Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 25 апр. 2006, 19:38 ч.

Ужас изприщих се от Клинианс

  • 880
  • 8
  •   1
Отговори
Майчета,
Дайте съвет как да се оправя. Лицето ми стана на петна, а очите ми подпухнаха все едно не съм спала от дни. Направо изглеждам ужасно Cry Cry Cry
Хубаво си ползвах българските кремчета, ама майка ми не, трябвало да ползвам хубава козметика и по препоръка на момичето в аптеката ми подари Клинианс. Първият ден всичко си беше наред, на втория ми се подуха очите, но аз си помислих, че съм се преуморила нещо, но днес се намазах отново и лицето ми стана цялото на петна Cry Cry Cry
Сега се чудя какво да правя, измих се, но лицето ми така гори, че неиздържах и си сложих от кремчето на щерката уж малко да ме успокои, но то ме засърбя още повече и заприличах на петниста хиена Cry Cry Cry Какво да правя newsm78 Cry newsm78 Cry

# 1
  • Варна
  • Мнения: 13 518
Отиди на кожен лекар

# 2
  • Мнения: 4 914
Какво точно си използвала на Клиниънс?Аз съм имала крем за лице и околоочен и бях доволна от тях.Сега мися да си купя тоалетното им  мляко.

Последна редакция: вт, 25 апр 2006, 20:21 от brianna

# 3
  • в една мансарда точно под звездите ..........
  • Мнения: 312
Да не е бил с изтекъл срок на годност! newsm78
Аз бях доволна като ползвах такива продукти! А може да си направила и някаква алергична реакция!

# 4
  • Мнения: 5 136
Преди години от дезодорант от тази марка ми се получиха рани.  Twisted Evil Отиди на лекар.

# 5
  • София
  • Мнения: 1 117
Аз имах подобна реакция след Виши, слава Богу беше мостра. Очудващото в случая е, че крема беше за чувствителна и алергична кожа, аптекарката ми каза, че е точно за мен. Кожата пареше, бях почервеняла. Не знам скъпата козметика да имат практика да ти върнат парите при проблем, както е при каталожната. Но явно си зависи от типа кожа, жалко за хубавия крем.

# 6
  • Мнения: 5 381
Ти от крем си се изприщила, поне имаш обяснение. А аз от 2 дни имам страхотни обриви и не мога още да разбера от какво. Като пия алергозан изчезват.  Twisted Evil

# 7
Какво точно си използвала на Клиниънс?Аз съм имала крем за лице и околоочен и бях доволна от тях.Сега мися да си купя тоалетното им  мляко.
AZIONE VITAMINA C+A - почистваш гел, дневен крем и околоочен. Точно както си казват, че за максимален резултат трябва да използваш продукти от една серия.
До сега такова нещо не ми се беше случвало, не че се мажа толкова често, но ето сега когато исках да си създам навици и то да ми се случи  Cry Cry Cry
Проверих и срокът на годност и той си е в ред, просто откъде се взе тази реакция един Господ знае.

# 8
  • София
  • Мнения: 3 302
Спри мазането и започни прием на антихистаминов препарат - 1 таблетка /алергозан, ериус, зиртек - каквото имаш в домашната аптечка/, а утре - беж при чичо доктор.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт