Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 18 апр. 2006, 16:09 ч.
  • Преглеждания  420  Мнения  9  Онлайн  1
Отговори
  • Burgas
  • Мнения: 255
Детето ми на 7 месеца е трети ден на антибиотик обаче днес и излезе обрив по телцето.Водих я на личната лекарка тя ми каза,че най вероятно е от антибиотика и ми каза да го спра.Сега се претеснявам като спра антибиотика възможно ли е пак да вдигне температура ако не е доизлекувана.                                                                 

Реклама
# 1
  • В лудницата на 2-рия етаж.
  • Мнения: 2 026
Антибиотикът от пеницилиновата група ли е?Те най-често дават алергии при децата.Спирай го,щом детето се е обринало и без това той се изписва при налична инфекция или за профилактика на такава,за температурата не помага.Давай и Панадол или нещо друго за Т.Щом 3 дни го е пила и не е вдигала Т,значи организмът се е преборил.Можеш да и даваш и Вит.С за подсилване на имунитета.

# 2
  • София
  • Мнения: 1 810
Моята щерка също се обрина от Аб, а после и от сиропа за кашлица, купих Кларитин и не съм спирала антибиотика,а го продължих,заедно с анти-алергичния сироп  Wink
Проблеми нямаше-обрива почти същия ден изчезна.
Това ,разбира се по препоръка на педито  Peace

# 3
  • Burgas
  • Мнения: 255
Антибиотика е Оспамокс.Вчера ходих при педито тя ми каза веднага да спра антибиотика и ми изписа Кларитин.Видя и гърлото и каза че не е червено и е спокойно.После ходих при още една лекарка тя каза да продължа още един ден антибиотика и и видя гърлото и каза ,че още е малко червено.Незнам на кого да вярвам но от страх спрях антибиотика.Дано всичко е наред.В момента вади и зъбчета,почти са и избили.Седя и се чудя как може да се разминават лекарските мнения.Сигорно ака я закарам при още един ще каже друго.Егати и лекарите.

# 4
  • София
  • Мнения: 1 810
Не знам какво да ти кажа  Confused аз знам,че АБ трябва да се пие не по-малко от 3дни, но ние не го спряхме и го пихме 5 (по предписание на лекарката).Пък и видях,че обрива от Кларитина изчезна почти същия ден,в който й го дадох.
Не съм търсила друго лекарско мнение, иначе гаранция щеше да е различно  Shocked  А няма какво да се чудиш- винаги има разминаване на мненията.
Аз не разбрах за какво ви е изписан тоя АБ  Rolling Eyes

# 5
  • Burgas
  • Мнения: 255
Ами изписаха го за зачервено гърло.Обаче едната каза,че има чарвено гърло а другата каза,че няма и че е спокойно гърлото. newsm78

# 6
  • Burgas
  • Мнения: 255
И още нещо-избиха и две зъбчета.Затова сега се чудя защо ми е вдигала температурка от гърло или от зъбките.И коя лекарка е права. newsm78

# 7
  • London, Sofia
  • Мнения: 8 914
И още нещо-избиха и две зъбчета.Затова сега се чудя защо ми е вдигала температурка от гърло или от зъбките.И коя лекарка е права. newsm78
Как й е гърлото? Не я ли прегледаха? Гери е приемала АБ единствено като имаше ангина. Алергия има от Клацид и тогава ни предписаха капките против алергията.

# 8
  • Burgas
  • Мнения: 255
И аз не знам защото както писах едната лекарка каза,че е с червено гърло а другата каза,че гърлото е спокойно и не е чарвено newsm78

# 9
  • London, Sofia
  • Мнения: 8 914
И аз не знам защото както писах едната лекарка каза,че е с червено гърло а другата каза,че гърлото е спокойно и не е чарвено newsm78
Ако е със зачервено гърло, то при спирането на АБ е вероятно да вдигне Т - говоря от опита си с Гери, но дали е или не е със зачервено гърло все пак някой лекар трябва да види. Като бяхме на Велинград и Гери вдигна Т, тамошната лекарка каза - налепи. Дойдохме тук при педито - к`ви налепи, нищо подобно. Онази явно е видяла сиренцето от попарата, която Гери беше хапвала преди това Mr. Green

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт