SportsDirect-71

  • 91 707
  • 736
  •   1
Отговори
# 300
  • Ямбол
  • Мнения: 2 155
Дамските маратонки на Puma oтговарят ли си? (нося 38-ми номер)
Според мен са леко уголемени, някъде с половин номер. Аз си взех скоро 38 от модела им Basket и са ми леко свободни отпред. За другите им модели не мога да дам мнение.
Този е моделът:
Скрит текст:

# 301
  • Мнения: 4 708
Дамските маратонки на Puma oтговарят ли си? (нося 38-ми номер)
Нося 38,5 и точно толкова си взех, идеални са ми. Така че отговарят си.

# 302
  • София
  • Мнения: 1 209
20 %  off  everything

# 303
  • Мнения: 23
Здравейте, дами!
От години пазарувам в SportsDirect и не съм имала абсолютно никакви проблеми, но последната ми поръчка определено е проблемна. Надявам се да имате идеи какви стъпки да предприема. Ето за какво става въпрос:
Поръчката направих на 29.06. и веднага получих потвърждение. Няма отказани или липсващи артикули, парите бяха блокирани и т.н. На 02.07. получих мейл, съобщаващ, че поръчката е предадена на куриера и голямото чакане започна. След въвеждане на тракинг номера в сайта на Хермес си намирам пратката, но последната активност там е от 04.07., рано сутринта - On its way to the courier. В Gabco провериха - пратка с такъв тракинг номер не е пристигала при тях. В сайта на Хермес не открих форма за контакт, чрез която да мога да се свържа с тях. В центъра за обслужване на клиенти на SportsDirect също не откривам подходяща опция за контакт. Мисля, че 14 дни са повече от достатъчно, за да бъде доставена пратката до адреса на Gabco или да бъде върната до магазина, но до момента нямам никакви известия нито от Хермес, нито от SportsDirect.
На някой случвало ли му се е нещо подобно? Как се процедира в подобен случай?
Извинявам се, ако е дискутирано някъде в предходните теми, от доста време не съм влизала във форума, а точно по този проблем не намерих инфо в първия пост.
Предварително благодаря на всички, които се отзоват с идеи.
Simple Smile

# 304
  • Мнения: 1 015
Скрит текст:
Здравейте, дами!
От години пазарувам в SportsDirect и не съм имала абсолютно никакви проблеми, но последната ми поръчка определено е проблемна. Надявам се да имате идеи какви стъпки да предприема. Ето за какво става въпрос:
Поръчката направих на 29.06. и веднага получих потвърждение. Няма отказани или липсващи артикули, парите бяха блокирани и т.н. На 02.07. получих мейл, съобщаващ, че поръчката е предадена на куриера и голямото чакане започна. След въвеждане на тракинг номера в сайта на Хермес си намирам пратката, но последната активност там е от 04.07., рано сутринта - On its way to the courier. В Gabco провериха - пратка с такъв тракинг номер не е пристигала при тях. В сайта на Хермес не открих форма за контакт, чрез която да мога да се свържа с тях. В центъра за обслужване на клиенти на SportsDirect също не откривам подходяща опция за контакт. Мисля, че 14 дни са повече от достатъчно, за да бъде доставена пратката до адреса на Gabco или да бъде върната до магазина, но до момента нямам никакви известия нито от Хермес, нито от SportsDirect.
На някой случвало ли му се е нещо подобно? Как се процедира в подобен случай?
Извинявам се, ако е дискутирано някъде в предходните теми, от доста време не съм влизала във форума, а точно по този проблем не намерих инфо в първия пост.
Предварително благодаря на всички, които се отзоват с идеи.
Simple Smile
Използвам случая да Ви попитам - заслужава ли си към настоящия момент поръчката до английски адрес? Като поръчвах преди два дни разликата в цената на доставката до България беше с 5 паунда по-скъпа. Или при по-големи поръчки тази разлика расте драстично?

# 305
  • Мнения: 23
Използвам случая да Ви попитам - заслужава ли си към настоящия момент поръчката до английски адрес? Като поръчвах преди два дни разликата в цената на доставката до България беше с 5 паунда по-скъпа. Или при по-големи поръчки тази разлика расте драстично?

Поръчвала съм и директно до България, но доставката на последната ми поръчка до тук беше 17 паунда (поръчах няколко чифта обувки), така се реших да ползвам превозвач. Винаги досега, когато съм поръчвала обувки, ми е било по-изгодно да ползвам превозвач. Ако са само дрехи си струва да ги пусна направо до Русе 

# 306
  • София
  • Мнения: 23 165
в сайта на хермес пише, ако имате проблем с пратка да се свържете с търговеца.
може би те имат начин да поискат информация къде е в момента пратката.

ето например тук може да опишеш проблема:
https://www.sportsdirect.com/CustomerServices/ContactUs/ContactForm
трета опция.


аз напоследък поръчвам до английски адрес, като обща сума доставката не е по-евтина, но още не съм имала проблем с такава поръчка, до тук като поръчам или пристигат дефектни артикули или нещо липсва, веднъж цял кашон не пристигна, след дълги кореспонденции върнаха някакви пари, но доста по-малко от липсващите.


сега от 20% намаление пуснах поръчка с доставка за следващ ден, да не се изчерпят нещата. на следващия ден се извиниха че няма да успеят да я доставят и ми махнаха сумата за доставка и пратката пристигна при превозвача на по-следващия ден.

# 307
  • Мнения: 19 007
Страшно малоумно им е ценообразуването на доставката

Искам да пусна 2 потника, суичър и раница и доставката до БГ стана 14 паунда...

# 308
  • до едно тепе
  • Мнения: 6 623
Аз поръчах преди 3 седмици 3 чифта детски обувки и един поларен детски суитчър. До БГ ми сложиха 16 паунда за доставка. Ми с превозвач си ги пуснах. Иначе нямаше смисъл изобщо да се занимавам.

# 309
  • Мнения: 2 180
И аз не бях поръчвала от няколко месеца, и се изумих как ми шибна 13,33 паунда доставка за 5 парцала. Добре че имаше -20% и в крайна сметка имах точно 14п. отстъпка, за да ми покрие доставката. Абе, разредихме поръчките от тук, не е като преди... Предпочитам да си измеря и купя от мола вече. Или да купя от някой от огледалните на спортса български сайтове, че поне може да се върне по-лесно. Цените почти се изравниха.

# 310
  • Мнения: 120
Здравейте, по погрешка съм изтрила уведомителния мейл за изпращането с тракинг номера в него.
Има ли как да разбера тракинг номера на пратката си, без да им пиша? Като натисна "трак ордер" в самия сайт, се отваря празна страница!

# 311
  • Мнения: 787
Здравейте, по погрешка съм изтрила уведомителния мейл за изпращането с тракинг номера в него.
Има ли как да разбера тракинг номера на пратката си, без да им пиша? Като натисна "трак ордер" в самия сайт, се отваря празна страница!
Напишете им емейл. Да, отваря се празна страница. Номерът го изпращат на емейл.

# 312
  • Мнения: 2 880
Здравейте, моля да споделите ако имате впечатления от бански о'неил , харесах за детето и за мен и се чудя как са размерите и качеството им

# 313
  • в страната на абсурдите
  • Мнения: 1 236
За колко време идват пратките с Еконт?

# 314
  • Мнения: 37
За колко време идват пратките с Еконт?

От седмица до две. Ако изобщо пристигнат Simple Smile
Моята най-бърза е 7 дена.

Общи условия

Активация на акаунт