Продавачите, мисля, нямат право да продават негодна стока, затова би трябвало да ти върне парите без да връщаш крема. Не съм много сигурна, обаче.
Аз бих му писала, че ще го докладвам за продажба на стока с изтекъл срок на годност и бих му казала, че ще оставя негативен отзив да предупредя бъдещите купувачи.
Известията от пощата са изцяло на милостта на съседите.
От служителката в пощата зависи много. Тази, която работи в местния пощенски клон, е доста бърза и експедитивна. Излезе ли в отпуска обаче настава адският хаос. Минавам след работа да питам има ли пакет за мен, проверяват, отговарят ми, че не, прибирам се вкъщи и на пощенската кутия - закачено известие, че имам пратка. Връщам се на следващата сутрин с известието, проверяват и изведнъж намират нещото за получаване.
Куриерите лепят стикери с телефон за връзка, но един приятел ми обясни, че тъй като живеем в центъра на София и обикновено през работни дни няма къде да се спре с кола, куриерите отчитат, че са те посетили без изобщо да са идвали и оставят пратката в офиса им.
Не знам дали процедурата за доставка на Български пощи при теб е както при нас. Тук е следното: пратките пристигат в международна разпределителна, оттам те ги изпращат или към митница или към някакъв пощенски клон, към който са пощальоните. Пощальоните разнасят пратките, когато са по-малки, непрепоръчани и могат да влезнат в пощенска кутия. Когато са по-големи колети носят само известия и чак след като оставят известието предават колетите на пощенският клон. Поне при нас е нормално да получиш известие, а колета да не е пристигнал още в клона.
Известието, предполагам, е било оставено сутринта, когато разнасят пощата. Аз отидох да проверя десетина минути преди да затворят в 17:30, а за получаването отидох в 8:00, когато отварят. Не е единичен случай, много пъти се е случвало да идват хора за получаване, да им кажат, че няма пратка, а хората да се чудят как така няма, като са получили обаждане по-рано да дойдат за получаване. И чак тогава им намират колетите.