Анжамбманът в следващия стих, “баса пак гърми на макс/ усили.”, показва прибързаността на героя, но и неговата искренност. Лоренцо слага цезурата между “гърми” и “на”, но ако бъде сложена след края на стиха, изречението придобива съвсем друго значение. С първата цезура Лоренцо казва две различни идеи - басът гърми (най-ниската честота) и казва да се увеличи гърменето още повече. Така поставено изречението носи идеята за пошлост. Втората пауза отделя “усили” само, като мета-команда към несъществуващ Ди-Джей, следвана от усилването на баса на песента. Тези два стиха показват гения на Лоренцо, как той умело играе с правилата на езика и поезията.
Следващите два стиха “Oт купона който стане/ утре гадже да не хване” са урока към останалите присъстващи. Мотивът за уроката се среща още от фолклора. Така Лоренцо завързва народния фолклор с неговия поп-фолк. Тези два стиха се явяват и предизвикателство към слушателя, който трябва да продължи да бъде част от рутината. Така Лоренцо критикува модерното капиталистическо общество, което само консумира, било музика, било купони, без да търси старите изконни ценности на съществуването - гаджето, което е метафора за невинната любов. Последният стих, “удря този бийт, грабни този хит.”, се характеризира от синтактичен паралелизъм. Чрез този литературен похват Лоренцо свързва и поставя акцент върху “бийта” (ритъма) и хита. Така той показва, че литературният герой слуша песента, която паралелно с това пише. Това е директна критика към колегите на Лоренцо, които той смята, че пишат едни и същи песни (сякъш паралелно пишат песента докато я слушат, защото звучат напълно идентични). “Бийт” е игра на думи с бит, чрез което се показва екзистенциалното страдание на лиреческия герой, “УДРЯ този бит”, физическата болка от удара, бичуването, като метафора за тежестта от съществуването.