Booking драми

  • 8 244
  • 79
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 943
Още ли има хора, които не знаят, че цели села и селища от градски тип в Малайзия, Филипините и горно Замбези се прехранват с писане на позитивни коментари за кого ли не, лайкове и статуси?
Още ли има хора,които не знаят,че в Букинг това не става?

# 16
  • Мнения: 138
Моят коментар може да не е важен. Той може да е най-глупавото нещо на света. Това е субективно за всеки. Но ми беше отнето правото да изразя мнението си, което много ме засегна.

# 17
  • Мнения: 445
Е, как ти е отнето правото да изразиш мнение, като то си е публикувано?

# 18
  • Мнения: 138
Е, как ти е отнето правото да изразиш мнение, като то си е публикувано?

Моля прочетете дискусиите отначало, там е описано всичко - кога е бил публикуван коментарът и какво трябваше да напиша на екипа на booking, за да го публикуват.
До сега коментарите ми винаги са били публикуване почти мигновено, вероятната причина е била положителните ми оценки. Този, обаче, не беше публикуван, поради което последва цялото това писане.

# 19
  • Мнения: 445
И аз писах каквото имаше да казвам по темата по-рано ... въпреки че съм писала положителни коментари пак е отнемало поне 3 седмици качването им. В букинг се срещат толкова голямо количество безобразно негативни коментари, че не знам защо си мислиш, че има някаква цедка.

# 20
  • Мнения: X
Nedy Ivanov - Да, това е коментарът, но го публикуваха вчера с дата 5ти април - това е дата, в която дадох оценката си.
Би трябвало да знаете, че всички коментари се публикуват с датата, когато е направена оценката, а не след обработването им от booking.
Разбира се, че имат покритие, ако човек не е толкова афектиран би ли си направил труда да опише.
Krisimor може би отново трябва да посетите хотела, за да се уверите в своите очарователни или моите разочарователни представи.

Коментарите абсолютно винаги се публикуват СЛЕД като екипа на Букинг ги обработи. Тези, които са писани на английски се обработват в рамките на няколко дни, а тези писани на български се бавят доста. Това е личен опит с достатъчно на брой мнениея, за да твърдя, че нито са ви забавили публикуването с идеята, че е отрицателен или с идеята да не го публикуват, нито пък в Букинг може някой да напише коментар БЕЗ да е нощувал реално на място.
Такива коментари се пишеха в Триваго например. Simple Smile
Неди много коректно ви е информирал и всъщност вие сте неинформираната.

Проблемът в Букинг в момента е, че не се виждат стари мнения и оценки. Може би базата данни е нараснала доста и не смогват да ги пазят, което за мен е проблем. Но аз бих искала да виждам абсолютно всички мнения, оценки и коментари, независимо колко са стари.

Последна редакция: чт, 03 май 2018, 17:43 от Анонимен

# 21
  • София
  • Мнения: 13 137
Само за протокола да потблежеим - в Букунг могат да оставят кометари САМО потребители, които са резервирали ПРЕЗ букинг. Аз дори и да съм бил в хотела, не съм ли резервирал през букинг - коментар не мога да оставя. Та в този смисъл "платени клакьори", които да пшат позитивни мнения - на практика няма и не може да има (поне не е толкова лесно).
Taка е, но понякога най-евтината реклама е заплащането на една формална нощувка (понякога дори е промоционална в момента на купуването от подставеното лице), за да може да се даде висока оценка.  Wink Обърнахте ли внимание, че само на първите 3 страници с отзиви за хотел Феста има 10 максимални оценки от един и същ човек? Има и други двама с по 2 коментара с максимална оценка. Не съм гледала следващите страници. С това не искам да кажа, че и в случая има недостоверни мнения. Възможно е Димчо през ден да спи в хотела.  newsm78 

Самата аз имах лошо преживяване преди 8 години с хотел в Алания. Имахме проблем не толкова с условията, макар да не беше блестящо, колкото с шум и пълна незаинтересованост на персонала. Дълго не публикуваха оценката ни, която също беше 2 и нещо. След размяна на безброй писма я публикуваха, но само оценката, без коментарите (бяха на английски). Това обаче не ме отказа от сайта. Използваме го често и друга издънка не е имало. Напоследък точно апартаменти наемаме и на лошо не сме попадали.

# 22
  • ВАРНА-морето,сините вълни.
  • Мнения: 4 790
И аз резервирах апартамент през Букинг и се надявам да няма изненада. Добре е, че ще платим в брой, аз съм леко недоверчива и докато не видя нещата пари не давам.

# 23
  • Sofia
  • Мнения: 779
Леле тази тема се била разгорещила, аз мислех, че никой няма да се включи повече..

В крайна сметка какво стана - успяха да ми върнат общо 40 евро за всичките драми. Трябвало да направя снимки на проблема. Питах ги как се снима, че няма интернет? И също така като разговарях с вас хора от букинг точно вечерта когато ме посъветвахте да напусна жилището, жената с която говорих не каза и 1 дума за каквато и да е снимка. Не че нещо, ама да направя, или да се опитам да направя, 1 снимка е доста по-лесно от това, че си вдигнах всичкия багаж в 10.30 вечерта навръх празник да търся друго място. И с тази проста снимка излиза един вид, че лъжа за казаното, въпреки че самият собственик е потвърдил в крайна сметка, че е вярно.

Иначе ми се обади българка от центъра на букинг в Амстердам, която беше много мила, но какво от това? Казах й за паралелна, много по-кофти ситуация, в която от airbnb ми бяха върнали парите и дали ваучер, за да ги ползвам отново. Също казах, че не ми харесва как от букинг прибират парите като посредник, но дойде ли момент до права в "кризисна' ситуация се оказва, че нямам никакви.

Що се отнася до коментарите - тя ми обясни, че екипът, който ги одобрявал бил много малък и им отнемало доста време да ги активират.  Ето сега виждам, че моят е одобрен, обаче не сформира цялостен рейтинг на апартамента, може би защото са само 2 review-та? Тоест апартаментът излиза без рейтинг..

Повече няма да се занимавам с този казус, здраве да е. Като са му толкова важни тия пари да си ги взема, всичко се връща в крайна сметка.

# 24
  • София
  • Мнения: 22 937
Трябват май 5 оценки, за да има рейтинг хотела. Понякога оценката ми за даден хотел се получава по-висока, отколкото заслужава, но в коментарите пиша всичко, което не ми е харесало.  Simple Smile
Днес се връщам от хотел, в който почти във всички коментари пишеше колко било чисто, ами аз не останах с такива впечатления и няма да им го спестя.  Simple Smile

# 25
  • София близо до Витоша
  • Мнения: 469
Резервирала съм вече няколко пъти с тях, всичко досега си отговаря и на снимки и на описание, с изключение на апартамент който наехме в Охрид, миналата година. Беше с оценка 8,2 а се оказа много зле.
Преди 2 месеца бяхме на обиколка в Хърватия  и Черна гора, всички резервирани хотели и апартаменти бяха супер.

# 26
  • София
  • Мнения: 158
Здравейте,
аз също имам казус с букинг.
Резервирах 3 нощувки в Рим 8-11.07 в  стая от  апартамент.
Първо пишеше, че могат да ми вземат някаква сума за веритификацита-блокираха ми цялата сума. Говорих с представител на хотела да използвам блокираната сума като основно плащане, защото докато ми я отблокират ще мине много време. Ок, горе-долу добре, Но
Сега виждам, че са ми блокирали с почти 20 лв над сумата, която е определена. По какъвто и курс да смятат ми се струва доста.
Банката е ПИБ. Имали ли сте такъв казус с надвзета сума и как сте го разрешили?
Утре ще отида да питам в ПИБ,защото много ме ядосаха.
В кой е причината за това разминаване.
Писахте нещо за дърпане на пари от Букинг и от сметка(карта), не го разбрах много. Бихте ли обяснили?
Звънях на букинг на импулсния им телефон, никой не вдига.
Не искам да се ядосвам, че в деня на пристигането съм на концерт (8 юли), но откровено казано не ми е приятно. Защо трябва така да ни лъжат?

# 27
  • Мнения: 14 486
Тези 20 лв. над сумата е възможно да са туристическата такса, която така или иначе се плаща, пише я винаги в допълнение, не е в самата сума за нощувката.

Последно резервирах хотел в София, по същия начин ми блокира малко по-голяма сума (лев два разлика), която е туристическата такса.

Относно блокирането на парите - като освобождаваш стаята би трябвало да използват блокираните пари, в хотела в София го отразяваха като "приключване на транзакция", за която ми дадоха касова бележка и фактурата. На банкирането ми сумата беше блокирана, сега вече се вижда в чия полза е.

# 28
  • София
  • Мнения: 158
MissChanandlerBong

благодаря за отговора. Оказа се, че съм имала и друга транзакция, за която съм забравила и не е отразена в онлайн банкирането. Блокираната сума е обща.

# 29
  • Мнения: 83
Момичета имам нужда от помощ. Направих резервация в хотел Cap Europe в Страсбург, но се оказа, че съм сбъркала и не трябва да съм в този район. Анулирах резервацията след има няма 5-6минути,но ми даде че трябва да заплатя такса 304евро за анулирането. Писах мейл до хотела, писах и на месинджър да ми отменят таксата, но нямам никакъв отговор. В картата която съм посочила в момента нямам пари, та въпроса ми е: Дали ако си внеса пари по сметката имат право да ми изтеглят за анулацията? Благодаря ви

Общи условия

Активация на акаунт