Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Здравословни проблеми и профилактика
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Haskovo

Мнения: 150
моля ви за съвет и помощ,мами:от няколко седмици една мисъл се е втълпила в съзнанието  ми и ме преследва,като натрапчива психоза или невроза незмам точно,но ме притеснява,снощи като си легнах неможах да заспя и отново тази мисъл,получих сърцебиене,тръпки минаваха по тялото ми ,цялата треперих,състояния,който не ми са се случвали до сега,нервно психически,сега смятам да си взема валидол и нещо др.на билкова основа за успокоение,не съм се консултирала с лекар още ,а и кърмя ,и немога да вземам лекарства.Някой имал ли е подобен проблем и как сте се справили, newsm78 моля споделете  Smile
Цитирай


Мнения: 9 963
Консултирай се с невролог (или психолог). Една приятелка се оказа в реанимацията на Пирогов след опит за самоубийство заради "натрапчиви мисли". Сега е добре, но не знам точно как се отърва от тях... Родителите й я водиха някъде. Надявам се, че твоето не е толкова тежко, но вземи мерки да не стане. Мисля, че това е нещо като депресия.
Цитирай

София

Мнения: 278
За първи път ли ти се случва? Тоест други подобни мисли имала ли си?
Цитирай

Пловдив

Мнения: 8 378
Зависи каква е натрапчивата мисъл. Аз често имам такива. Но по логически път стигам до истината сама за себе си, сякаш за да си вкарам някакво успокоение или обяснение и да видя, че няма причина да си мисля конкретното нещо, убеждавайки се в правотата на правилното мислене, а не в силата на внушението.
За какво точно става въпрос?
Цитирай


Мнения: 411
Сакън,на невролог не ходи!Сега си има специалисти...стига с тези невролози,набедени,че разбират от всичко.Вземи си валидола,но  имай предвид,че сваля кръвно...при по-чувствителни индивиди може да ти се усили сърцебиенето.Оф,минала съм през това...,знам какво е.Ако усетиш,че нещата отиват на зле...тичай при психиатър,но в никакъв случай не чакай да минат от самосебе си.Дано не се стига до там....храни се добре,почивай си.Изтощеният организъм най-често страда от таква гадости.
Цитирай

София

Мнения: 4 978
Щом тази мисъл ти причинява всичко това, стигни до дъното на проблема и го разреши
Ако само го подтискаш той ще се връща отново и отново.
Цитирай

Burgas

Мнения: 7 186
Най- добре потърси квалифицирана помощ- психолог или психиатър. Щом състоянието те те притеснява, пречи ти и не можеш да се справиш сама с проблема си явно имаш нужда от лечение. И не приемай съвети от всеки, то "лекарства за успокоение" има бол, но най- добре да ти ги изпише специалист.
Цитирай
Напълно нормално е за млади малйки, които все още са доста тревожни и неуверени. Сподели с човека, който ти е най-близък, той би могъл да види нещата обективно и да те успокои, че притесненията ти са напразни.
Цитирай

BE, 2260

Мнения: 5 540
Случвало ми се е веднъж. Пак беше по това време на годината, затова го свързвам и с пролетната умора.
Държа ме около месец Tired Нищо не беше в състояние да ме успокои, че притесненията ми са напразни. Всичко ми беше черно. Когато си депресиран, не можеш сам да се хванеш за косите и да се измъкнеш от дупката. Потърси помощ или поне някакво лекарство без рецепта. Чувала съм за Ремотив /с екстракт от жълт кантарион/ с/у депресия, но не съм го пползвала.
Успех!
Цитирай

Haskovo

Мнения: 150
благодаря ви за отговорите,за първи път ми се случва,да.Лилита ти пила ли си нещо ,с лекар ли се консултира?
Цитирай

Русе

Мнения: 490
Валидол , валериан , каквото искаш , но внимавай с лекарите , те винаги тъпчат с кво ли не !
Ако имаш желание пробвайс чай от -жълт кантарион+липа+ лайка .Действа добре на нервната система , пък и снищо няма да ти навреди. Peace
Цитирай

София

Мнения: 278
Абсурдна ли е мисълта? Ако не, има ли вероятност това, което те тревожи да е вярно и ако да-може ли да се провери?
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.