Въпроси всякакви за автомобилите и задволанните устройства

  • 94 298
  • 2 907
  •   1
Отговори
# 330
  • Варна
  • Мнения: 5 141
Ами не знам дали се е заключил или думата, която трябва да използвам, е друга, но воланът изведнъж се "втвърди" и не можах да го завия повече. Това се случи при работещ двигател. Като изгасих и запалих пак, се оправи и си допаркирах. Бях на фризьор, т.е. някъде час след случката се качих и запалих без проблем и се прибрах.
Какви причини водят до това един акумулатор да има нужда от зареждане? Той нали се зарежда постоянно, докато карам? Колата се кара почти всеки ден, а и още не е кой знае колко студено.
Хидравличното масло и акумулаторът каква връзка имат с проблема с радиото, километража, часовника и заключването? Аз се чудя възможно ли е да е някакъв проблем в електрониката?

# 331
  • Мнения: 3 673
Ами не знам дали се е заключил или думата, която трябва да използвам, е друга, но воланът изведнъж се "втвърди" и не можах да го завия повече. Това се случи при работещ двигател. Като изгасих и запалих пак, се оправи и си допаркирах. Бях на фризьор, т.е. някъде час след случката се качих и запалих без проблем и се прибрах.
Какви причини водят до това един акумулатор да има нужда от зареждане? Той нали се зарежда постоянно, докато карам? Колата се кара почти всеки ден, а и още не е кой знае колко студено.
Хидравличното масло и акумулаторът каква връзка имат с проблема с радиото, километража, часовника и заключването? Аз се чудя възможно ли е да е някакъв проблем в електрониката?
Нещо е станало с компютъра на колата, който управлява всичко, включително и електрическия усилвател на волана, вероятно си с такъв, а не с хидравлична рейка. VW използват румънски компютри, но не знам дали за всичките си модели коли.

# 332
  • Мнения: 35 109
На мен ми се е блокирало кормилото от имобилайзера на колата. Няма да забравя как едва я докараха до вкъщи и я паркирах и това беше последният ѝ ден живот. Уж един я оправи, се ми над 300 лв. Карах я 2 месеца и пак същото. После стоя 3 години като паметник. После тоя дето я " оправи" я купи за жена си и след месец същата кола беше като нова и си се движеше без проблеми.
Просто ме метна с едни пари и си е направил сметката...

Аз да питам. Каква може да е причината колата при ниски обороти да се тресе и почти да се дави. Не съм млад шофьор и си познавам колата как се държи. Но това е нещо ново за мен. Дали не трябва да ѝ се смени нещо? С чисто нов акумулатор е. И след това започна този проблем на няколко пъти

# 333
  • Мнения: 3 673
Аз да питам. Каква може да е причината колата при ниски обороти да се тресе и почти да се дави. Не съм млад шофьор и си познавам колата как се държи. Но това е нещо ново за мен. Дали не трябва да ѝ се смени нещо? С чисто нов акумулатор е. И след това започна този проблем на няколко пъти
Като за начало кажи каква марка, модел и с какъв двигател е колата ти. Ако е бензинова, има ли газово? Имам и още уточняващи въпроси, но тях ще задам след като получа отговор на горните.

# 334
  • Мнения: 35 109
Митсубиши спейстар ми е колата. На бензин съм, без газ.

# 335
  • Мнения: 3 732
Моята се тресе когато свършва газта. Нямам манометър май беше - стрелка която да показва колко газ ми остава.
Ако не засичам по изминатите км колко газ ми остава, тя сама почва да показва, че е време за зареждане.
Тресе се здраво, дави се. Много се стрясках в началото, но вече свикнах.

Но ти нямаш газ и на мен също ми е интересно защо прави така.

# 336
  • Мнения: X
Митсубиши спейстар ми е колата. На бензин съм, без газ.
Неработещ цилиндър поради ред причини - кабел свещ инжектори Cry или двигателчето за празния ход или регулатора на налягането или проблем с мап сензора и т.н.

# 337
  • Пловдив
  • Мнения: 13 468
PeacockLove и моя имобилайзер направи проблем до степен, че токовете се губеха и останах на пътя, просто махнах имобилайзера и готово.

# 338
  • Мнения: 35 109
PeacockLove и моя имобилайзер направи проблем до степен, че токовете се губеха и останах на пътя, просто махнах имобилайзера и готово.
Моята беше Деу матиз и нямаше как да се махне тая проклетия. За това махнах колата Wink

# 339
  • Мнения: 9 646
Това с тресенето най-вероятно са свещи.

# 340
  • Варна
  • Мнения: 36 600
Може ли да е от задръстен филтър?

# 341
  • Мнения: 3 673
Mitsubishi имат един иновативен бензинов двигател, който се води GDI. На този мотор не може да се сложи газ, защото впръскването на горивото е директно в цилиндрите - като на дизеловите коли. Много екологичен и икономичен, но и много капризен към качеството на горивото. Много малко майстори могат да се справят с проблеми по този двигател. Ако си с 1.8, значи твоя е точно такъв и ти престои ходене по мъките, докато ти оправят колата. Ако колата ти не е с този мотор, във всеки сервиз ще ти отстранят проблема. Познавам един гуру на GDI, но той е в Пловдив.

# 342
  • Мнения: 35 109
Но това тресене не е постоянно. До сега ми се случи два пъти. Не знам колко е сериозно. Имам сервиз пред нас ще я оставя да я погледнат

# 343
  • Мнения: 3 673
Не ми отговори с каква кубатура е двигателя на твоята кола. Ако не знаеш, виж дали имаш надпис GDI на предните калници, близко до вратата. Същия надпис може да го има и на пластмасовия капак на двигателя.

# 344
  • Мнения: 35 109
Ако не греша е 1.6

Общи условия

Активация на акаунт