Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Реклама
  • 12 май 2006, 13:18 ч.
  • Преглеждания  14 783  Мнения  27  Онлайн  1
Отговори
  • Мнения: 3 080
Вижте какво открих в един друг форум. Един от участниците твърди, че в Биоактив хром имало хормон на тиреоидата и се отслабвало от тиреотоксикоза.  Shocked
Пускам го тук, защото доста момичета се оплакваха от главоболие при приема му.

Източник

Реклама
# 1
  • Мнения: 6 681
Ха-ха....кофти

Аз вече изобщо не вярвам на фармацевтичните фирми и препарати......колкото по- малко, толкова по- добре

# 2
  • София
  • Мнения: 7 055
А какво означава "тиреоидни хормони " ?  newsm78

# 3
  • Мнения: 6 681
Мисля, че се отделят от щитовидната жлеза

# 4
  • Мнения: 3 080
Хормони на щитовидната жлеза. При свръхпроизводство се  получава слабеене, ама и още много "екстри", дори е опасно за живота, доколкото знам.
Няма ли някоя мама-фармацевт да се включи за разяснения?

# 5
  • Мнения: 6 681
Ето от гуглето какво изскочи за тиреотоксикозата :


Анотация:
Тиреотоксикоза е повишено съдържание на тиреоидни хормони /тироксин/ в кръвта и тъканите, обуславящи нарушения в метаболизма и функциите на организма.

Описание:


Тиреотоксикоза е повишено съдържание на тиреоидни хормони /тироксин/ в кръвта и тъканите, обуславящи нарушения в метаболизма и функциите на организма. Най - честа е Базедовата болест. Боледуват хора от всички възрасти, като съотношението жени:мъже е 6:1. Това е органоспецифично автоимунно заболяване, при което функцията на щитовидната жлеза е трайно стимулирана от специфични антитела. Съществува наследствена обремененост, като за манифестирането на болестта имат значение психостресът и инфекциозни фактори. Първите клинични симптоми са от страна на нервната система - емоционална лабилност, повишена нервност, депресия, изпотяване, треперене на ръцете. Има оплаквания от сърцебиене, “прескачане” на сърцето, лесна умора и мускулна слабост, редукция на тегло при повишен апетит, диарични изхождания, повишена температура, нарушения в менструацията.  Може да се установи артериална хипертония, захарен диабет и остеопороза. Диагнозата се поставя въз основа на повишените тиреоидни хормони и ехографското изследване. Лечението е медикаментозно. При неповлияване или високостепенни струми може да се наложи оперативно лечение.


# 6
  • Мнения: 6 681
Мисля, че приемът на йод понижава количеството им

# 7
  • Мнения: 3 080
Мисля, че приемът на йод понижава количеството им
Е да де, ама е безсмислено да се вземат хормони и после йод за понижаването им.

# 8
  • BE, 2260
  • Мнения: 5 540
На една моя приятелка нейна близка-аптекарка отказала да й го продаде, защото бил много вреден.
Като ми го разправяше това преди ок. месец, се засмях, но явно, че има нещо вярно Confused

# 9
  • Мнения: 734
Пууу да му се невиди,  #Cussing outтъкмо бях решила като взема заплата да си купя, че дано взема да ги сваля тези пусти 3 килограма. Ами то ве4е да те е страх да вземеш нещо такова. Някой ще каже ли нещо безвредно???

# 10
  • Gabrovo
  • Мнения: 144
Е супер много се "зарадвах" като дете имах гуша с повишено съдържание на тероидните хормони. Наистина бях много слаба в следствие на това. Но след като всичко отихна си понапълнях Mr. Green. Преди две седмици си взех биоктив хром и го пия много редовно. И сега излиза че може всичко от начало да се почне, а аз не искам да съм слаба заради някоя болест. А съм чувала че след определена възраст лекуването на базедовата болест е само оперативно #Crazy. Май ще трябва да ходя на ендокринолог и да си пускам хормонални изследвания #Cussing out

# 11
  • София
  • Мнения: 3 302
Базедовата болест, уви, не е единствената "екстра" в този случай.
Колкото до Биоактив хром, по друг път стигнах до извода, че съдържа хормони - докато го пиех, се промени киселинността на ...сещате се на кое място, нали? И се сещате с какви неприятни усещания е свързано това? Е, смело и усмихнато мога да кажа, че със спирането на приема на Биоактив хром всичко отзвуча просто светкавично. Без лекарства. Не мога да не се впечатля и затова си позволявам да го поделя с вас. Моя колежка ми каза, че сестра й, пила също Биоактив хром, е била с оттоци на клепачите, докато го е приемала. Всичко това не може да не предизвика някои размисли и те да не прераснат във въпроси.

# 12
  • Koh Samui
  • Мнения: 236
аз пих само 11 таблетки и го спрях -но не че имах оплаквания някакви,ами просто ми се отвори ужасен апетит.сега си седи в шкафа и чака да го хвърля в кофата.

# 13
  • София
  • Мнения: 4 831
Направо щях да падна от стола като прочетох темата,явно трябва много да се замислим какво ще пием  за отслабване от тук нататък,вижте как едно по едно от вълшебните отслабващи средства се оказват доста вредни-Ксеникала,Калорекса,Биоактив хром и кой знае още колко.Трябва да се интересуваме и добре да проучваме какво купуваме,а най-добре и най-безопасно е явно хранителен режим+спорт=за съжаление,лесно нема.

# 14
  • Варна
  • Мнения: 4 819
 Всякакви препарати за отслабване са съмнителни и не бива да се приемат, смятам аз. Ето сега - хормони, гуши, отрови...   ooooh!

Реклама


Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт