На море в Турция - тема 40

А кой е хотела от снимката ?

Ето ме и мен с мнение за EUPHORIA AEGEAN RESORT & SPA 5* в Сеферихисар.

Пътуване - пътувахме със собствен транспорт, като на отиване спахме в Чанаккале. Много весело си изкарахме, заседнахме в една кръчмичка и хапнахме доволно Пиде с бира  Simple Smile Градът е страхотен - много кръчми, страхотна крайбрежна алея. На връщане се прибрахме без нощувка. Самото пътуване си е много. Втори път не бих го преживяла. Освен планинската част, нямаше светофар, който да не ни хване  Laughing

Стаите в хотела - перфектни. Чисто, големи стаи, безплатен мини бар, перфектно. Кърпите се сменяха всеки ден, не обърнах внимание за спалното бельо. Случихме и на гледка към морето като никога  Laughing Бяхме с две деца и стаята ни беше тип семейна, като мезонет. Имаше две бани.

Храна, барове - децата загубиха има и дума, когато влязоха в главния ресторант на вечеря  Simple Smile Въртяха се половин час с чиниите, докато разгледат всичко и си изберат. Никакви забележки. Много храна, много салати, основни, предястия, десерти. Трябва да се види, не може да се опише с думи. Всяка вечер ни пазеха маса на терасата, тъй като бяхме доста голяма компания. Често на обяд хапвахме и в бара до плажа, също много богато и вкусно. Към 6 часа там сядахме да замезим - бира с варен картоф, пълнен с масло, кисели краставички, маслинки. Барове имаше много, поне 5-6 видях. Отделно имаше сладолед почти през целия ден.

Басейни, море - страхотно. Басейнът е огромен, винаги имаше свободни шезлонги. Децата се изкефиха максимално на аквапарка. Отделно има и малък басейн с пързалки за по-малките. Морето - чисто, кристално. Има голяма платформа и стълбички от нея към морето, също не сме имали там проблеми с шезлонгите. За съжаление плаж няма.

Анимация - много се забавлявахме всички. Дори и мъжо участваше в някакви игри  Laughing Всяка вечер имаше представление, много забавно и допълнителни занимания.  Аз редовно участвах в аеробиката сутрин.

Изкарахме перфектно. Единствено имам малка забележка към почистването. Около басейните честа гледка бяха пълни кошчета или непочистено около шезлонгите. Обаче догодина, живи и здрави .... със самолетчето  Laughing

Синеочка,благодаря ви за труда и споделената почивка.Аз се заглеждах в този х-л за следващото лято.След прочетеното ще бъде един от предпочитаните х-ли.

Да и аз! Другата година както писаха вече в темата ще има експо Анталия и като нищо цената да му е по-висока, а и докато бяхме там му правеха постоянно снимки с дрон и някакви камери ,явно ще залагат на реклама тази година  newsm78 и все пак дано не го вдигнат като цена  Praynig

Здравей,Синеочка
А снимки имаш ли от хотела?

Да разбира се качих няколко в snimka.bg , кодовете са в началото на темата

Мишенце, ти ли си най-нетърпеливо бе, чеде?  Hug

https://www.facebook.com/Orient99/photos/a.460708750790.246837.1 … ype=3&theater

понеже съм фен на веригата Палм уинг, се замислям за лято 2016 дали да не пробвам Сурмели, т.е  PALMWINGS EPHESUS 5* luxury Wink
добре звучи "пълна реновация на цялата хотелска и прилежаща към него база ...."
Направо взех решение Simple Smile През 2010 г. имах някои забележки към Сюрмели, главно - обслужване и отношение. Но, сега под шапката на Палмовите крилца, ще е перфектен. Плажа на хотела е мноого добър.

• София

добре звучи "пълна реновация на цялата хотелска и прилежаща към него база ...."

