Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 10 ноем. 2017, 22:38 ч.

AVON - Само за представители - 2017 & 2018

  • 59 144
  • 531
  •   1
Отговори
# 525
  • Мнения: 7 440
Това в фактурата не е каталожния код. Каталожния код може да се види в Преглед на поръчката.

# 526
  • Мнения: 13
06858 е номер с който съм поръчала, и във фактурата изпсва пила 5 в 1, тази е с 3 меки пили, а тази която искам е с метални.

# 527
  • Мнения: 504
Сега прегледах съобщенията за кампанията, няма информация за грешен код, или заменен продукт.
С кол центъра дали сте разговаряли? Много често не ни информират за заменени продукти и липси и грешки

# 528
  • Мнения: 7 440
Както казах процедурата през зонален или координатор. Случват се грешки.

# 529
  • Мнения: 504
Надявам се да дойде каквото е показано. Аз зная каква е процедурата, изключително тромава. Клиентът си очаква поръчката навреме, никой не иска да чака с месеци, щото магазините са заляти.

# 530
  • София
  • Мнения: 3 392
Като вляза в проследяване на поръчката ми изписва грешка и всичко е на маймуници. Дали и при вас е така?

# 531
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 2 973
Случва ми се редовно. В някакъв момент се оправя, но честно - не мога да го схвана с какво е свързано.

Общи условия

Активация на акаунт