Booking.com /Тема 2/

  • 55 132
  • 764
  •   1
Отговори
# 375
  • Мнения: 5 944
Същата ситуация имах и аз, случи се преди 4-5 дни, свързах се с хотела - само оторизирали, т.е. дръпнали са сума за една нощувка, след което веднага са я отказали /по техните думи/. Но все още ги няма парите. Парадоксално ще се получи, понеже идната събота трябва да ползваме нощувките, а може още да не са върнали дръпнатите пари - т.е. аз ще трябва да си платя двете нощувки, а сумата, която те уж са канселирали, може все още да ми е висяща. Дано все пак нямаме проблеми и всичко да е наред, това пожелавам и на вас.

# 376
  • Мнения: 6 034
Благодаря. Парите още са блокирани, което ме дразни адски много. Не знам ако анулирам до колко дни ще ми ги върнат, дали би станало по-бързо. Аз пък дебна един друг хотел, но той е с плащане на цялата сума. Та ако и аз уцеля оферта от тях ще остана за известен период от време без двойна сума за тази резервация. Много е неприятно особено ако в условията нищо не е записано за блокиране на сума или ауторизация на картата. Писах и на booking ама май ще ми отговорят чак като съм се върнала. Grinning

# 377
  • Мнения: 1 217
Боби, обадете се в банката и вижте дали не може да ги освободят парите.Аз съм го правила това.

# 378
  • Мнения: 6 034
Ще питам, благодаря за съвета. Hug

# 379
  • София
  • Мнения: 164
Искам да попитам, защо постът, който беше публикувал съпругът ми преди няколко дни, с поместен код за намаления беше изтрит? Групата тук не е ли за помощ при ползване на платформата "Booking.com", какъв е проблемът да се публикуват кодове, за да може всеки, който има нужда да ги ползва? Защо трябва непрекъснато да се пита и едва тогава да се предоставя?! Задавам този въпрос, за да изразя безкрайното разочорование на съпругът ми от липсата на елементарно възпитание, когато изтриваш нещо да обясниш защо?! Най-малкото, като лично съобщение въобще! Със сигурност, той повече няма да си направи труда да пише тук!

# 380
  • Мнения: 6 034
Доколкото знам публикуването на линкове съдържащи реферални кодове във форума е забранено. Това вече беше обсъждано тук в темата.
Няма смисъл да умувате...
Публикуването на Реферални линкове в темите не е допустимо.
Модераторите са благосклонни, но докога ?
Както виждате и аз не го правя. Ако някой ви поиска на лични, това е друг въпрос...

# 381
  • Мнения: 6 279
Здравейте,
Всъшност не искам да се оплаквам от Букинг, а от недобросъвестни гръцки практики.
Днес направих резервация и след около половин час ми звъннаха по телефона от гръцка страна, от мястото за настаняване.
“Извинявайте, станала е грешка в системата и ние всъщност нямаме свободни места за вашия период, искате ли няколко дни по-рано”
След като отказах да сменям датите, излязоха с друго “предложение” - да ми букнат желаните дати, ама да канселирам букинг резервацията и да запазя директно при тях на рецепция.
Тоя номер ни го играят различни, вече за трети път.
Изключително некоректно и за мен неприемливо да се “прескача” платформата.
Чудя се дали да информирам...

# 382
  • Мнения: 1 217
Те гърците наистина така правят, но поне обикновено предлагат по-ниска цена.

# 383
  • Мнения: 6 279
Всъщност за мен е без значение това дали са предложили или не по-ниска цена. Искам да имам гаранция, че някой ми пази интереса и в случай на неизрядност да се обърна към него( в случая букинг). Искам да си събирам и genius резервации.
Отделно от това въобще не ми предложиха по ниска цена..
Има ли някой който се е оплаквал от такива места за настаняване и какво прави букинг в подобни случаи?

# 384
  • Мнения: 4 321
ако никой не се оплаче, Букинг няма как да разберат, така че действайте
то няма как да разберете какво правят букинг, защото това са двустранни бизнес отношения между букинг и хотела. Най-много хотела да изчезне от букинг ако прекалят
и нищо да не направят, поне сте се постарали

# 385
  • Мнения: 1 323

Същото ми се случи миналия месец. Букнах аз, изпратих капаро, дори, което първоначално не беше упоменато, ама как да е.
На другия ден получавам известие от букинг, че тези са му и анулирали резервацията, защото не съм била пратила капаро. Полудях. След 10 мин. ми се обаждат тези, без да искали анулирали, ама да не съм буквала пак от там. Айде, бе!
Не ми се занимаваше да се разправям, понеже запазвах за голяма група хора, но явно си им е практика на нашите съседи.

# 386
  • Мнения: 896
Никога не се знае коя лелка за пръв път виждаща компютър се е опитала да приеме резервацията.
 Миналата година си кнселирах погрешка резервацията за Гърция, но направих веднага нова и нямаше проблем.
 

# 387
  • Мнения: 1 217
Говорих снощи с приятели, които имат семейно хотелче и са го пуснали и в Букинг. Те хич не са доволни от платформата и казват, че се случва на сайта да са отразени свободни стаи, а в действителност да няма такива. Т.е. собствениците реално нямат никаква вина и се чувстват много кофти вбподобна ситуация. И вероятно още малко ще ползват Букинг заради реклама на хотела. Комуникацията собственик-Букинг била тромава.Така че да не съдим прибързано, без да отричам, че се правят и шашми.

# 388
  • Мнения: 6 279
В случая на мен ми предложиха да прескоча резервацията през платформата и да резервирам при същите условия и дати директно.
Не бих казала че съдя прибързано.
Особено предвид че ми се случва за трети път в Гърция.
Предишните поне го изиграха една идея по завоалирано. Пуснаха инфо през букинг че не минава плащане с картата, превъведохме детайли, пяк го отказаха и канселираха резервацията. В същия момент се обадиха по телефона да въведат “ръчно” същата тази карта на същата цена за същия период..ама през рецепция.

# 389
  • Мнения: 219
Така прескачат Букинг и прибират те таксата. Има и собственици, които дават през Букинг само част от стаите и може в Букинг да излиза, че е запълнено, а в действителност да има свободни места. Има го и обратния вариант-попитах собственик на хотел в Гърция дали не мога да резервирам през сайта му или с и-мейл и той ми отговори, че само през Букинг.

Общи условия

Активация на акаунт