Не знам какво му харесвате на плажа, за мене е отвратителен, кален ситен пясък. Иначе хотела е уникален, преди месец се бях размазал от кеф там. Пързалките обаче дето искат да слагат ще са малки. Има изградено скеле ама не е по-високо от 5 м.

Аз мисля че другата година ще пропусна Турция ... като знам какво ме чака Simple Smile още по хубаво ми става и чакам с нетърпение септември 2016

Изцяло реновиран и с ново име за сезон 2016 ще бъде и ONYRIA CLAROS BEACH & SPA RESORT ,новото му име-ARIA CLAROS BEACH RESORT.На това инфо попаднах в офертите за абитуриентски балове.

• София

да и аз разбрах, че е сменен собственика на Онурията, дано се оправи мениджмънта на хотела,
има прекрасни дадености - собствен плаж, аквапарк, местоположението му,
а така му куца обслужването, чистота, хигиена .....

Мен вече ме успокоихте, че мога да си намеря в Анталия читав хотел до 3000, обаче сега ме помолиха да разуча каква може да е нааааааааааай-ниската сума за читав хотел в Анталия със самолет пак за 3 възрастни. Не държат на лукс......просто храната да е хубава и да е чисто.

Като сме на тема Анталия ,ще споделя и за нашата почивка в  Eftalia Village от 11-19 09 .15 .Така,хем ще подкрепя Синеочка,хем ще отговоря на Алина   Grinning.
Няма да се разпростирам,че за хотела е писано доста.
Резервация -ранни записвания през Декември -589 лв. на човек -7 нощ. с автобус.
Агенцията -Емералд .Не мисля,че трябва да крием добрите и лошите  си впечатления от агенциите -поне за мен е полезен опит.Та -за Емералд-много точни в организацията.
Пътуването беше супер добре организирано,часовете и на отиване и на връщане се спазваха до минута,водачката -любезна и компетентна,автобусът -удобен и чист. И ние бяхме на първа седалка според реда на записване и без доплащане,не като при Ориент99.
Настаняване -пристигнахме към 7.00 сутринта. На рецепция ми предложиха да ни преместят в Аквата,но без особен натиск,отказах твърдо,но любезно и си ни дадоха стаи във Вилидж.Малко се притеснявах от овърбукинг,за който бях чела в отзивите,но на нас не ни се случи. Стаята -случихме с изглед море,широка ,със спалня и отделно голямо легло,хубава баня-предостатъчна за двама ни. Почистване и зареждане-без забележки съм.
Територията на самия хотел не е огромна,но е добре организирана и чудесно озеленена.
Храната -без особени луксове  /особено в презентацията/ ,но си имаше и скара и риба вс. ден и морски дарове и десерти и най-важното-прясна и вкусно приготвена.Само един минус-за нас,за други навярно е огромен плюс-2-3 дни преди нашето пристигане ,управата на хотела е забранила пушенето в откритата част на ресторанта ,не само вътре . Така,че си пиехме аператива без цигарка ,е не е болка за умиране.
Анимацията не ни вълнува много,ходихме само на турската вечер и пяна партито.Но всяка вечер има музика на живо от различни изпълнители в различните барове.
Разбира се,най-големия плюс на хотела е Eftalia Island.Много ни хареса-и пързалките и баровете и грил ресторантите и басейните и храната и безбройните места за релакс или атракция -за всеки има по нещо   Heart Eyes.Плажът -много е широк ,пясъчен ,малко камъчета на входа,които буквално прескачаш с една крачка /ние ходихме там,където са пързалките/.Много добре поддържан ,чист и срещу 1-2 лири един младеж ни пазеше избраните места всеки ден-да изкара момчето някой бакшиш  Laughing. Иначе места имаше винаги -и на басейните и на плажа.
Контингент-към 50 % германци,останалите -поляци,руснаци,турци ,и мн. други,вкл. индийци,китайци и японци  Rolling Eyes.
Избрахме си екскурзия -Сити тур Алания с джип за 4 часа -20 долара ни взеха ,но можеше и по-малко Mr. Green. Много доволни останахме-разгледахме основните забележителности ,имахме и ескурзовод,качиха ни за снимки на една височина-супер екстремно изживяване и супер красива гледка от там към града и залива по залез слънце . Така,че -препоръчвам с две ръце  Hug.
Общото ми впечатление от хотела -много добро качество на изключително ниска цена .Най-много ме впечатли чистотата ,въпреки че беше  пълен на 100 % -навсякъде беше много чисто ,малките деца и бебета буквално лазеха навсякъде .
Ако някой се чуди за догодина и има по-ограничен бюджет-да не се колебае -това е хотела  Heart Eyes,още повече и децата до 15 г. са безплатно.
Очаквам вече ранните за 2016г. - Heart Eyes

Последна редакция: пт, 23 окт 2015, 11:36 от medlab

Привет на всички  bouquet . Дойде време и аз да споделя за дългоочакваната почивка в Papillon Zeugma Relaxury - Белек
Резервирахме с половинката за 7 нощувки от 03.10 с автобус през Емералд. По време на организацията не сме имали проблеми, получихме подробни указания за тръгването, автобуса и гида.
Пътуването: От София тръгнахме към 10 (малко по-рано от предвидения час). Автобуса нямаше монитори на седалките, но беше чист и пътуването беше комфортно (особено когато стигнахме на Турска територия). На границата пристигнахме към 14.20, и я минахме за около 40 минути, тъй като преди нас имаше и автобус на Турс клуб. Минаването през Истанбул беше дълго, но напълни около – страхотен мегаполис ...
Почивки се правеха на всеки два часа и половина до три.
Гид беше Никол ....... Еми от това момиче разбрах само кога ще почиваме и колко минути, каза и 2 думи на границата и 2 изречения за Истанбул и това беше всичко.
В покрайнините на Анталия пристигнахме към 5.20, като туристите за Кемер и Белек, бяха разпределени в две бусчета (доста луксозни) за трансфер, а останалите за Алания и Сиде продължаха с автобуса. Тези които бяхме за трансфер бяхме посрещнати от Зехра и ни беше обяснено всичко по настаняването.
За Белек бяхме 5 души, 4-ма за Зюгма и 1 дама за Spice hotel and Spa.
Настаняване: В хотела пристигнахме към 6 без 10, оставихме документите за регистрацията, предложиха ни да използваме тяхната Relax room, за да си починем от пътя, уведомиха ни, че може да ползваме всичко на територията на хотела, и че в 7 ще е отворен основния ресторант за закуска. Разходихме се в комплекса, който е достатъчно голям и много добре озеленен, закусихме и изчакахме да стане 11, когато дойде представителя на Сонар – Зехра, след което ни настаниха по стаите.
Комплекса: Комплекса е от 60 дка, според мен добре структуриран за своята форма. На влизане в комплекса са частните вили с отделни басейни, аквапарка и папи клуба (детски клуб), тенис и футболно игрище, след което е тихия басейн, от двете страни на който е самия хотел. Следва в посока към плажа – шумния басейн, заедно с къта за следобедно хапване, два открити бара, амфитеатъра и плажа.
Това което ми направи впечатление, че така е озеленено около шумния басейн и плажа, че се създава една много приятна шарена сянка през различните часове на деня.
Стаята: Стаите са реновирани тази година, големи, просторни, със страхотно диванче, 1 двойно и 1 единично легло, малка тераса и невероятна баня  Crazy – толкова много ни впечатли, че само заради банята сигурно няма да можем да харесаме друг хотел. Бяхме платили за обикновена стая с изглед към суша, но след настаняването видяхме, че имаме много приятен изглед към морето Simple Smile
В стаята имаше още LED телевизор, завесите бяха автоматични, както и охлаждането, общо взето модерни глезотии. Още с настаняването имахме проблем със завесите, дойдоха оправиха ги, но след малко пак не работеха, оставихме бележка, че имаме отново проблем, но явно камериерката не е разбрала да повика някой от поддръжката и така и не се оправиха  Thinking – не ни е пречило обаче.
Минибара се зареждаше с газирана вода, 2-3 коли, спрайт, фанта, детско плодово мляко, 2 натурални сока и 2 бири. Имаше още 2 големи трапезни води, чай, кафе, сметана, чашки разбира се и кана. Минибара сме го ползвали 2 пъти, но се дозареждаше.
