Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 28 апр. 2006, 08:47 ч.
  • Преглеждания  699  Мнения  3  Онлайн  1
Отговори
  • Густо майна филибето,слънце грее от небето
  • Мнения: 1 645
Вчера ни направиха последната доза,и малко по късно Цялото лице на Дани беше "обсипано" от много ситни ,ама много ситни череникави петънца.
По късно се обадих на педито, и тя каза че са се получили от истиричният рев който "врътна" в консултацията + нежната му кожа, и се е получила реакция.
На другият ден обривът щял да изчезне.
Да ,  ама не.Обрива си стои,само че петната са избедняли.
Дани  винаги реве по този начин,и никога не му  се е получавал такъв обрив.
От ваксината не можело да бъде.

Възможно ли е да е от ваксината или е от неистовото реване,вие как мислите newsm78

Реклама
# 1
  • sofia
  • Мнения: 764
Да, особенно при по-бяла кожа и предразположеност към Алергии. Организма може да се чисти 1-2 седмици след това.

# 2
  • London, Sofia
  • Мнения: 8 914
Да, особенно при по-бяла кожа и предразположеност към Алергии. Организма може да се чисти 1-2 седмици след това.
Peace Възможно е страничните ефекти да се появят от 7-я до 14-я ден Peace

# 3
  • На баира-в дясно
  • Мнения: 1 187
doda само полиото ли приехте,или в комбинация с друга ваксина? newsm78
Ние също сме с много бяла кожа,а имаме и алергия.. ooooh!

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт