Баня Стил - в Младост-4 - оплакване и запитване

  • 12 192
  • 22
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • с трима мъже :)
  • Мнения: 2 735
Здравейте!

Не съм сигурна, че тук е мястото да пусна тази тема. Ако греша, се извинявам на модератора и моля да я премести, където е по-подходящо.

Иска ми се и да ви питам нещо и да се оплача нещо...
Става въпрос за магазина на Баня Стил в Младост-4.
Обзаведохме от този магазин къща 200 кв - всичко купихме оттам - плочки (90кв.хол, коридори, 3 бани, душ панели, структури – комплекти, збр.шкафове за баните, батерии, душове с окачвания, 1 парна баня вградена, 2 пъти душ кабина по поръчка, сифони версачета, кухненски мивки - 2 бр, батерии за тях, дозатори вградени в мивките и квото още не се сетите. След това повторихме всичко отново за апартамент 100 кв с две бани, същата кухня, остъклена тераса с екстри, коридори и т.н.)

Оставили сме досега, да не казвам голяма дума, но сигурно едно 30 000 лв. Разбира се, аз съм си получила стоката за тия пари.

Докато пазарувахме за къщата, в магазина работеха няколко човека - уникален екип. Страхотни млади хора! След като ни поопознаха и започнаха да усещат нашите вкусове, те сами ми предлагаха точно това, което искам и от което имам нужда. При милиони плочки в магазина, те ми показваха 2-3 вида, но ТОЧНО които на мен ми трябват. Всички структури за тоалетните, качествените, скъпите и хубави стоки - те ни научиха на тях. Те ни отвориха очите за света на банята. От тия деца се научихме с моя мъж на още по-качествено и хубаво обзавеждане за бани.

Случвало ми се е три пъти да влизам в магазина, пребита от работа. Седя, изморена, не мога да стана. Питат ме какво ми трябва, казвам им и те отиват и ми носят точно каквото искаме. Едното момиче ми избра плочките за хола в къщата - от раз ги уцели. А преди това аз 4 пъти се пробвах да избера и все не уцелвах- каквото и да изберях, се оказваше не каквото ни трябва. Три пъти тия младежи ми избираха плочки - веднъж за хола, за пода, и два пъти - за две бани. Уникално обслужване! Много съм доволна от тях.

Преди две години ги набедиха от магазина, че са злоупотребявали. Нищо не мога да кажа, защото наистина не зная дали е имало нещо такова. И да е имало, това са си отношения между работодателя и тях. Изгониха ги до един. Смениха целия екип. Ако съм работодател, и установя такова нещо, със сигурност и аз бих постъпила като собствениците на Баня Стил. Но какво, наистина, е имало, не зная. И до днес се чудим с ММ дали е вярно това, което ни казаха от магазина. Ние тогава имахме да пазаруваме още малко за апратамента. Последните неща, които купихме, бяха дребни. Финални. Докато ги пазарувахме, съм проплакала. Влизаш, молиш ги да ти продадат нещо и те (новите служители) не ти объщат никакво внимание. Ние с ММ знаем магазина наизуст, тичаме из него сами, носим си на бюрото им каквото ни трябва само да ни го цъкнат на касата и да си ходим, те отиват да пушат и ни оставят сами. Питаме ги няма ли да ни обслужат, те си правят оглушки.
С триста зора приключих и това обзавеждане, но в момента правим поредното и пак се сблъсквам с проблеми в тоя магазин – две години по-късно.

Сега екипът е съвсем нов. Никой не познаваме и нас не си познава никой. Въпреки всичко, искам да кажа, (това е комплимент за собствениците на магазина) че на нас стоката в магазина ни харесва и то много! Цените - също! Ѝ ние решихме, че като е нов екипът,си заслужава да опитаме, да видим дали пък с тях няма да се работи малко по-приятно.

Уви!
Преди с едно ходене сме пазарували стока за по няколко хил. лева. Наведнъж.
Сега ходихме 4 пъти, докато поръчаме плочките за банята. Никой не иска да говори с теб, всички са заети.
Едно време едно момче ни правеше проекта пред нас, буквално за 6-7 минути.
Сега ми казаха да чакам близо седмица, да ми направят проект.
Чак на четвъртия път, като влязохме в магазина, се намери човек да ни обърне внимание, че да си поръчаме плочките, които бяхме харесали.
Те просто не ни приемат поръчката. Все заети, все нещо правят...

Бяхме нарисували плочките, бяхме ги изброили (ММ е правил бани на целия ми род и 7 бани за нас, дотук - всеки път си смята плочките, така че остават само 2-3 фира). Казахме си бройката на плочките, момичето ги обърна в квадрати, поръча ги, платихме ги. Като дойдоха, си ги взехме, ММ направи банята и хартисаха 4-5 плочки ПЛЮС два неотворени пакета.  Сега в магазина отказват да ги приемат обратно (да ги върнем). За пръв път оставихме на друг да ни изчисли квадратурата и сега имаме два пакета за спомен.

Прави ми лошо впечатление, че се слуша високо музика, перманентно не ни чуват какво им говорим, ние не чуваме какво ни питат. Поведението е НЕ като за пред клиенти. Разочаровани сме и то много.
Дотук с оплакването.

Питането:
1) Къде има в София магазин, близо около Младост-4, където служителите да са нормални, отзивчиви, ДА СИ РАЗБИРАТ ОТ СТОКАТА, която продават? Да има хубава стока в магазина, на хубави цени (на Баня Стил се възхищавам на собствениците, но не мога да стигна до тях, да се оплача). Бих искала да сменя вече Баня Стил с друг магазин. Крайно време е. Догодина ще обзавеждаме 200 кв къща - не искам да си причинявам тия главоболия отново.

2) Дали някой от вас не познава случайно уволнените служители на Баня Стил? Ако тези хора работят някъде пак в магазин за бани, плочки, фаянси - веднага ставам клиент там!

3) Дали някой не знае как бих могла да се свържа с шефовете на магазина, но говоря за истински шефове, собственици. А не разни деца, които ще ме изслушат любезно и ще после никой няма и да разбере, че имам оплакване? Имаме сантимент към този магазин - досега всичко оттам сме пазарували. Харесва ни всичко закупено, нямаме никакви оплаквания, цените са уникални, но обслужването не ни харесва.

Понеже инфото, което търся е лично, моля, ако ми отговаряте, пишете ми на ЛС, за да няма конфротация с хора - не е редно да изписваме по форумите имена на хора, които дори не подозират, че пиша за тях.

Хубав ден!

Последна редакция: чт, 11 яну 2018, 11:14 от galaBG

# 1
  • Мнения: 2 998
Не е близо, но може да пробвате Баня стил на бул.България. Ние от там пазарувахме и са много любезни, макар понякога да имат много работа и да трябва да се изчака ред. 2 или 3 пъти сме ходили в магазина им в Младост, ами въобще не сме доволни от обслужването. Даже откровено си ни излъгаха за цвета на една кабина, която се налижи да поръчаме от тях. Sad

# 2
  • Мнения: 2 288
Много са зле този магазин, толкова са компетентни, че не ми стигнаха плочките за банята. Пода трябваше да го  направим на растер, а не на ромб, защото не бяха достатъчно, а за стените не стигнаха близо три кашона, говоря за баня 3квм, а не за хале. Дори им беше  представен проект и всичко, само да сметнат, аматьори, много са зле.
Едно от момичетата работи в Баня Мечта на бул. Тодор Александров, а имат магазин и на Симеоновско шосе. Малко по-адекватни са от баня стил, според мен.

# 3
  • София
  • Мнения: 16 193
Top Group над кръговото на ИКЕА.

# 4
  • с трима мъже :)
  • Мнения: 2 735
Още същия ден, когато пуснах темата, собствениците на магазина я прочетоха - благодаря на мамите, които ми съдействаха оттук!

Свързахме се по телефон, разговаряхме. И за двете страни (и за мен, и за шефовете на магазина) желанието е да има подобряване на обслужването. Надявам се нещата да потръгнат отново на добре.

Така или иначе, ние още на другия ден ходихме в магазина - да поръчваме праг и душ кабина (но тя ще е след прага).

Благодаря отново за съдействието, момичета!


# 5
  • София
  • Мнения: 3 706
Присъединявам се и аз към недоволните от обслужването. Поръчахме проект миналата неделя, изпратиха ми го едва след като започнах да звъня по телефона в сряда. След това направих корекции, до днес още нямам изпратен преправения проект. За услугата съм платила 50 лв, не правят без пари. Ще се приспадне от плочките, ако купуваме от тях, но като гледам, може да се насоча и аз към друг магазин.

# 6
  • Мнения: 888
И аз съм от недоволните от прехвалените Баня Стил.
Преди два месеца отивам в магазина в Младост (като най-голям) с парите и идеята да поръчам плочки за баня на момента и да набележа останалото обзавеждане за баня за малко след това.
(Почти)Никакъв интерес от персонала , едната консултантка след като се мотах 10 мин. ми показа плочките, които имаха, от набелязаните от мен серии от сайта им и започна да си реди коледната украса и да мие пода.
Тъй като освен едни пана с плочки от близо, друго не видях, се отказах от всичките си идеи, харесвайки наредена цяла баня, извиках друг консултант с идеята да вземе размерите и да поръчам, че ми беше писнало.
Били много заети, за проект трябвало да чакам седмица, след което да се върна да поръчам, плочките се доставяли за две седмици, според поръчките, опита да ме насочи към друг техен магазин.
Звънях след това в останалите им обекти, тъй като ми беше спешно, сроковете бяха същите, навсякъде ( Ман. Ливади, Люлин, Стамболийски много заети всичките...).

Отидох в Баня Мечта на Т. Александров и Опълченска, жената ми показа всичко, което исках да видя, насочи ме и предложи на момента да ми направи проекти с всички избрани от мен серии. Не можех да повярвам, предвид сроковете на онези.
Седнахме, взе размерите и разположението, направи два проекта за 15 мин., предложи и с трета серия да визуализира, но реших, че няма смисъл, капарирах и си тръгнах.
След два дни плочките бяха на адреса.
Бях решил от там да поръчам останалото, но при доставката имаше две счупени плочки, които ми казаха, че ще бъдат доставени на следващия ден в магазина, да мина да си ги взема. Нямат вина сигурно за това, но предвид разкарването си намерих от други места необходимото.
Препоръчвам Баня Мечта, Пред баня Стил, цените са еднакви ( предполагам ги определя вносител), обслужването в пъти по-бързо и качествено.

# 7
  • София
  • Мнения: 3 706
Да ви споделя, че след като направих една промяна в 3д проекта и според прочетеното тук очаквах, че нямам право на повече  промени, днес по телефона ми казаха,че мога да направя промяна без да доплащам допълнително! В неделя ще отида на място, че по телефона не мога да го обясня. Успех на всички, които планират ремонти!

# 8
  • с трима мъже :)
  • Мнения: 2 735
Успех, Мериан! Simple Smile

# 9
  • Мнения: 1 354
Да не казвам голяма дума,  но проектите на Баня Стил са меко казано ужасни. Първо не бих чакала 1+седмица за проект и промяна с дни; Не бих разчитала на "безплатен обяд" - да, проектите са безплатни, защото много хора като мен са харесали на 100% плочки от там и 50-те лева ще се приспаднат. Та за без пари какво да очаква човек? Най-добре си е интериорен дизайнер, обръща внимание и не дава на кило. В Баня стил са затрупани с проекти, чела съм, че имат по 30 на ден, какво очаквате???
А само вижте и за какви проекти става дума, плочките които съм харесала НИКОГА не бих харесала с тяхната програма. Какви са тези отблясъци, белотии и какви са тези чадъри, чепици, лампиони в баня???



Тези плочки наживо са много хубави, но проектът е порнография:

# 10
  • София
  • Мнения: 195
Присъединявам се към недоволните от Баня Стил в магазина им в Люлин. Некомпетентни и незаинтересовани (отидохме първият път при тях със запитване за определен вид гранитогрес- нямали в наличност мостри; впоследствие се оказа, че през цялото време точно този тип гранитогрес е бил в наличност в магазина, но продавачката при цялата си апатичност не е подозирала затова). Поръчахме доста неща- плочки за баня, облицовъчен гранитогрес, плочки за екстериор, гранитогрес за интериор; при толкова оставени пари при тях очаквахме повече внимание и заинтересованост към клиента, обаче се натъкнахме на още по- нагла безцеремонност- за декоративните плочки трябваше няколко пъти да звъним, за да разберем кога ще пристигнат. Два пъти обещаваха, че ще ги транспортират- първият път така и не разбрахме каква беше причината да не ги доставят с първата поръчка, казали само: "Няма!" (Grinning), втория път доводът беше, че електрозахранването в склада прекъснало и това причинило нарушаване на графика на доставките. И, разбира се, да не си помислите, че ни потърсиха да ни предупредят? Нищо подобно- по цели дни баща ми стоя да ги чака да благоволят да доставят злополучните плочки, но не било писано на транспорт от тяхна страна да разчитаме. Накрая се принудихме да отидем сами да си ги взмеме от магзина им и с това одисеята с декор плочките приключи.

Обаче започна авантюрата с гранитогреса! Sleepy След поръчката почнахме да уговаряме дата за транспорта им; пост фактум разбрахме, че са ни оставили дата за транспорт далееееч- далеч напред в бъдещето, 3-4 седмици след поръчката и оставеното капаро. Никой не се свърза с нас да предупредят, че сме планирани за тогава, а върхът на наглостта беше, че излъгали мъжа ми, че се опитвали да се свържат с мен, но не съм отговаряла на телефона!!!! Един кратък преглед на разговорите от последната седмица в историята на телефона ми ме убеди, че и в този случай безочливо прехвърлят отговорността от собствените си бездействия върху нищо неподозиращия клиент...Tired Face

За едно сме категорични- повече няма да повторим приключението Баня Стил!

# 11
  • Мнения: 2 418
И аз съм част от недоволните на въпросните Баня Стил-Младост 4.При нас ситуацията бе свързана с дефектна стока и подмяната й.По време на закупуването,плащането и прочие всичко беше нормално.Персоналът приветлив,любезен,обещаващ,както е редно да бъде.Е да де,ама имахме проблем с мивката,за банята,беше напукана,а все още не я бяхме монтирали.Свързахме се за да уточним как стоят нещата със смяната й и тук започна ходенето по мъките.Първо,категорично отказаха да ни посетят на място,както и директно да им върна стоката в магазина.Свързах се с управител ,който настояваше за снимков материал,осигурих му го и две седмици се надлъгвахме кой крив кой прав.Накрая им заявих,че препращам цялата кореспонденция плюс снимките в комисията на потребителите и нека те да решат проблемната ситуация.Освен това се оказа,че имам само стокова разписка без касов бон(нещо за което определено вече следя стриктно).И така след цялата тази прелюдия склониха да ми подменят въпросната мивка,като се оказа,че са ни дали мостра,уж по грешка.До ден днешен гледам да ги подминавам,въпреки,че имат хубава стока.
Проектите на баните,при нас бяха 2бр. определено бяха по-скоро на любителско ниво!Плочки има и у дома от "добре" пресметната квадратура.

# 12
  • Мнения: 5
Top Group над кръговото на ИКЕА.

TOP GROUP са доста добри! Не са толкова евтини колкото Баня Стил, но си заслужава човек да отиде и разгледа!

# 13
  • Мнения: 1
Аз съм втрещена от отношението им в Люлин! Оказа се, че нямаме нужното количество плочки при доставка, но виновната съм била аз, защото не съм си ги сметнала правилно! По тази логика за какво ми е консултант? По-скоро ми трябва продавач. Има ли някой от Вас, който да се е оплакал официално от тях?

# 14
  • с трима мъже :)
  • Мнения: 2 735
Е тя моята цел не беше да се оплаквам някъде официално, а да се свържа със собствениците.
Наистина ми звъняха по телефона, намериха ме, говорихме.
Продължаваме да пазаруваме от тях, най-близо са ни и са ни най-удобни, пак казвам: стоката ми харесва, но продължавам да съм разочарована от обслужването им.

Дори мисля, че се влошава  Sad

# 15
  • Мнения: 1 380
И аз се присъединявам към недоволните от Баня стил.
Първо лъжат клиентите и им продават ниско качество за първо , цените обаче са все Като за първо.
Има абсолютно несъответствие между обявения размер и реалния ... дори при реалния две плочки ми бяха с различни размери.
Да не ви казвам какво рязане падна ... и колко лепило отиде за изравняване.
Честно казано толкова съм разочарована, че ще пратя снимки до Агенцията за защита на потребителя ... една глоба може да им подейства отрезвяващо.

# 16
  • Мнения: 969
За друг магазин за "баня", но ... четете ... :
Магазин „Макензи“ или как се купуват плочки по български
Не съм очаквал! Наистина не съм! Искам да си купя плочки за банята, а получавам напълно безплатно и допълнителна услуга – психоаналитик по … не, не по домовете, по магазините. Но да започна отначало. С жена ми правим ремонт на един апартамент. То правим е много силно казано, аз съм по правенето, тя естествено ми намира грешките, които са ми убегнали да забележа и дава идеи. И понеже вече имам опит си знам, че нейните са най-добрите. Затова си слушкам и просто ако нещо много не ме кефи възразявам „ама тия няма ли да са много хард“, примерно.
И така, тя харесва едни плочки, имитация на камък. Приемливи са. Избрани са! И всякаква промяна би била много сложна впоследствие. Речено сторено. Чакаме нашият велик майстор (но не масонски, а плочкаджия) да се освободи и след месец-два оправяне на бани на близки роднини и братовчедки, майсторът вече е свободен. Отиваме да купуваме плочките. От „Баня Стил“ сме ги избрали, там отиваме. Обаче – няма ги, нещо тирът се бавел. То бая голямо бавене ще да е, сигурно с кораб са пътували (за тях знам че като е лошо времето доста закъсняват, имам опит с едни мебели, но това е друга история). Питам ги кога ще дойде – след две седмици. Брех, ми моят майстор като види такова чакане, като нищо ще намери още някоя братовчедка или друго роднина с баня за правене и аз увисвам. И какво да се прави в този век на информацията освен – чичко Гугъл. А чичко Гугъл е мъдър и знае всички. Веднага ми показва към 43 хиляди резултата. Лесна работа, тръгвам подред. И не щеш ли, още на третия попадам на магазин „Макензи“, които освен всичко ги имат налични. Ей това се казва късмет. Искам им проектче – няма проблеми, срещу скромната сума от 50 лева, която при това се приспада от цената на плочките ако купиш от тях после. То няма от кого друг да купя де, но си мълча и се радвам, че ще си получа проекта. А от него ще се сметнат необходимите количества. Звучи разумно и много добре измислено. Тичам в първия възможен момент до магазина (вторник, щото в четвъртък да е готов проекта, а в петък до 15 часа товари камиона). Но отново проблем ( де тия плочки баш избрахме, голяма липса ги хванала). Серията е модерна, има си тъмна и светла плочка, че даже и декорна. Много хубаво дотук, ма жена ми иска комбинация и от светлите, и от тъмните. А за зла врага тъмните са на изчерпване. Имали към 6 квадрата. С едно „дано стигнат тия 6 квадрата“ на ум запрятам ръкави, и нали сме в информационни век, свалям плочките от сайта, бам в Аутокада (като не знам други програми) и почвам да творя. Ама нещо не ме свърта. Трябва да видим проекта в четвъртък сутринта и да го одобрим, но като знам как е по наш’те ширини, нищо чудно да се забавят нещо. И за всеки случай, контролно минавам през магазина с сряда вечерта. Не щеш ли, такава радост за очите! Като влизам и моята баня на единия компютър отворена. Леле, като ми стана драго, само не ги разцелувах тия момичета.
„Аз сега го приключвам проекта, само да сметна тъмните колко са, че нали са малко в склада!“
Брех м..а му с…а, гледам проекта и се дивя. Там дето има мивка, под нея, дето трябва да се наведе човек за да погледне сложени от тия, малкото на брой тъмни плочки. Ами сега, нали и тях ще брои, няма да стигнат за другите места. То и проекта като гледам, без никакъв вкус направен ами ей тъй, да има нещо като отправна точка за разговор. И се не въздържах. Вече месец не спя, бачкам като черноработник на апартамента, за да се подготвят нещата за „Великия майстор“ и как ми се отрони от устата: „Тоя проект е смешен, направен е само за да има нещо“.
Леле като се разфуча оная ми ти продавачка, пардон, собственица! Как съм смеел да и обиждам проекта?! Цял ден се кюравчила над компа за да го направи (бе то аз к’во съм виновен, джанъм, ако си некадърна? На Аутокада направих 2 варианта за час, ти на специалната програма цял ден и недовършен още, ама айде, не и го казвам, да не я засегна съвсем). А тя се пали от своето гориво и продължава: „Ето ти петдесетте лева, вземи си ги и се махай! Дай само разписката дето ти написах за тях! Тъмните плочки свършиха, няма вече от тях, продадени са“. Гледам, усмихвам се неловко и не мога да разбера къде се намирам. „ И ти какъв инженер си бе?!“. Ех, защо не изтрих автоматичния подпис от мейла си, че сега да ме соли… „ Вместо да сложиш конзолна чиния си сложил моноблок на схемите“. Малко се изненадах, но дет’ се вика, всеки може да сгреши, може и моноблок да съм сложил. „Може ли да видя къде съм го сложиш“ – ама като агънце питам, да не ме изхвърли. Показва ми схемата, ми то напред от стената си стърчи чинията, пък отзад какво има нея к’во я интересува. Опитвам се спомена, че това е без значение, щото плочките са на гърба на чинията, пък отзад е структурата. „Да-а-а, ама и отзад има значение“.
Явно наистина не струвам като инженер, щом си мисля, че нея я интересува стената с плочките, пък тя и отзад гледала, нещо е явно важно, което на мен ми убягва. Посоли ме още доста, закъснявала за родителска среща заради мен.
Добре, че не беше в мен бележката за 50 лева за проекта. Това, че не успяха да ми върнат парите ми вдъхваше минимална надежда и ситни капки оптимизъм. И аз като н….н си излязох и умърлушен се чудя да звъня ли на жената, да и кажа че плочки няма и или трябва да избираме други, или покрай забавянето на доставката си губим „Великия майстор“. Решавам смело да предложа идея. Да отидем на следващия ден, четвъртъка, когато и без това трябваше да си получим проекта с кутия бонбони. Да се извиня.
Ето и следващия ден. Купувам бонбоните, отиваме. Извинявам се за вчерашния ден, усмихвам се глуповато и се надявам да ми продадат заветните плочки. А фурията дето ме емна предния ден ме хвана и пред жена ми: „Ти си такъм, обиждаш хората, така се държиш с всички, убеден съм, нали?“ и гледа жена ми в очите- Тя какво да каже завалийката, мънка „И аз се чудя как го търпя вече …“. А онази, накокошинената продължава: „Ето, казах ли ти, те тези си личат, той е насилник!“. Тук вече едва се сдържам да не се захиля. То и безплатна консултация при психоаналитик си получих, освен плочките и скъсаните нерви.
Е, колежката и все пак ни продаде плочките, но си струва да се опита от психоанализата на другата, по-високата. Ако Ви предстои пазаруване на плочки, в Макензи ще получите три в едно – плочки, проект, който за нищо не става, а е само отправно точка за разговор и психоаналитична сесия. Последната е промоционална само ако си отворите устата, че нещо не Ви кефи.


Последна редакция: вт, 26 юни 2018, 12:24 от bachkator

# 17
  • с трима мъже :)
  • Мнения: 2 735
Хахаха .... посмях се с тая история.... така е то...живеем в държава на абсурдите Simple Smile И аз днес бера ядове - чакам вратите на банята, гардеробите, шкафовете, щорите и комарниците ... всичко от по-миналата седмица закъснява, ама то щото ... навсякъде на 100% сме платили предварително и сега никой не му е зор, че ние, тук, вкъщи, чакаме Sad

# 18
  • Мнения: 15 523
Магазина на Баня стил в Младост /до Технополис/ беше последния, който посетихме, заради всички негативни мнения, които прочетох тук. И страшно много съжалявам, че изгубихме толкова време в обикаляне. Магазина е доста голям, има страшно много мостри, а консултантката, която ни обслужи беше перфектен професионалист. Отдели ни страшно много време, показа ни и ни предложи много неща, помогна ни много в избора и беше много изчерпателна, търпелива и подробна в обясненията за всичко, което ни интересуваше. Купихме почти всичко за банята от там, освен плочките, които бяхме взели вече от друг магазин и всичко беше наред. Поръчахме ги в събота и във вторник отидохме да си ги вземем. Жената ни звънеше по телефона и ни уведомяваме за цялото движение на поръчката от заявката до получаването. Изключително доволни останахме от този магазин.

# 19
  • с трима мъже :)
  • Мнения: 2 735
Дано се оправят в обслужването. Аз това искам. Защото въпреки, че сме разочаровани от последните ни пазарувания там, аз пак си настоявам да си пазарувам от този магазин заради наличностите, хубавите стоки и хубавите цени. След няколко месеца къщата ни ще е готова и ще се наложи отново да пазаруваме там солидни количества.

# 20
  • Sofia
  • Мнения: 4 010
Баня стил на бул. България са по-добре, макар че и те забавят поръчки.

# 21
  • Мнения: 746
Ами аз съм безкрайно доволна от магазина им на бул.Стамболийски. Момичето, което ни обслужваше, Мария,
 беше наистина много компетентно и отзивчиво. Направихме две бани, за които тя ни направи проекти,съобразявайки се с моите желания и корекции. Въпреки, че бях досаден клиент, обслужването беше винаги много любезно. Така че, не редно да заклеймяваме веригата, заради отделни хора.

# 22
  • София
  • Мнения: 26
Аз съм доволна от Баня Стил до този момент. Обслужи ни Велислава, компетентно и бързо!

Общи условия

Активация на акаунт