Банята както казах впечатляваща – имаше две мивки и отделно отделена тоалетната и душ кабина, като козметика имаше шампоан, балсам, душ-гел и лосион, заредени по две опаковки, ползвах от любопитство само балсама и доста ми допадна. В банята имаше още оставени (в черна кутийка) клечки за уши, тампони за махане на грим, шапка за баня и набор за шиене, докато дозареждаха козметиката, тампони за грим и клечки не сложиха допълнително, но и не сме молили да дозареждат.
Имаше оставени два халата и по две хавлии за тяло, ръце и крака, халатите мисля че не смениха, но оставаха допълнително от другите хавлии. Не сме усещали кога са чистили, но и не сме се заседявали в стаята. Бельото беше сменено поне три пъти по време на престоя ни.
Храната: Храната беше много вкусна и достатъчно разнообразна (като се има в предвид, че отиваме в края на сезона). Може би докато бяхме там не осъзнавах с какво качество и колко добре е сготвена, но един път не сме имали проблеми с болки в стомаха или подобни, докато още с първото ядене в София и се започна с неприятните усещания.
За закуска имаше фреш от портокал, може би премесен с мандарини, ориз, грис и овесени ядки с мляко, къпана баница  Heart Eyes (прекрасна), яйца приготвени по различни начини, палачинки, пирожки, пролетни рулца, мекици, плодове много, кифлички, кроасани, бисквитки, много зеленчуци, йогурт с различи домашни сладка, компоти (то не беше компот дори, а големи сочни парчета плодове с лек сос), много сирена и малко колбаси, но и никой не ги взимаше, не заради вкуса, но явно хората не закусват това.
Обяда и вечерята бяха също разнообразни, винаги присъстваше някакъв вид паста (тази с песто беше великолепна  Heart Eyes), лахмаджун, пиде, грил месца, месни ролета, отново сирена, зеленчуци, салати, много видове хляб, пици, супи, тематична кухня – бурито, чили кон карне, дюнер, унгарска кухня, задушени зеленчуци, риби и други.
Единственото, което ми направи впечатление, че нямаше много морска храна – 3-4 вида риби, ролца от раци, миди и калмари, но в тип на салата. Дори не ям морско, но ми беше странно, че нямаше суши например. Още със сядането идва келнер и пита какво желаеш за пиене и дали всичко е ок, всички бяха усмихнати и ако след обичайния техен поздрав ги погледнеш неразбиращо веднага приключват на английски.
Food court – а работеше от 12 до 16 и сервираха плодове и зеленчуци (със съответните сосове), пилешки крилца, телешки хамбургери, картофи – пържени и печени пълнени, супа, дюнер, пица, която правят пред теб и сладолед, общо взето постоянно има нещо прясно за ядене. Беше ми странно, че всичко е в малки порции, но постоянно слагаха още и още храна приготвена пред погледа ти.
Плажа: На плажа всички шезлонги бяха под навес, като само на 2-3 крайни отсека бяха махнали брезента, за да влиза слънце. Водата чиста, но не прозрачна, достатъчно солена. Плажа е с малко по-едър пясък от нашия (може би като на Смокиня), като на влизане в морето имаше около 1-2 метра обли камъчета, които бе бяха проблем за нас, проблема е че става по-рязко дълбоко и с тези камъчета не може да се направо добро сцепление и като че ли се подхлъзваш. На втория ден хванахме цаката и влизахме безпроблемно. Най-голямата атракция, която не мога да не споделя, беше 1 риба, която скачаше като делфин във водата, когато го видях си помислих че някой е хвърлил нещо и то е отскочило, да ама не, голям смях падна  Mr. Green
Водата беше топла и много приятна за плуване, като градуси не знам колко, но беше хубава.
Басейните: Ползвахме само шумния басейн, другия беше доста самотен, а и малко сенчест, за да ходим. Басейна е с интересна форма, на всякъде има шезлонги и много приятна сянка, дори да не ползваш чадър. Температурата беше по-ниска от морето, но все пак имаше постоянна циркулация на водата и това се очакваше. Винаги си намирахме свободни шезлонги без проблем и без значение в колко часа отиваме.
Туристите бяха предимно турци, немци и руснаци и малко англичани, дори и румънци.
Баровете: Най-често ползвахме този до басейна за вода и мохито, което беше страхотно, имат лист и с алкохолни напитки и коктейли, които влизат в цената, но ако искаш бутилка някой марков алкохол – запечатан, тогава се заплаща. Предлагаха още печени ядки микс (леблебия, фъстъци и т.н.). На Terrace bar имаше по-луксоен избор, ако мога така да кажа, отлежали уискита (12 годишен Glenlivet например), ядките бяха лешници, бадеми и шам фъстък, дори и да не поръчаш винаги носят ядки и вода, просто прекрасно.
Анимация: Не сме били по анимацията, не сме и участвали в групови занимания, но от 10 сутринта обикаляха аниматори и питаха за сутришна гимнастика, волейбол, водна аеробика и много други. Ние само използвахме времето, за да играем тенис на маса. Вечерната анимация посещавахме – ходихме на 2 комедийни шоута и 2 танцови, може би едното танцово не ме грабна много, но комедийните бяха направени, така че да разбира цялата публика. Бях чела коментари, че не е достатъчно разнообразно, но на нас ни беше достатъчно.
Времето: Сутринта като пристигнахме ми се стори направо студено, но след 2 часа започна едно слънчево и прекрасно време. Два от дните даваха, че ще вали, 1-вия бяхме на басейна до 4, след което се разхождахме по плажа и не валя, просто беше леко облачно, а втория валя 5 минути, буквално като роса, изобщо не се прибрахме. Температурите варираха от 29 до 34 през деня и към 24 през нощта, перфектно време за нас.
Забравих да кажа за фитнесе  Mr. Green - посетих го 1 път, малък е, но техниката е модерна и е функционално разделен на 3 зони. Спа и турска баня не сме ползвали.
Отпътуване: получихме факс, че в 16.25ч. на 10.10 тръгваме, възползвахме за максимално от деня, направихме си 1 почивка на басейна, взехме душ и в уречения час тръгнахме, т.че имахме спокойно 8 дни там. Автобуса и гида бяха други и този път момичето разказа доста за Истанбул и Одрин и беше достатъчно мила да пита как сме, всичко ок ли е и дали имаме нужда от нещо. Мисля, че името и беше Стоянка, или както тя каза Таня.
Всичките които почиваха в Белек бяха доволни, една дама сподели, че са били в Royal Adam & Eve и също е останала много доволна - било едно луксозно изживяване.
П.С. Исках да кача снимки направо в поста, но просто не мога да подбера  ooooh! толкова са много, т.че в момента качвам снимки в албумите за Турция, само ще извинявате, ако много се препокриват, бях решила да направя панорами, но програмата ми крашна.
Извинявам се за дългия пост, дано е полезен Simple Smile
Хубав и слънчев ден на всички, а аз продължавам да търся хотели за следващата почивка, дано успея да намеря някой, който да е поне толкова добър като този Simple Smile

Последна редакция: сб, 24 окт 2015, 14:21 от petia_parkova

Много хубав разказ Петя , но и хотела Papillon Zeugma Relaxury - Белек  си го бива . И това ЕХРО -2016г. в Анталия е като магнит.... Така ,че имаме време да четем , четем..и да си изберем нещо хубаво. bouquet