Хотел Финландия - Пампорово - лошо впечатление

  • 3 103
  • 23
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1 776
Афектиран съм и държа да споделя...

Детето ми навършва 16 години. Поради стечение на обстоятелствата, наложи му се да празнува 16-ия си рожден ден в Пампорово, по време на математически лагер.
Е, ние с жена ми като отговорни родители се погрижихме да почерпи учениците, с които е на лагер с торта. Предварително се свързахме с хотел Финландия в Пампорово и се уговорихме с управителката му - Мариана Згурова да заплатим торта и да бъде поднесена на децата на вечеря на 20 юни.

Имаше ли торта - нямаше!!!

Описал съм цялата случка с подробности и предварителната ми кореспонденция с хотела тук:

http://alekdimitrov.com/comment.asp?NID=577

Резултатът е... детето ни е сдухано на първия си рожден ден, който празнува без родителите си заради...
Ако още ви се ходи... - хотел Финландия в Пампорово, заповядайте.

Последна редакция: ср, 21 юни 2017, 08:09 от kodbg

# 1
  • Мнения: 25 645
Не става ясно каква е причината, защо не е поднесена тортата...Освен, че имате желание да им потрошите инвентара... newsm78

# 2
  • Мнения: 2 908
Освен, че имате желание да им потрошите инвентара... newsm78
И аз като го прочетох:  Joy Joy Joy Joy

# 3
  • София
  • Мнения: 11 657
Афектиран съм и държа да споделя...
...........................
Ако още ви се ходи... - хотел Финландия в Пампорово, заповядайте.

Аааааа, не, благодаря! От много години съм в разрез с нашите хотели, независимо по какъв повод, независимо. От тях нищо не става, не могат, не зная, , не умеят, ще ме отровят в ресторанта,  не стават за нищо.  Не, не и не!
Потроши им инвентара, ще те набият, ще те затворят за 24 часа и ще те пуснат. Ако ти стиска, това е. Peace

# 4
  • Мнения: 1 776
Не става ясно каква е причината, защо не е поднесена тортата...Освен, че имате желание да им потрошите инвентара... newsm78

Причината е написана съвсем ясно в поста ми - Идиоти.
Конкретна такава, след разговора ми с управителката - тортата била поръчана, но забравили да я поднесат.

Нещо нередно ли съзирате в желанието ми да почупя инвентара на хотела и да извия вратовете на персонала?
Определено не ми е в стила, но когато засяга детето ми не е изключено. Напълно нормално и чистосърдечно желание.

Последна редакция: ср, 21 юни 2017, 08:49 от kodbg

# 5
  • Мнения: 46 403
...забравили да я поднесат...
Моето дете е много по-малко, но по някоя време щеше да каже - "Готови сме вече за тортата", така че и да са забравили, ще я извадят.

Не ги оправдавам, просто се учудвам на развитието...

# 6
  • Мнения: 25 645
Значи са забравили. Искайте си парите обратно, извинение, компенсация. Чак да трепете персонала, и да трошите инвентара, ще компенсира ли детето, което е почти мъж вече...и сигурно е искал да почерпи с уиски а не с тортичка.  Mr. Green

# 7
  • Мнения: 1 776
Извинение и компенсация не искам, детето също няма да компенсирам.
Ще компенсирам възмущението ми от некадърния персонал.
И ще направя контраст със стандартния овчи турист, който е свикнал на абсурдно обслужване, маха с ръка и вика здраве да е. Докато дойде следващия, който пак си го отнася от неквалифицирани служители.
.

# 8
  • Мнения: 615
Аз съм съгласна с автора...

Настроиха луксозни хотели в БГ и ги напълниха със селски, необучен персонал... Кака Пена влиза рано, рано в стая за 120 лв. нощувката и пита кога ще ставате, че тя трябвало да чисти  Shocked

На автора ще кажа да не си хаби нервите... Станалото, станало...

# 9
  • Мнения: 46 403
Жалби и глоби.
Това е начинът.
Като се бръкнат служителите няколко пъти, ще започнат да не забравят.

И все пак на мен ми се струва, че детето ви премълчава нещо Simple Smile

# 10
  • Мнения: 5 060
Тортата изненада ли беше за детето или е знаело, че сте поръчали?
Ако е първото, успяли са да го изненадат като не са я поднесли.
Ако е второто- просто е трябвало да я изиска от персонала.
Иначе не змам какъв човек/професионалист трябва да си, че да забравиш тортата на рожденика, който се предполага е бил единствен на този ден. Ох, и петима да са били, много са зле тия.

# 11
  • София
  • Мнения: 5 168
По българските хотели стават такива гадости, че направо се успокоих, като прочетох, че на детски лагер всъщност нищо не се е случило!

# 12
  • Мнения: 12 644
Не инвентара, главите ще им потроша. Никакви жалби и глоби няма да върнат разочарованието на детето.

По българските хотели стават такива гадости, че направо се успокоих, като прочетох, че на детски лагер всъщност нищо не се е случило!

Да, свикнали сме на всичко и това нищо не е.

# 13
  • Мнения: 6 489
е, то не става само с мрънкане и закани след като е станала случката. трябвало е тогава да се реагира, веднага. аз като виден маниак на тема контрол сигурно щях да ги прозвъня още в 16 часа, за да питам всичко ли е наред. а ако детето даде знак, че почерпката се проваля, щях да се свържа с управителката, за да се изясним що така  newsm29 все нещо щяха да направят - от друг хотел ли ще взимат, пастите от сладкарницата ли ще раздават, ама щяхме да закърпим положението.

# 14
  • Мнения: 1 776
е, то не става само с мрънкане и закани след като е станала случката.

Хъх.... имаме съвсем разлини очаквания и възприятия.
Ако се поставя от другата страна и направя това, което предлагаш, за мен би било най-малкото обидно - не бих разбрал защо човекът се съмнява в компетентността ми и след като подробно съм уточнил и потвърдил писмено даден ангажимент ми губи времето с искане за поредно потвърждение.

Факт е, че доколкото имам опит с хотели, то е такива извън България, но наистина не мога да намеря в себе си вина, че не съм направил 100% от необходимото за да се случи това, за което съм платил.

Общи условия

Активация на акаунт