Ozone подвежда потребителите си с лъжливо описание

  • 3 668
  • 16
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Преди няколко дни най после си поръчах PS4 Pro от името на майка ми от Ozone.Както ясно се вижда в описанието се казва, че бъндъла съдържа освен втори джойстик и играта Horizon: Zero Down.Днес каква беше изненадата ми, когато отворих кутията на конзолата и вътре нямаше играта, а само една друга, която бях поръчал отделно.Свързах се със операторите на сайта и ги попитах какво става, защо я няма играта.Почнаха да се оправдават, че били забравили, че щели бързо да оправят описанието, че надолу в описанието пише, че комплекта не съдържал игра и дори ми предложиха код за отстъпка, като компенсация.Казах им, че не искам такъв код, а ако не може да ми дадат тази игра то тогава да ми предложат друго заглавие.Отговориха ми, че нямало възможност.Направо ме прецакаха с игра на стойност 129 лв.
Дано поне повече хора разберат за това.

# 1
  • Мнения: 3 985
Комисия за защита на потребителите, с приложен скриншот. Нямат право да отказват играта, при условие, че по време на поръчване описанието е включвало такава игра.
Може да пишете на Озон един имейл, като просто ги уведомите, че ще съобщите на Комисията за защита на потребителите за случая. Без никакви подробности и моления, просто - уведомявам ви, че от еди си кое име ще подам сигнал до КЗП по повод поръчка еди си коя и липсата в нея на еди си какво.
Има голям шанс много бързо да предложат играта, за да не пускате сигнал. Може да потърсите директно телефон/мейл на мениджър или нещо по-високо в йерархията, като съобщите направо на него за случая.
Ако ли не - пускате си сигнала, и комисията им тръшка добра глоба, ако имате доказателства, които да представите по случая.

# 2
  • Мнения: X
Също така в определения срок имате право да върнете продукта без да посочвате причина за това, а в случая най-вероятно ще Ви поемат и разходите за доставка. Аз съм доволна от Ozone, с мен са били коректен търговец. Свързали сте се с тях след работното време на хората, които могат да помогнат, не знам какво точно се разбрахте с обслужване на клиенти, пишат че са подали сигнал, и предполагам до 1-2 работни дни ще се свържат с майка Ви или Вас да оправят нещата. Грешки се случват, не е приятно, но поне при мен винаги са реагирали адекватно и са ги поправяли.

# 3
  • Мнения: 2 998
Той не иска да връща конзолата, а да си получи играта, за която си е платил. Аз не бих я върнала, а ще си настоявам да ми се даде пълният комплект.

# 4
  • Мнения: 11 234
Ами върни я! До 14 дни можете да върните всичко купено в Интернет!

Колкото и да настояваш няма нищо повече да ти пратят. Правописна грешка горе и вярно описание долу.

# 5
  • Мнения: 2 998
Къде се вижда описанието? newsm78

# 6
  • Мнения: 11 234
На снимката качена от потребителката. Има и чат. Но не мисля, че тази снимка може да се счита за доказателство - все пак ако си по-добър с фотошоп може да напишеш, че го продават с тристаен апартамент Wink

# 7
  • София
  • Мнения: 17 591

Върни я. Не би следвало да е проблем.

# 8
  • Мнения: 2 998
Виж какво пише в мейла ти за потвърждение на поръчката.

# 9
  • Мнения: 1
Здравейте, пиша от позицията на оперативен директор в озоне.бг. Както виждате, заглавието на продукта е за промоция с втори контролер, а описанието е останало от друг продукт с друга промоция. Не подвеждаме никого, допуснали сме техническа грешка. И е редно да споменете, че още на следващия ден сме ви изпратили и играта като компенсация за тази наша грешка.

# 10
  • Мнения: 11 234
Браво Ozone, спазили сте си дадената дума  bouquet

# 11
  • ...в най-дългото очакване на щастие...
  • Мнения: 834
Аз доста често поръчвам от OZONE. От доста години...Винаги са били коректни и точни с доставките!

# 12
  • Мнения: 1
Здравейте! Ще разкажа за съвсем пресен, неприятен опит с тези крайно некоректни търговци от озон.

Първо да спомена, че съм техен дългогодишен клиент, пазарувам редовно и дори съм в т.нар. от тях -  Група: Сребро.

Последната ми поръчка беше от шест филма на двд и Блу рей дискове. Най-скъпият от тях, дойде разопакован и в не добро състояние на кутията. Захабен и очевидно използван.

Естествено, свързах се веднага с тях.

Няколко пъти обясних на служителят, че получавам разопакована стока от тях за ЧЕТВЪРТИ път. Попита ме за състоянието на диска. Отговорих, че кутията е захабена, а дискът запазен.
Поисках замяна на продукта. Отказа! Безочливият отговор беше, че съм купил филма, за да го гледам и щом дискът е ок, значи мога да си го гледам и така.

След няколко часа, започна да твърди, че всъщност дискът бил с опаковка. “Доказателството” беше някаква неясна и силно манипулирана снимка. Уж от подготовката на пратката. Очевидно кропната, на нея се виждаха само 3 от дисковете, а останалите 3, сред които използваният, бяха изрязани и от тях се подаваше по сантиметър.

На въпрос защо пратката е била без опция за преглед, той започна да твърди обратното. След справка със Спиди и номера на товарителницата, се оказа, че преглед наистина не е имало. Това беше поредната лъжа от служителят на озон.

На следващия ден се свързах и по телефона с тях. Този път служителка, започна да твърди, че 2/3-ти от дисковете им, идвали без целофан.
Двамата дори не бяха си уеднаквили версиите, поне за да лъжат еднакво.

Казах й, че съм клиент на фирмата от години, купил съм от тях СТОТИЦИ дискове и винаги са били с целофан.

След кратко чудене, каза, че те на място си ги фолирали. Помолих я, в такъв случай да фолират и моя диск - замълча като пукъл...

Съветът ми към всички е, ако решите да поръчвате от този сайт, ВИНАГИ да настоявате да изпращат с опция за преглед. В противен случай, има риск да получите разопакована и използвана стока и като се обърнете към тях, просто да ви кажат - “Не е вярно...”

# 13
  • Мнения: 3 157
Напоследък и аз съм много недоволна от тях,поръчвам съвсем елементарни консумативи-тетрадки,блок за рисуване,моливи-съвсем стандартни неща,които имат наличност,но не ги доставят със седмици...ами много е дразнещо,анулирам/връщам вече втора поръчка

# 14
  • Мнения: 123
Напоследък и аз съм много недоволна от тях,поръчвам съвсем елементарни консумативи-тетрадки,блок за рисуване,моливи-съвсем стандартни неща,които имат наличност,но не ги доставят със седмици...ами много е дразнещо,анулирам/връщам вече втора поръчка
Аз пък до сега не съм имала никакви проблеми с поръчките от там. Винаги всичко си идва на време. Е, не съм поръчвала по време на разни кампании, тогава със сигурност ще има забавяне, то на всякъде  е така. Но чак седмици... дадоха ли някакъв отговор защо толкова се бавят?

Общи условия

Активация на акаунт