Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 23 дек. 2017, 22:27 ч.

Ваксини

  • 1 746
  • 3
  •   1
Отговори
  • Мнения: 62
Здравейте, вчера бяхме на ваксини, а днес забелязах че около мястото на ваксината е червено. Да се притеснявам ли?

Последна редакция: сб, 23 дек 2017, 22:46 от Andjelina123

# 1
  • Мнения: 4 878
Правете компресчета с риванол за няколко минути при преобуване. Първото може да го залепите да престои до следващото. Зачервяване, загряване и лек оток на мястото са нормални имунологични реакции на организма. Педиатърът е трябвало да ви предупреди. Ако стане твърде голямо, обадете му се.

# 2
  • Мнения: 1
Зачервяване е много чест страничен ефект, но наблюдавайте детето дали не са се появили и други странични действия: температура, плач, неврологични промяни (дали детето е по-некадърно от преди), алергии, астма... в течение на дни, седмици. За повече информация: https://sites.google.com/site/sasagri/vaksinite

# 3
  • София
  • Мнения: 354
Здравейте,
да събудя малко старата тема.
Предстои ни поставяне на ваксина на 6г. ТЕТРАКСИМ. Имам следните притеснения: детето е приемало по схема Бронхо-ваксом, но сега ще почива 10 дена и си мисля в тази пауза да поставим ваксината.
Моля ако някой има лични наблюдения да се вкючи в темата.

Общи условия

Активация на акаунт