Въпроси всякакви за автомобилите и задволанните устройства

  • 94 311
  • 2 907
  •   1
Отговори
# 270
  • Мнения: 9 647
Последното най надясно. Означава да духа на стъклото.

# 271
  • Мнения: 166
Картинката, на която няма човече или тази пред нея, също би трябвало да ти свърши работа. Това е за подгряване на стъклата.

# 272
  • Мнения: 3 732
Аз горните три ги разгадах.
Най - долното ми е проблем, с колата и стрелката вътре.

# 273
  • София
  • Мнения: 4 548
Най-долния плъзгач е за следното: лявото - да върти въздуха в колата - ползва се като искаш да пуснеш примерно климатика, за да охлажда по-бързо купето, или да не ти влиза смрад и пушилка от вън; като го сложиш вдясно вкарва въздух отвън - желателно е през повечето време да е на това положение. Все пак и некъв кислород трябва да влиза в тая кола.
За да не ти се изпотява стъклото, ако врътката (от трите дясната) е на позицията със стъклото и стрелкичките (последната надясно) и пак се изпотява, провери си решетките, от които излиза въздуха в посока предното стъкло, да не са затворени.

# 274
  • Мнения: 3 732
Благодаря ти, млв!

# 275
  • Мнения: 5 059
Само объркахте жената Grinning
Много е готино да чета мнения на жени във форум за въпроси за автомобили Grinning И аз съм жена и сигурно от време на време звуча по същия начин.
Така,като гледам колата,подгряването на стъклото няма да и свърши работа,освен,ако не кара само назад,защото ще подгрее само задното стъкло.То дори и няма копче за това,поне на снимката.
За това дали да върти въздуха в колата или да вкарва въздух отвън(това,долното),на мен ми поти зверски стъклата,ако го бутна най-вдясно(в случая ,да вкарва отвън въздух).
В случая се потят,защото е сложено да духа на крака и и глава.Нищо не подгрява стъклата,а в същото време отвън е студено и се запотяват.
Слагаш да духа САМО на стъклата(дясната врътка,най-надясно) и не би трябвало да ти се потят.

# 276
  • Мнения: 1 970
Плъзгачът долу трябва да е в дясна позиция - да вкарва въздух отвън. Ако стои така, както е сниман, гарантирано стъклата ще се запотяват.
Ако въпреки, че е в дясна позиция, те пак се запотяват, значи филтърът за купето е за смяна, задръстен е и не духа достатъчно мощно.
Ако въпреки всичко, пак е запотено, включи си климатика, ефектът е мигновен.
На по-вискоят клас коли като се избере последната позиция на дясната врътка, с нарисувано предно стъкло със стрелкички, хем вентилаторът духа на макс, хем автоматично светва и климатика, това е за да се премахне бързо и качествено запотяването.
Тогава не е нужно да се слага плъзгача долу задължително в дясно положение - "въздух отвън", щом работи климатика предното стъкло ще е чисто. Може, обаче другите да се потят.... Защото тях не ги духа. 

# 277
  • Мнения: 5 059
Да пробва различни варианти и сама да си прецени.Пак казвам-при моята кола ,когато върти вътрешния въздух ,не се изпотяват,когато сложа копчето да вкарва въздух отвън,се запотяват много и няма оправяне.
А и колата ми е такъв модел,че няма филтър на купето(фабрично).Може би заради това запотява с въздух отвън.Явно е индивидуално .Не мисля,че въпросната кола има климатик,иначе,да,с него запотените стъкла са мираж.

# 278
  • Мнения: 1 970
Май има. И ми изглежда на снимката пуснат.
Средното копче като се натисне (вероятно) светва иконката за подгряване на задното стъкло - в средата му.
В средата на лявото копче има снежинка, която свети. Би трябвало това да е климатика.

Не знам , такъв клас съм имал само 205-ца и Ярис. Това ми изглежда да е или Гетц или някакво Сузуки, или Вагон Р... Би трябвало да има клима.

# 279
  • Мнения: 5 059
Май има. И ми изглежда на снимката пуснат.
Средното копче като се натисне (вероятно) светва иконката за подгряване на задното стъкло - в средата му.
В средата на лявото копче има снежинка, която свети. Би трябвало това да е климатика.

Не знам , такъв клас съм имал само 205-ца и Ярис. Това ми изглежда да е или Гетц или някакво Сузуки, или Вагон Р... Би трябвало да има клима.

И аз се зачудих дали това е подгряване и климатик,но по-скоро е просто рисунка "за какво е копчето".

# 280
  • Мнения: 3 732
Има климатик.
Духа и студено, и топло. Настройва се от лявото копче.

Последна редакция: пт, 30 ное 2018, 20:07 от Plava luda lutka

# 281
  • Мнения: 5 059
Има климатик.
Духа и студено, и топло. Настройва се от лявото копче.

Сузуки Вагон Р е.

Така кажи.Пускаш климатика на топло да духа,стъклата(дясната врътка ,най -надясно) и няма да се поти нищо.

# 282
  • Мнения: 1 970
Климатика ти не се настройва. Настройва се климатроника, там задаваш градуси. При теб климатика или е пуснат и свети копчето, или е спрян и е загаснало, нали?
Е, сега пробвай при загаснало копче, спрян климатик, като завъртиш десния бутон на крайна позиция - да духа само на челно стъкло, светва ли автоматично климатика?
Ако да, това е твоето лекарство за запотени стъкла.
Ако не, комбинираш с включен климатик, запалено ляво копче.
Тогава плъзгача долу може и да не му обръщаш внимание, но все пак, ако искаш да имаш пресен въздух в купето, не го дръж непрекъснато на лява позиция, както е на снимката.
Още повече, че климатика ти качва разхода с лев-два на 100 км.... И съ сигурност ти спъва колата, едва ли е повече от 80 коня, усеща се.

# 283
  • Мнения: 9 647
На моята кола тази врътка изглежда така:

та оттам си вадя изводите, че като пуснеш да духа на предното стъкло трябва да вкарваш въдух отвън.

# 284
  • Мнения: 3 732
Днес за 7 км да духа топло, на 4, първоначално само на стъклата, после само крака и лице и долното копче най  - вдясно нямах проблеми със запотено стъкло.
Малко преди да се прибера изключих топлото - врътнах копчето с числата на нулева позиция. Започна да се запотява леко в левия край.


Извинявам се за тъпия въпрос, но каква е разликата между климатик и климатроник?
Конете са 76, но съм страхлива и не ми трябват кой знае колко.

Общи условия

Активация на акаунт