eBay – 98

  • 63 733
  • 736
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 3 722
Наскоро друга потребителка имаше подобен случай с негоден крем, потърси назад.
Продавачите, мисля, нямат право да продават негодна стока, затова би трябвало да ти върне парите без да връщаш крема. Не съм много сигурна, обаче.

Аз бих му писала, че ще го докладвам за продажба на стока с изтекъл срок на годност и бих му казала, че ще оставя негативен отзив да предупредя бъдещите купувачи.

Скрит текст:

Куриерите не лепят ли стикери с телефон за връзка?

Известията от пощата са изцяло на милостта на съседите.

От служителката в пощата зависи много. Тази, която работи в местния пощенски клон, е доста бърза и експедитивна. Излезе ли в отпуска обаче настава адският хаос. Минавам след работа да питам има ли пакет за мен, проверяват, отговарят ми, че не, прибирам се вкъщи и на пощенската кутия - закачено известие, че имам пратка. Връщам се на следващата сутрин с известието, проверяват и изведнъж намират нещото за получаване.

Куриерите лепят стикери с телефон за връзка, но един приятел ми обясни, че тъй като живеем в центъра на София и обикновено през работни дни няма къде да се спре с кола, куриерите отчитат, че са те посетили без изобщо да са идвали и оставят пратката в офиса им.
Не знам дали процедурата за доставка на Български пощи при теб е както при нас. Тук е следното: пратките пристигат в международна разпределителна, оттам те ги изпращат или към митница или към някакъв пощенски клон, към който са пощальоните. Пощальоните разнасят пратките, когато са по-малки, непрепоръчани и могат да влезнат в пощенска кутия. Когато са по-големи колети носят само известия и чак след като оставят известието предават колетите на пощенският клон. Поне при нас е нормално да получиш известие, а колета да не е пристигнал още в клона.


Известието, предполагам, е било оставено сутринта, когато разнасят пощата. Аз отидох да проверя десетина минути преди да затворят в 17:30, а за получаването отидох в 8:00, когато отварят. Не е единичен случай, много пъти се е случвало да идват хора за получаване, да им кажат, че няма пратка, а хората да се чудят как така няма, като са получили обаждане по-рано да дойдат за получаване. И чак тогава им намират колетите.

# 676
  • Мнения: 6 875
Продавача ми писа:

Seller's message:
'I phoned the distributer again: PostNL works together with DPD = https: www.dpd.com/ro_en/home/products_services/international_services/ … regional_bulgaria They say everything has be done according to their procedure. '

Както и подозирах не Български пощи са виновни, а някакви куриери, които дори не съм ги чувал. Какво да му пиша сега на тоя?

# 677
  • Sofia
  • Мнения: 15 552
DPD ли не си чувал? Те са доста известни. Но мисля, че за България техните пратки биват доставяни от Speedy.

# 678
  • Sofia
  • Мнения: 15 552
Ох, откъде можеше да се стигне до UK чата? Чрез "Help & Contact" нищо не става... Просто не ми излизат опции за връзка.

# 679
  • Мнения: 6 875
DPD ли не си чувал? Те са доста известни. Но мисля, че за България техните пратки биват доставяни от Speedy.

Не ги бях чувал, а и то няма значение с кой куриер са работили холандските пощи. Да бяха написали на сайта си, че пратката ми е при DPD, да ходя да си я потърся.

# 680
  • Sofia
  • Мнения: 15 552
На мен ми е странно, че никой не те е известил. Има нещо гнило в случая.

# 681
  • Мнения: 3 722
Ох, пак са замаскирали чата и никъде не го виждам като опция.
Най-накрая го намерих така: Help & Contact => в търсачката How can we help you today? написах "ebay chat" => Contacting eBay Customer Service и най-отдолу на страницата има other options - там е и chat with us.
Успех.

Последна редакция: ср, 20 мар 2019, 21:21 от Дидичка

# 682
  • Sofia
  • Мнения: 15 552
Много, много ти благодаря! Hug

Стигнах докрая, но ми изписа, че чатът е временно "unavailable". Да се надяваме, че е защото е късно. Whistling
Утре пак ще пробвам.

# 683
  • Мнения: 6 875
На мен ми е странно, че никой не те е известил. Има нещо гнило в случая.

Не било необичайно, когато няма къде да спре с колата куриера да отчете, че е посетил адреса и да върне пратката в склада им без да е идвал реално. Когато има телефон се обаждат, но ибей поради някаква причина не дават телефона въпреки, че аз съм си написал телефона към адреса.

# 684
  • Мнения: 3 722
При мен даде 1 минута чакане, когато го търсих. Пробвай пак след малко.

# 685
  • Sofia
  • Мнения: 15 552
И при мен така изписа първоначално, но като стигнах до последната стъпка, ми изскочи, че чатът не е достъпен.

"Chat with us:
This contact method is temporarily unavailable."

# 686
  • Мнения: 3 722
Ай, ай, само да не го премахват.
Отначало точно това си помислих, като не го видях никъде като опция.

# 687
  • Мнения: 5 248
Когато има телефон се обаждат, но ибей поради някаква причина не дават телефона въпреки, че аз съм си написал телефона към адреса.
На моите пратки винаги е имало телефон номер.
Аз винаги искам проследяващ номер, за да мога да я следя и да не се случи подобно нещо като твоя случай.

# 688
  • у нас
  • Мнения: 5 714
И при мен така изписа първоначално, но като стигнах до последната стъпка, ми изскочи, че чатът не е достъпен.

"Chat with us:
This contact method is temporarily unavailable."
Миналата седмица няколко пъти пробвах да се свържа с чата. Винаги ми изписваше цитирания надпис.

# 689
  • София
  • Мнения: 3 853
Онзи ден като писах тук в темата за продукта с изтекъл срок на годност вече бях говорила на чата с Ebay. После получих съобщение от продавача,че продукта бил безупречен. Вечерта пак писах на чата и те ме прехвърлиха на Dedicate center, а оттам получих имейл,че казуса е решен в моя полза и парите ще ми бъдат възстановени. Чатът работи, просто явно на моменти е доста натоварен и трябва търпение. На мен всеки път ми е трудно да откривам къде е чата на сайта.

Общи условия

Активация на акаунт