Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 19 апр. 2006, 09:53 ч.
  • Преглеждания  7 015  Мнения  41  Онлайн  1
Отговори
Здравейте и от мен!Много ми е приятно,че се регистрирах и ще се чувствам по-пълноценно,защото Ви чета отскоро и наистина смятам,че сте един от най-позитивните форуми за самопомощ! Peace
Сега за въпроса ми пия дуфастон от 17 ден на цикъла си и още на 3 ден от приема ми излязоха 3 огромни пъпки,които са толкова болезнени и депресиращи,че направо не ми се поглежда огледало!Мислите ли ,че може да е от дуфастона?И ако нямам нужда от допълнителен прогестерон,дали това е причината за появата на тези пъпки...Готова съм на всичко за да имам бебче,но трябва да знам дали е нормално състоянието ми и дали не е признак на нещо друго....Моля Ви момичета,ако някой се е сблъсквал с подобна ситуация да ми каже 2 думи.....Благодаря предварително... Hug  bouquet

Реклама
# 1
  • София
  • Мнения: 4 264
Напълно те разбирам. И от Дуфастон, и от Утрогестан ми излизат пъпки и се чувствам ужасно, защото и през пубертета съм нямала пъпки. След като престанеш да го пиеш - изчезват, а дотогава, използвай лосион Акне Аут Актив. Всичко е на хормонална основа, не се безпокой!

# 2
  • в сърцето му
  • Мнения: 1 925
И аз също се опъпчих от Дуфастона и док ми каза, че било нормално. Peace

# 3
  • Мнения: 4 131
И аз докато пиех Дуфастон се опъпчвах така по брадата и челото, само че точно преди М. Кожата ми е суха и пъпки не съм имала преди това, дори в пубертета.  А тези са големи и подкожни. Според мен е от хормоните.

# 4
Благодаря Ви много!Утешително звучи,че е нормално..доста се стреснах!Много неприятно положение!Ще си купя още днес Акне аут!!! Hug

# 5
  • в едно любящо сърце
  • Мнения: 195
Аз пия Утрогестан 2х1, но никакви пъпки нямам, нито ми е зле. На втория ден от приема ми падна рязко кръвното, и много се чудех дали да го продължа, но нали сме готови на всичко за бебче си го продължих. Е, вече 5-ти ден го пия и кръвното си ми е добре сега, само започва да ми се гади на гладно. Дали не е от него?

# 6
  • Бургас
  • Мнения: 1 061
Нека и за се включа
От Понеделник си слагам Утрогестан 2х2 /вагинално/ и от вчера следобед съм ужасни пъпки по лицето - дори помислих че е слънчева алергия /въпреки  че вчера нямаше  Nature Sunny
Дори днес се чудя дали да не се обадя на доктора да го спирам Утрогестан а
Да ви попитам вас сърбят ли ви пъпките Crazy -  при мен са като от ухапване от комар и ме сърби. #Cussing out
Чудя се дали да не си изследвам прогестерона и ако е достатъчно висок да спра тези хапчета newsm78

# 7
  • Бургас
  • Мнения: 1 061
Между другото, когато пиех дуфастон ми нямаше нищо, поне не съм забелязала Outta Joint

# 8
Тини,дали пък аз ако мина на утрогестан няма да се скрият тези противни пъпки!Възможно ли е различният продукт да влияе различно на жените?!Дори под фдт се личи!Ужасно е !Но ще търпя! LaughingМен пъпките и ме сърбят и ме болят!Дори снощи обръщайки се и сменяйки позата си  в съня си,усещах как дори допира с възглавница ми пречи ! smile3511

# 9
  • София
  • Мнения: 4 264
Хоупи, на мен и от Дуфастон, и от Утрогестан ми са се появявали пъпки. Знам, че е ужасно, особено за една жена, но ако се налага - търпи и това е.

# 10
  • Мнения: 4 131
Стефани, гаденето може да е от дуфастона. И аз го имах, макар че може при мен да са и от проблеми със стомаха.

От миналия месец съм вече на Оргаметрил и пъпка пак ми цъфна на лицето. Прогестерона е виновника май  newsm78

# 11
  • Бургас
  • Мнения: 1 061
Хоупи, не знам как ще ти се отрази смяната може би трябва да питаш доктора
Това което чеата за Утрогестан  е много хубаво, но аз се побърквам newsm61, иска ми се да ходя с мокри кърпи на лицето
lea и при теб ли е толкова"ужасно" имам чувството че лицето ми е като разорана целина - на "бабунки" smile3515

# 12
  • София
  • Мнения: 4 264
Е, чак ужасно Rolling EyesИмах пъпка на брадата и две една до друга на бузата. То за мен и това си е голям ужас, защото никога съм нямала пъпки. А пък майка ми как ме успокои CrazyКаза ми, че от тия хормони и ще се окосмя много Shocked Е, аз още не съм се сдобила и с тая "екстра"

# 13
Ами ще си трая и дано не ми дойде...пък пак си казвам ще търпя каквото и да е стига да дойде бебчо!Точно на "бабунки" и при мен,такива които не избиват само се уголемяват - ужас!Ще говоря с док,ако трябва да ги продължа да пробвам и утрогестан!Да и аз съм чела,че прогестерона е виновен,нещо от рода на това,че се свързва с някакви рецептори ,които възбуждат производство на андростендион и/или тестостерон...ох колко ужасно го обясних Embarassed

# 14
  • Бургас
  • Мнения: 1 061
Хоупи   току що говорих с доктора  phoneuu
Каза че е възможно да се получат подобни реакции
Смени ми Утрогестана с Дуфастон 2х1 че да видим newsm78
Консултирай се и ти с твоя доктор

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт