Кауфланд 19

  • 108 898
  • 745
  •   1
Отговори
# 735
  • Мнения: 4 841
Има вариант да не го връщаш, а само да ти изплатят разликата до по-ниската цена.  Peace
Вместо да го бракуват. Peace

До сега такава опция не са ми предлагали.

Вчера за пореден път, напоследък все по често, на касата ми маркираха стока на по висока цена. Обикновено чакам на информация да ходят да проверяват, че да ми върнат разликата. Честно вече нямам нерви. Вчера поисках да върна стоката и да ми върнат парите.

# 736
  • Мнения: 299
И вие мислите ли, че наистина ги бракуват... Rolling Eyes
Работила съм в хранителен магазин и съм се нагледала на какво ли не.
Примери: вмирисаното месо или го овкусяват и го продават на по-висока цена или го връщат на фирмата, а тя пък прави луканки и салами от него.
Хайвер за 60 лв кг след изтичане на срока му го омесват с новия и така си го продават отново въпреки, че е развален вече.
Така наречените охладени меса, преди това са дълбоко замразени и ги продават като охладени и още куп неща мога да пиша за хранителните магазини.

# 737
  • София
  • Мнения: 9 848
Кога
Има вариант да не го връщаш, а само да ти изплатят разликата до по-ниската цена.  Peace
Това е, ако е сбъркан етикетът. А когато стоката е заредена на друго място и под нея стои подвеждащ етикет, няма такава опция.
И вие мислите ли, че наистина ги бракуват... Rolling Eyes
Работила съм в хранителен магазин и съм се нагледала на какво ли не.
Примери: вмирисаното месо или го овкусяват и го продават на по-висока цена или го връщат на фирмата, а тя пък прави луканки и салами от него.
Хайвер за 60 лв кг след изтичане на срока му го омесват с новия и така си го продават отново въпреки, че е развален вече.
Така наречените охладени меса, преди това са дълбоко замразени и ги продават като охладени и още куп неща мога да пиша за хранителните магазини.
Това, което пишеш, се отнася за стока, която не е напускала магазина, нали? В случая говорим за стока, закупена и върната от клиент.
Аз си мисля, че няма фирма, която да допусне върнат хранителен продукт от клиент да се озове отново на витрината. Най-малкото не се знае как е съхраняван продукта, дали не е пипан с мръсни ръце и т.н. Но това са си мои мисли, разбира се....

# 738
  • Мнения: 28 704
Кога
Има вариант да не го връщаш, а само да ти изплатят разликата до по-ниската цена.  Peace
Това е, ако е сбъркан етикетът. А когато стоката е заредена на друго място и под нея стои подвеждащ етикет, няма такава опция.


На мен са ми връщали пари за картофи, които бяха заредени на грешно място, т.е. те са вид Х, но са сложени над етикета на вид Y. Разликата не беше голяма, нещо от рода на лев и нещо или два и нещо, но понеже ми се случва често да ми маркират погрешно, отидох да се разправям на информация. Те не се теглеха на кантара, а бяха 5 кг в чувалче.
Казах, че съм купила картофи по еди колко си ст/кг, а са ми ги хванали по еди колко си. Момичето каза, че това са друг вид картофи, но като провериха, че са заредени грешно, ми върнаха разликата. Peace

# 739
  • София
  • Мнения: 13 009
Кога
Има вариант да не го връщаш, а само да ти изплатят разликата до по-ниската цена.  Peace
Това е, ако е сбъркан етикетът. А когато стоката е заредена на друго място и под нея стои подвеждащ етикет, няма такава опция.


На мен са ми връщали пари за картофи, които бяха заредени на грешно място, т.е. те са вид Х, но са сложени над етикета на вид Y. Разликата не беше голяма, нещо от рода на лев и нещо или два и нещо, но понеже ми се случва често да ми маркират погрешно, отидох да се разправям на информация. Те не се теглеха на кантара, а бяха 5 кг в чувалче.
Казах, че съм купила картофи по еди колко си ст/кг, а са ми ги хванали по еди колко си. Момичето каза, че това са друг вид картофи, но като провериха, че са заредени грешно, ми върнаха разликата. Peace

Преди 2-3 месеца купих от Фантастико котешка консерва. Под нея имаше промоционален етикет. Видях само цената, а по-малките букви изобщо не можах да ги прочета, защото етикетът беше на много неудобно място. На касата излезе почти 2 пъти по-висока цена. Поисках да я върна, защото се досетих, че етикетът е бил за друго, а хората, след като погледнаха на щанда, ми възстановиха разликата. А в случая дори не съм сигурна, че те са сложили етикета там. По-скоро промоционалната стока е била свършила, а някой клиент, търсейки конкретна консерва, беше разместил всичко.

# 740
# 741
  • Мнения: 642
Има проблем с новата тема.

# 742
  • Мнения: 22 867
И при мен, линкът трябва да се оправи. Peace

# 743
  • Мнения: 325
Махнете m. от URLa и става нормално: нова тема

# 744
  • Мнения: 3 937
Отваря ли се вече. На мен така ми излиза линка на таблета  Peace

# 745
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 10 759
При първия опит не стана, но на втория успях.  bouquet

Общи условия

Активация на акаунт