Забравена парола?
или
Регистрирай се Активация на акаунт


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Диети и отслабване
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

на пистата

Мнения: 3 057
преди няколко дни си купих един антицелулитен крем, казва се VENUS някакъв Италиански и още от първото мазане започна да ме сърби ужасно.какво да правя да го спра ли?
Цитирай


Мнения: 870
Най-добре го спри и се посъветвай с дерматолог. Може след време пак да пробваш да се намажеш с него, направи малка почивка.
Цитирай


Мнения: 686
Спри го, докато не си се изринала!
Сигурно има някоя съставка към която си алергична
Цитирай

София,Драгалевци

Мнения: 328
Прочети внимателно какви са съставките му.Може да си алергична към някои от тях.За сега като първа мярка го спри,че кожните проблеми са доста неприятни и упорити.За антицелулитни гелове и кремове много пише в този форум,питай,мамите ще ти дадат добри съвети.И надявам се,разбира се,да нямаш проблеми с VENUS-а.А не може ли да го върнеш,щом не ти понася?
Цитирай
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.