Филми за Холокоста в час на класа пред 10 годишни деца

  • 24 541
  • 308
  •   1
Отговори
# 135
  • София
  • Мнения: 62 595
Виждам колко учат. По крайния резултат. Особено когато кажат на дете с обучителни проблеми, че е мързеливо и как може другите вече да могат да четат и да смятат, а точно то не и как може да не разбира какво чете или каква е задачата по математика. Направо са изучили детската психология от алфата до омегата!

# 136
  • Перник
  • Мнения: 211
Имам чувството, че темата е провокация!
Кой ви е казал, че учителят може да определя какво да преподава?! На него утре може да му хрумне да показва сцени с изнасилвания с цел да покаже колко е страшен сексуалният тормоз! И не е важно кое е добре за учителя или родителите, важно е децата как ще се почувстват след това. Давате ли си сметка?!
Би било добре да разберем мнението на някой детски психолог.

# 137
  • София
  • Мнения: 17 592
Беше неизбежно да стигнем и до темата за сексуалното образование и разрезът му със семейния морал. Даже се учудвам, че отне 10 страници Simple Smile


Ама защо, вярно, че беше преди 25 години - преди бумът на Фейсовите Буци и родителите, разглеждащи запетаите и кратното на "й"-то кратко за екстравагантни екстри - но никой никакви претенции не е имал, на мен ми беше интересно, на децата - тогава не ги разглеждах точно като деца, обаче - им беше интересно... като цяло, всички бяха напълоно доволни и никой от нищо не се е безпокоил... въпреки "крехката психика" на подрастващите, посещаващи (доброволно, извън училищното време, но в училищната стая) беседи, водени от неквалифициран лектор.

# 138
  • Мнения: 5 134
На най-произволен принцип, ето как се добива такава чрез Русенския университет. Обща и педагогическа психология е задължителен предмет. Има цитирана и законовата уредба.

https://www.uni-ruse.bg/education/PO/courses/long-term-courses/t … ing-qualification

# 139
  • Мнения: X
Кой ви е казал, че учителят може да определя какво да преподава?!
Учителят може да определя какви допълнителни материали да използва. Никой не ни го е казал. Четем. Нормативни документи, например. Пробвай и ти. Не боли.

# 140
  • Мнения: 19 296
Впечатлението ми е, че наистина единици учители разбират и се интересуват от детска психология.

Не виждам нищо лошо учителят да може сам да реши с какво да разшири урока в рамките на разумното. По-притеснително ми се струва да има строги граници да пее каквото каже партията.
Авторката е писала, че въпросната учителка просто е пуснала кадрите без никакви обяснения. Ами, не е педагогическо някак, колкото и да го мъдрим.

# 141
  • Перник
  • Мнения: 211
Кой ви е казал, че учителят може да определя какво да преподава?!
Учителят може да определя какви допълнителни материали да използва. Никой не ни го е казал. Четем. Нормативни документи, например. Пробвай и ти. Не боли.
Сладурана! И саркастична го раздава!
Покажи ми нормативен документ, в който пише, че учителят има право да определя темите, по които да работи в час! Допълнителните материали са друга тема! Темите са строго определени!

# 142
  • София
  • Мнения: 17 592
Имам чувството, че темата е провокация!
Кой ви е казал, че учителят може да определя какво да преподава?! На него утре може да му хрумне да показва сцени с изнасилвания с цел да покаже колко е страшен сексуалният тормоз! И не е важно кое е добре за учителя или родителите, важно е децата как ще се почувстват след това. Давате ли си сметка?!
Би било добре да разберем мнението на някой детски психолог.


Извършването на такова деяние, заснемането на такива "сцени", а така също и показването им - където и да било - представляват криминално престъпление.
Тук не говорим за това дали учителят има или няма право да извършва криминално престъпление в училище.
Говорим за това дали може или не да показва архивни ИСТОРИЧЕСКИ кадри с цел онагледяване на материала.
И да, има това право, стига използваният снимков материал да не е обект на авторски права.

# 143
  • Мнения: X
Покажи ми нормативен документ, в който пише, че учителят има право да определя темите, по които да работи в час! Допълнителните материали са друга тема! Темите са строго определени!
Да ти пусна, ама като гледам, че дори не си информирана, че за часа на класа темите не са строго определени, а учителят има свободата да ги определя, май ще е по-добре да ти потърся букварче за начало.

# 144
  • София
  • Мнения: 62 595
в такъв случай половината студенти са проспали часовете по психология.
Ситуацията от темата е извънредна. Това не са допълнителни материали към тема от учебника, а по лична преценка на учителя. Всяко нещо по програма се разписва, включително когато работят по проект или нещо друго. не става то така на учителя да му хрумне да пуска някакъв филм, защото Иван нарисувал свастика.

# 145
  • Мнения: X
Анди, хайде и ти да прочетеш как точно учителите могат да определят теми за часа на класа.

# 146
  • София
  • Мнения: 17 592
Впечатлението ми е, че наистина единици учители разбират и се интересуват от детска психология.

Не виждам нищо лошо учителят да може сам да реши с какво да разшири урока в рамките на разумното. По-притеснително ми се струва да има строги граници да пее каквото каже партията.
Авторката е писала, че въпросната учителка просто е пуснала кадрите без никакви обяснения. Ами, не е педагогическо някак, колкото и да го мъдрим.


Едва ли е точно така.
Ти какво виждаш тук? Ако е показано без никакъв коментар?

Лично аз - нищо.
Повечето кадри, извадени от контекста - или изобщо без контекст... просто са... ами, нищо.

# 147
  • София
  • Мнения: 62 595
Не ми се чете - разкажи ми, щом знаеш. Това, което зная е, че часът на каса не означава час по каквото си реши класният.

# 148
  • Мнения: 5 134
Чл. 61. Учителят има право да:

1. свободно да определя методите и средствата за провеждане на образователно-възпитателния процес, като активно използва интерактивни методи на преподаване и възможностите на информационните и комуникационните технологии;

# 149
  • Мнения: X
Дъждец, много нелогично звучи учителката просто да пусне някакво рандъм видео, без дори "гък" да каже. Ясно е, че майката прави подобна нелепа интерпретация, за да подсили драматичното внушение.

Общи условия

Активация на акаунт