъцхните, моя гинеколког ми каза че най-вероятно през следващите 6 месеца не може да се забременее, но нищо не спомена за месецния цикъл...
Аз си имах редовен цикъл без никакви нарушения...
Предполагам че лекарката е искала да каже че шансовете за забременяване през следващите 6 месеца е малък, но както всички знаем човешкото тяло не е машина и много пъти природата ни изненадва...

 Rolling Eyes
Цитирай

Cтраната на лалетата...

Мнения: 7 914

angels_zg
Ама в смисъл ти ходи ли на преглед? И какво ти казаха ( ако си)?


elph   хапчетата са спрени още август и са взимани заради кисти....и точно менструация имаше предвид  Wink



Marinski , в чужбина хич не е лесно да си смяняш доктора за голямо съжаление Sick

Цитирай

София

Мнения: 2 140
и аз ги бях пила заради кисти.Ходих един път на лекар и ми казаха,че ако до еди колко си време не ми дойде,ще го предизвикат.А на 7-мия месец отидох при друг и ми правиха лапароскопия,защото кистите не се бяха махнали от тия противозачатъчни,а и не ми идваше.
Цитирай

Пазарджик

Мнения: 1 029
elph, аз знам, че шансът е по-голям.Чрез противозачатъчните просто подтискаш овулацията.При спирането им, още първият месец можеш да забременееш даже с близнаци.
Аз бях такъв случай.
Звездичка, просто смени лекарката.
Има много информация в Библиотеката.Четете!
И търсете добри лекари!Това е много важно!
Успех!
angels_zg, на теб от противозачатъчните ли не ти идваше или се оказа друга причина?

« Последна редакция: вт, 11 апр 2006, 14:09 от danidan »
Цитирай

София

Мнения: 2 122
Дължи се н аниска компетентност от страна на медицинското лице!
Цитирай

Cтраната на лалетата...

Мнения: 7 914
Да не разводнявам темата ама аз просто споделих каквото ми чуват ушите!

И  потърсих подкрепа сред вас понеже се зачудих аз ли съм луднала, че разбирам грешно нещата и ситуациите...или и аз не знам какво вече Embarassed Rolling Eyes Sad
Цитирай

в Австрийско...

Мнения: 1 951
На мен ми прозвуча все едно ти е казала че може да нямаш цикъл и да забременееш същевременно, затова така реагирах.

Marinski , в чужбина хич не е лесно да си смяняш доктора за голямо съжаление Sick

Това ми е до болка познато защото и аз съм в чужбина, но не обърнах внимание къде си ти  Embarassed А не можеш ли да си поискаш направление за гинеколог?
Цитирай

Cтраната на лалетата...

Мнения: 7 914
На мен ми прозвуча все едно ти е казала че може да нямаш цикъл и да забременееш същевременно, затова така реагирах.

Marinski , в чужбина хич не е лесно да си смяняш доктора за голямо съжаление Sick

Това ми е до болка познато защото и аз съм в чужбина, но не обърнах внимание къде си ти  Embarassed А не можеш ли да си поискаш направление за гинеколог?



Ще изчакам  още 1 седмица и пак ще отида... да се надяваме, че докато стане време да се прибирам ще знам дали да радвам роднините  35... а пък ако не се разбере в България със сигурност ще стане ясно Wink

 Hug
Цитирай

в Австрийско...

Мнения: 1 951
Ами стискам палци да е бебче тогава  newsm10 А тест прави ли? Колко ти закъснява според теб?
Цитирай
Момичета може ли да ми обясните на какво се дължи следното изказване на доктор( не е  гинеколог, а дом. доктор- жена) :

След спиране на противозачатъчни е възможно да няма 6 месеца цикъл ( #Crazy ) и не е необходимо да се притеснява човек през това време... и след тази половин година ако не е забременял да отиде вече на гинекологичен преглед?
 

Странно изказване наистина.... ама това дето си мисля е че може би е искала да каже че 6 месеца е възможно да няма овулация, а не цикъл.
Аз съм пила противозачатъчни и веднага след спирането цикъла си беше със същата продължителност. Не е имало липси на М.

При всички случаи потърси мнение на специалист гинеколог, а не се връзвай и още повече пък да се притесняваш от приказки на дом.доктор.
Цитирай

София

Мнения: 7 718
Ако се пият противозачатъчни за предпазване от бременност, след спирането им обикновено настъпва веднага цикъл и може да се забременява.
Аз забременях на втория месец след спиране на противозачатъчни .
Ако се пият противозачатъчни с лечебна цел, след спирането им е възможно при определени заболявания да няма цикъл дълго време, защото просто проблемът си остава.
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
1-14 от 29 отговора